Gå til innhold

Legg ut bilde av kjæledyret ditt :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så nydelig :rodmer: Hadde det ikke hvert for at hunden min ikke liker katter skulle jeg hatt meg en sphynx!

Sphynxer er så utrolig kule, min er forresten en bambino! De er også veldig kule ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mhm

Jeg så det bildet og fikk sååå lyst på en katt. Hadde jeg bare hatt mulighet :sukk:

Awwwh. Hvorfor kan du ikke ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Awwwh. Hvorfor kan du ikke ha?

Føler ikke at jeg kan gi den det den trenger.

Har dyr nå som sover opp mot 20 timer i døgnet, og det passer meg godt mtp at jeg plutselig drar av gårde og blir borte 1-2 døgn. Har ikke lyst til at en katt skal være hjemme alene så lenge. Også har jeg ingen som evnt kan passe på den og kattepensjonatet her i byen er litt tvilsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sphynxer er så utrolig kule, min er forresten en bambino! De er også veldig kule ^^

Den måtte jeg google. Ble helt forelsket! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den måtte jeg google. Ble helt forelsket! :rodmer:

Jah, er de ikke kule? :laugh: Han er iallefall helt fantastisk når han går fordi han 'vadler' litt grunnet de korte bena :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at jeg kan gi den det den trenger.

Har dyr nå som sover opp mot 20 timer i døgnet, og det passer meg godt mtp at jeg plutselig drar av gårde og blir borte 1-2 døgn. Har ikke lyst til at en katt skal være hjemme alene så lenge. Også har jeg ingen som evnt kan passe på den og kattepensjonatet her i byen er litt tvilsomt :P

Ser den! Mange katter klarer seg jo veldig bra alene da, men kommer an på rasen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Ja det er mange som sier at jeg burde få meg katt og at de klarer seg bedre enn man tror, men jeg og min samvittighet hadde nok ikke klart det :ler:

Bare som når jeg er i Sverige et par mnd hver sommer, eller drar på weekendturer til familien i Sverige. Lettere med de dyra jeg allerede har, da de klarer seg fint i buret og er jeg borte mer enn et døgn så kan jeg ta dem med uten mer problemer.

Men jeg har såååå lyst på en Sphynx :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mange som sier at jeg burde få meg katt og at de klarer seg bedre enn man tror, men jeg og min samvittighet hadde nok ikke klart det :ler:

Bare som når jeg er i Sverige et par mnd hver sommer, eller drar på weekendturer til familien i Sverige. Lettere med de dyra jeg allerede har, da de klarer seg fint i buret og er jeg borte mer enn et døgn så kan jeg ta dem med uten mer problemer.

Men jeg har såååå lyst på en Sphynx :)

Sphynxen er lett å ta med seg, til Sverige blir det kanskje litt vanskelig med tanke på pass/papirer og vaksiner, men ikke umulig. Men oh my, de trenger mye stell! Haha. Også er de så sosiale at det er kjipt å levne de for mye alene. Jeg får litt dårlig samvittighet om jeg ikke drar rett hjem etter jobb liksom :P Men vet jo at det ikke er noe krise. Har ikke hatt min nakenkatt så lenge, så vaska neglene hannes for første gang i går og de var jævlig skittene etter bare 5 dager uten vask :P brukte to våtservitter på fire poter :P og han går bare inne enn så lenge :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det da. Når jeg plutselig må være borte :(

Men vi får se på mine eldre dager :fnise:

Det er alltids en mulighet ;)

Hvordan dyr har du forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn katt du har Maju Mjau! Kan han være ute noe? Katten er vel følsom både for kulde og sollys?

Edit - Er ikke bambino en veldig sjeldnen rase? Sphynx katter har jeg hørt om lenge, og sett noen på utstillinger, men bambino har jeg bare hørt om via Cats 101 fra Animal Planet.

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønn katt du har Maju Mjau! Kan han være ute noe? Katten er vel følsom både for kulde og sollys?

Edit - Er ikke bambino en veldig sjeldnen rase? Sphynx katter har jeg hørt om lenge, og sett noen på utstillinger, men bambino har jeg bare hørt om via Cats 101 fra Animal Planet.

Takk! <3

Han kan være ute, men han bør ikke ha det for kaldt, er det mye sol må han smøres inn med solkrem :) Enn så lenge er han ikke så veldig glad i å være ute da. Men håper vi kan begynne litt smått å prøve oss på ute snart. Han er veldig skvetten og ikke særlig glad i å ha på seg sæle, så det er ikke helt en god kombo når han får panikk og jeg må holde han fast :P *kremt, kloremerker, kremt*

Bambino er veldig sjeldent indeed! Er vel bare ei oppdretter som har bambino i norge, hun som jeg kjøpte av :) Glabella heter de og har en veldig fin hjemmeside til de som er nysgjerrige.

Jeg digger forresten profilbildet ditt! Ser for meg at det er sånn du ser ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...