Gjest gjest1 Skrevet 29. februar 2004 #1 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg har ureglemessig mens og lurer derfor på når jeg skal teste meg? Regna med å få mensen for ca 1 uke siden, men har hatt noen dråper (en gang per dag, kun litt på papiret..) Fikk så litt mere på papiret for 2 dager siden.. Og thats it.... Hva nå? Kan jeg ta test nå eller er det for tidlig? "Føler" meg ikke gravid.. HAr "følt" det før, MEN har ikke vært gravid.. :oops: Er litt frustrert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #2 Del Skrevet 29. februar 2004 Ta en test! Eneste sikre svaret da.... Lykke til! Og fortell oss hvordan det går;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. februar 2004 #3 Del Skrevet 29. februar 2004 Testen er tatt.. Og det var negativ..(selvsagt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 29. februar 2004 #4 Del Skrevet 29. februar 2004 det kommer positivt svar til deg og en dag Becca. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollapinnsvin Skrevet 2. mars 2004 #5 Del Skrevet 2. mars 2004 Det står følgende på CB "bruksanvisning": - "Hvis du ikke har regelmessig mens, kan du teste 19 dager etter sist du hadde samleie uten prevensjon" Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. mars 2004 #6 Del Skrevet 2. mars 2004 19 dager etter siste gang man hadde sex uten prevensjon... Ja, for som prøver.. går det noen gang NITTEN DAGER mellom da? For oss andre, ikke-prøvere, men i fast forhold... NITTEN dager? as if... Må nok bare teste.. med jevne mellomrom.. om ikke mensen kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå