Gå til innhold

Dehydrert? Eller hva skjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er gravid i uke 24. De siste 2-3 dagene har jeg følt meg litt mer sliten enn vanlig og slitt litt med hodepine i bakhodet. Samtidig har jeg stusset litt på dobesøkene mine. Jeg har vært heldig og sovet gjennom natten hele tiden men har i motsetning til tidligere våknet i seks-syvtiden VELDIG tissetrengt. De siste tre dagene har jeg ikke det. Kan sove 11-12 timer og ikke ha noe voldsomt behov for å gå på do. Har derfor de siste to dagene drukket MYE vann - for å se om det gjorde noen endring. Det har det ikke gjort. Som om kroppen bare suger til seg vann?

Jeg har også stanset og stusset et par ganger på at urinen ser så mørk ut, men det kan jo være noe jeg får for meg bare. Men jeg føler ikke jeg har lett etter feil eller tenkt noe særlig over det, heller stusset på det flere ganger helt tilfeldig, om dere skjønner.

Er dette vanlig i svangerskapet?

Var hos jordmor på mandag, hadde +1 i eggehvite (men det hadde jeg første gangen jeg var på kontroll, andre gangen var det 0 igjen og nå er det altså såvidt hun satte +1), blodtrykket er pittelitt i overkant men det har det også vært hele tiden. Babyen vokser som den skal og alt er i orden ellers.

Noen innspill?

Anonym poster: 411c231a24815bc2a80927906e9cfcef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...