Gå til innhold

Hvordan kler dere dere på byn ?


Miss Lucky

Anbefalte innlegg

Med fare for å høres helt fjern ut - de siste 2årene har jeg reist MYE, type Las Vegas, Miami, LA, Monaco og slike steder hvor de fleste kler seg litt annerledes enn her i landet (i alle fall i Bergen). Så hver gang jeg er ute, føler jeg meg beglodd og overdressed.. kjole og pums funker uansett dårlig her på vinterstid, så jeg trenger tips.

Så hvordan pleier dere å kle dere når dere går på byn?

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kler meg ganske vanlig.. Går ofte i trange jeans, en litt fin topp og pumps :) Holder det :)

Du, jeg har sett deg på byen. Og du kler deg som et tøsete pinnedyr!!

Anonym poster: e1eedaf95694b4202c6580dc19ff6301

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg ganske vanlig.. Går ofte i trange jeans, en litt fin topp og pumps :) Holder det :)

Problemet er at jeg finner ikke noen pene topper noen steder. Finner bare i litt mer rocka laidback stil.. og det er absolutt ikke meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg har sett deg på byen. Og du kler deg som et tøsete pinnedyr!!

Anonym poster: e1eedaf95694b4202c6580dc19ff6301

?

Anonym poster: 564e176895ec922a8361c9863fb14f76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier som regel å bli kjole hvis det er sånn typisk danse-utested. Skal jeg på pub o.l, varierer det etter årstid. Om sommeren blir det som regel kjole eller shorts, men på høst og vinterstid blir det chinos/skinnbukse/skinny jeans, med en fin overdel til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lenge siden jeg har shoppa i Bergen by og omegn, men hva med Sorbet på Telegrafen/Galeriet, eller den som ligger i andre etasje på Sundt?

Anonym poster: 564e176895ec922a8361c9863fb14f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg har sett deg på byen. Og du kler deg som et tøsete pinnedyr!!

Anonym poster: e1eedaf95694b4202c6580dc19ff6301

Hva mener du med pinnedyr egentlig? Er hun så tynn? Trodde Envy var en sterk plugg jeg.

Anonym poster: 564e176895ec922a8361c9863fb14f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg har sett deg på byen. Og du kler deg som et tøsete pinnedyr!!

Anonym poster: e1eedaf95694b4202c6580dc19ff6301

Du høres ut som en bitter jævel. Fått avslag på privat melding eller noe?

Anonym poster: e1eedaf95694b4202c6580dc19ff6301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har shoppa i Bergen by og omegn, men hva med Sorbet på Telegrafen/Galeriet, eller den som ligger i andre etasje på Sundt?

Anonym poster: 564e176895ec922a8361c9863fb14f76

Hmm.. kanskje på tide med en shoppingrunde med "strenge regler" da. Jeg kommer alltid hjem fra shopping med ting som så og si er ubrukelig i Norge.. men kjekt å ha når vi reiser vekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg har sett deg på byen. Og du kler deg som et tøsete pinnedyr!!

Anonym poster: e1eedaf95694b4202c6580dc19ff6301

Haha, herlig! Nok en AB som ikke liker Envy. Fæle, slemme Envy ;)

Problemet er at jeg finner ikke noen pene topper noen steder. Finner bare i litt mer rocka laidback stil.. og det er absolutt ikke meg i det hele tatt.

Ja, sliter litt med det selv, men butikker som utenlandske driver pleier å ha litt mer "pyntete" topper, som gjerne er litt "tøsete" som AB over her sier at jeg kler meg. Tenker sånn at når man har på seg jeans er det lov å ha en litt trang eller utringet topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herlig! Nok en AB som ikke liker Envy. Fæle, slemme Envy ;)

Ja, sliter litt med det selv, men butikker som utenlandske driver pleier å ha litt mer "pyntete" topper, som gjerne er litt "tøsete" som AB over her sier at jeg kler meg. Tenker sånn at når man har på seg jeans er det lov å ha en litt trang eller utringet topp :)

Er nok litt tøs jeg og da :fnise: Tenker som deg.. har man en "kjedelig" bukse på.. så må man liksom slå til med en litt sprekere topp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger går jeg bare casual med skjorte og genser + enten jeans eller chinos, men som oftest (skal sies jeg ikke er på byen ofte) går jeg med blazer, skjorte og enten et par penere chinos eller flanellbukser. Kan også anvende min høyt elskede tweedjakke. Den funker til alt egentlig. Men den egner seg også veldig bra på St. Patricksday med grønne chinos og grønt bowtie.

EDIT: Å, ja, tråden var ment for damer. Eh, carry on...

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt tøs jeg og da :fnise: Tenker som deg.. har man en "kjedelig" bukse på.. så må man liksom slå til med en litt sprekere topp

Godt å høre :fnise:

Har ikke noe outfitbile å slå til med, med med en pyntet "laidback" stil tror jeg du glir lett inn de fleste steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger går jeg bare casual med skjorte og genser + enten jeans eller chinos, men som oftest (skal sies jeg ikke er på byen ofte) går jeg med blazer, skjorte og enten et par penere chinos eller flanellbukser. Kan også anvende min høyt elskede tweedjakke. Den funker til alt egentlig. Men den egner seg også veldig bra på St. Patricksday med grønne chinos og grønt bowtie.

Høres jo smashing ut det da :) Innimellom skulle jeg ønske jeg var gutt :P Så mye enklere å kle seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tidssone

Jeg kler meg oftere i bukse og topp på sommeren enn på vinteren. Det er fordi jeg liker best å bruke kjole når jeg kan ha støvletter til.

Det kommer også an på hva jeg skal. Noen ganger liker jeg å pynte meg skikkelig og gjør det når jeg føler at det er dagen for det. Andre ganger kan jeg kle meg heller plain.

Mitt stalltips; ta på deg noe du føler deg vel i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er ute i utlandet pleier jeg også gjerne å ha på meg kjole og hæler.

Det blir sett på som normalt,mens i norge snur alle seg ja..

Derfor holder jeg meg til fine topper, smykker og busker. Gjør gjerne litt ekstra ut av sminken og håret, sånn at det skal være fin balanse mellom "overpyntet" og "hverdag"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en bitter jævel. Fått avslag på privat melding eller noe?

Anonym poster: e1eedaf95694b4202c6580dc19ff6301

Jeg tror brukeren tulla og at h'n aldri har sett envy.

Anonym poster: f620ac613a4803c7a7b278f8468a35f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine tre siste antrekk på byen, om jeg ikke husker helt feil. Det siste antrekket er fra en kveld på et laidback, mer rocka utested.

Ut1.png

Ut2.png

Ut3.png

Endret av Zaphireh
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...