Gå til innhold

Hvordan kler dere dere på byn ?


Miss Lucky

Anbefalte innlegg

Utrolig kult.. det i midten er nok mest meg, det øverste kunne også funket for meg om jeg la til litt mer feminine smykker og kanskje den sorte chanelvesken min, det nederste ble for min del for laid back og hverdagslig. Synst dog det er kult på andre.. men selv er jeg liksom mer en typisk stiletthæljente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig kult.. det i midten er nok mest meg, det øverste kunne også funket for meg om jeg la til litt mer feminine smykker og kanskje den sorte chanelvesken min, det nederste ble for min del for laid back og hverdagslig. Synst dog det er kult på andre.. men selv er jeg liksom mer en typisk stiletthæljente :P

Thanks! Jeg er egentlig mest typen til å gå i det i midten, men bruker noe lignende det øverste om vi går ut her i bydga, så pynter jeg meg heller litt mer om vi drar til byen. Folk liker ikke at folk pynter seg her, tror jeg. :/ Jeg har gått ut i antrekk som det siste kun én gang, og det kommer nok ikke til å skje igjen med det første, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks! Jeg er egentlig mest typen til å gå i det i midten, men bruker noe lignende det øverste om vi går ut her i bydga, så pynter jeg meg heller litt mer om vi drar til byen. Folk liker ikke at folk pynter seg her, tror jeg. :/ Jeg har gått ut i antrekk som det siste kun én gang, og det kommer nok ikke til å skje igjen med det første, haha!

Kjenner til den. Har et par ganger vært med noen venner på utesteder jeg vanligvis ikke går på.. steder der det ofte er litt bygdefolk og gjerne litt eldre folk også. Ene gang fikk jeg beskjed fra noen av de andre gjestene om at jeg hadde nok gått feil, og fikk forklart veien til et litt mer fancy utested. Haha.

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Thanks! Jeg er egentlig mest typen til å gå i det i midten, men bruker noe lignende det øverste om vi går ut her i bydga, så pynter jeg meg heller litt mer om vi drar til byen. Folk liker ikke at folk pynter seg her, tror jeg. :/ Jeg har gått ut i antrekk som det siste kun én gang, og det kommer nok ikke til å skje igjen med det første, haha!

å??? hva skjedde?

du har jo sååå god stil Zaphireh! .. i løw it!

--

Jeg går bestandig slik du beskriver i hovedinnlegget ditt ts... alltid kjole, høye heler, clutch osv...

Elsker å pynte meg, og setter av 2 timer til det når jeg skal ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kult.. det i midten er nok mest meg, det øverste kunne også funket for meg om jeg la til litt mer feminine smykker og kanskje den sorte chanelvesken min, det nederste ble for min del for laid back og hverdagslig. Synst dog det er kult på andre.. men selv er jeg liksom mer en typisk stiletthæljente :P

Håper for guds skyld det er en caviar!! Hvis ikke, får du ikke lov, da må gamle Professor Orm bli streng :fy_fy:

Du bør kle deg som deg selv, ton ned glamfaktoren om du vil være nøytral. Ikke like fargerike kjoler og fine kjoler, og kun diskrete smykker. Folk i Bergen kan gå og legge seg. Om vinteren bruker vi fine støvletter med kjoler og varme strømper, evt jeans med fine overdeler. Du må bare huske å ha en fin kåpe, slik at du ikke fryser. Sort funker alltid, classy, slik at du ikke glemmer deg selv, men også nøytralt, slik at du ikke får for mye oppmerksomhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ellers går i. Derfor liker jeg brune puber hvor hva man er kledd i ikke betyr noe.

Anonym poster: 457b3fe46592981edc8e359824533c31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper for guds skyld det er en caviar!! Hvis ikke, får du ikke lov, da må gamle Professor Orm bli streng :fy_fy:

Du bør kle deg som deg selv, ton ned glamfaktoren om du vil være nøytral. Ikke like fargerike kjoler og fine kjoler, og kun diskrete smykker. Folk i Bergen kan gå og legge seg. Om vinteren bruker vi fine støvletter med kjoler og varme strømper, evt jeans med fine overdeler. Du må bare huske å ha en fin kåpe, slik at du ikke fryser. Sort funker alltid, classy, slik at du ikke glemmer deg selv, men også nøytralt, slik at du ikke får for mye oppmerksomhet.

Har faktisk en caviar og en lambskin.. og har allerede erfart at lambskin + solskinnsbyen bergen ikke var en veldig god kombinasjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk en caviar og en lambskin.. og har allerede erfart at lambskin + solskinnsbyen bergen ikke var en veldig god kombinasjon :P

Jeg kjøpte just en lambskin, og jeg har enda ikke turt å bruke den. Jeg er så redd for å skrape den opp med negler eller noe. Den ligger og sover i eska si, jeg tar den kun ut om jeg vil speile meg og lage antrekk med den. Du bør kanskje ikke ha de fineste veskene på byen heller, ta en litt hverdagslig en som ikke folk legger merke til med én gang, selv om det er en fin designerveske. Man blir automatisk mer glamorøs og overdressed med Chanelvesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte just en lambskin, og jeg har enda ikke turt å bruke den. Jeg er så redd for å skrape den opp med negler eller noe. Den ligger og sover i eska si, jeg tar den kun ut om jeg vil speile meg og lage antrekk med den. Du bør kanskje ikke ha de fineste veskene på byen heller, ta en litt hverdagslig en som ikke folk legger merke til med én gang, selv om det er en fin designerveske. Man blir automatisk mer glamorøs og overdressed med Chanelvesker.

Chanelveskene blir stortsett hjemme, med mindre jeg vet vi skal ut med litt "penere" folk.. og jeg vet at typen er med å passer på at jeg ikke blir så full at jeg kan klare å miste vesken :P

Min første ble også stående hjemme til pynt i lang tid fordi jeg ikke turde å bruke den.. men nå er det ikek så nøye lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanelveskene blir stortsett hjemme, med mindre jeg vet vi skal ut med litt "penere" folk.. og jeg vet at typen er med å passer på at jeg ikke blir så full at jeg kan klare å miste vesken :P

Min første ble også stående hjemme til pynt i lang tid fordi jeg ikke turde å bruke den.. men nå er det ikek så nøye lenger :P

Jeg har hatt et par uheldige episoder på byen. Jeg har blitt fullstendig dritings og dummet meg ut slik at man kan begynne å lure på hvordan jeg i det hele tatt tør å forlate huset. :kvalm: Men veska, den passer jeg på! Jeg ble fortalt at jeg lå over toalettskåla mens jeg tviholdt på den og brydde meg ikke om annet. Jeg mister veldig mange ting og er surrete, men jeg mister ikke veska før hell freezes over.

Har forresten sluttet med å bli full nå. Det er virkelig noe å skamme seg over, tar seg virkelig ikke ut for anstendige frøkner som meg. Du trenger aldri tenke på at du ikke kan ha de fineste vesken med folk som ikke er like fine og nøye på det som deg. Du er mye mer enn ei veske :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et par uheldige episoder på byen. Jeg har blitt fullstendig dritings og dummet meg ut slik at man kan begynne å lure på hvordan jeg i det hele tatt tør å forlate huset. :kvalm: Men veska, den passer jeg på! Jeg ble fortalt at jeg lå over toalettskåla mens jeg tviholdt på den og brydde meg ikke om annet. Jeg mister veldig mange ting og er surrete, men jeg mister ikke veska før hell freezes over.

Har forresten sluttet med å bli full nå. Det er virkelig noe å skamme seg over, tar seg virkelig ikke ut for anstendige frøkner som meg. Du trenger aldri tenke på at du ikke kan ha de fineste vesken med folk som ikke er like fine og nøye på det som deg. Du er mye mer enn ei veske :Nikke:

Haha.. tror nok jeg hadde passet rimelig godt på vesken min jeg og.. uansett hvor full jeg ble.. men tørr ikke ta sjansen :P

Grunnen til at jeg ikke tar med dyre vesker evt sko om jeg er med litt mer laidbacke folk er i grunnen mer fordi jeg av erfaring vet at folk dømmer ganske fort etter hva du har på deg og hvordan du ser ut.. spesielt jenter.

Møter jeg feks nye folk på vorspiel, så unngår de fleste jentene å snakke med meg tidlig på kvelden. Etterhver som samtalen går litt lettere og folk blir litt mer kjent med hverandre får jeg høre at de trodde jeg var den bimboen og at de ble overasket over at jeg faktisk hadde noe mellom ørene og ikke var den blonde bitchen jeg så ut som.. haha

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å??? hva skjedde?

du har jo sååå god stil Zaphireh! .. i løw it!

Det skjedde ikke noe, var bare det at jeg var så slapt kledd. Den ene gangen var bare et innfall av et utfall, og kommer nok ikke til å skje igjen på en lang stund (selv om det var veldig behagelig med shorts og flats på byen).

Takk! Ser ut til at du har kul stil, etter de bildene jeg har sett. Og så har du verdens fineste kjolekropp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Nå har vi helt forskjellig stil så det er ikke mye vits at jeg skriver hva jeg har på meg ;) Jeg har i tillegg ikke vært på byen på ørten år :fnise:

MEN, jeg syns det er synd hvis du føler at du ikke kan gå med det du selv har mest lyst till. Jeg ser jo det upraktiske med å gå med kjole/skjørt om vinteren, men hvis du har på ekstra varmt yttertøy og kanskje har med en litt større veske som du kan ha pumpsene i, så kan du jo ha på deg akkurat det du ønsker.

Ellers så syns jeg svarte bukser og en kul topp er helt suverent på byen. Har ikke B Young pleid å ha ganske "pyntete" topper da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

B Young var faktisk ikke en dum ide.. må ta en tur innom der å se om jeg finner noen topper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk takk vennen, det var snillt.

Mitt profilbillde er av meg sjøl. . .så jeg liker å pynte meg.

Jeg blir spurt noen ganger om jeg skal på bursdag... fordi de synes jeg kler meg så fint. Det er jo koselig det. Jeg er komfertabel jeg, og liker å være fin.

Jeg er størelse 42/44 , m 1,72 ...og det er lite som kan kjøpes som sitter pent synes jeg. Jeg har eple-form og må velge der etter.

Det er derfor jeg tråler så mye i butikker.

127156389449132763_YMlTHxYr_c.jpg

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. tror nok jeg hadde passet rimelig godt på vesken min jeg og.. uansett hvor full jeg ble.. men tørr ikke ta sjansen :P

Grunnen til at jeg ikke tar med dyre vesker evt sko om jeg er med litt mer laidbacke folk er i grunnen mer fordi jeg av erfaring vet at folk dømmer ganske fort etter hva du har på deg og hvordan du ser ut.. spesielt jenter.

Møter jeg feks nye folk på vorspiel, så unngår de fleste jentene å snakke med meg tidlig på kvelden. Etterhver som samtalen går litt lettere og folk blir litt mer kjent med hverandre får jeg høre at de trodde jeg var den bimboen og at de ble overasket over at jeg faktisk hadde noe mellom ørene og ikke var den blonde bitchen jeg så ut som.. haha

Ja, det er ikke å anbefale. Man bør helst være edru med dyre vesker.

Du skulle sett hvilke folk jeg vanker med du.. Jeg bryr meg fint lite, de ser jo åssen jeg er etterhvert. Men ja, du har jo rett også. Jenter er slemme med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke å anbefale. Man bør helst være edru med dyre vesker.

Du skulle sett hvilke folk jeg vanker med du.. Jeg bryr meg fint lite, de ser jo åssen jeg er etterhvert. Men ja, du har jo rett også. Jenter er slemme med hverandre.

Ja er jeg med mine egne kan jeg godt ha en dyr veske med.. de kjenner meg jo og vet at ikke bare er en overfladisk hjernedø tulling. Men nye folk er fort ute med å dømme.. desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...