Gå til innhold

Legg ut bilde av kjæledyret ditt :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godguttene! Største er dunker, minsten er dansksvensk gårshund. Dessverre mistet vi den lille kort etter dette bildet ble tatt :( Savner den lille rakker'n <3

Skjermbilde 2016-02-24 kl. 19.21.14.png

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Focklop skrev:

Godguttene! Største er dunker, minsten er dansksvensk gårshund. Dessverre mistet vi den lille kort etter dette bildet ble tatt :( Savner den lille rakker'n <3

 

Trist :( Veldig fine begge to <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady Mondegreen

Farlig mye aktivitet i denne tråden om dagen – jeg står i fare for å få betent plussefinger! Så mye skjønnhet samlet på ett sted! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bilderesultat Dette dyret har selv bestemt at det skal være kjæledyret mitt :fnise::fnise:

Anonymkode: a42b0...d9f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Min nydelige kongepyton :rodmer: Fikk ham fra Scottish SPCA på onsdag. Tok dette bildet gjennom glasset mens han utforska i begynnelsen. Nå ligger han bare i hulen sin så lar ham være i fred til han er vant til sitt nye hjem. Han har noen gamle brannsår fra gamle eieren, og skal være 3-4 år gammel. 

Har også en kampfisk i en 20 liter, men har ikke noe bra kamera, så ikke lett å ta bra bilder. Masse personlighet i den fisken. Mater henne med blodormer, og blir helt vill. Har begynt å prøve å spise alt som er nær vannflaten nå :P

Tenker også å skaffe en kneler. Har venta og håpt at vi skulle få bananfluer i leiligheten så jeg hadde en unnskylding, haha! 

23435668_10159503006365510_596470397_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Dette er pusen min, han heter Nysgjerrig Nils og er kjempe snill. Han  godtar alt og er med på alt (båttur, og lignende(går i sele) eller tur i nabolaget)

IMG_20180419_212047_671.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

På 1.5.2018 den 8.49, Diamant20 skrev:

Dette er pusen min, han heter Nysgjerrig Nils og er kjempe snill. Han  godtar alt og er med på alt (båttur, og lignende(går i sele) eller tur i nabolaget)

IMG_20180419_212047_671.jpg

For en kosepus! :ninuskapus:

Har han bare alltid akseptert sele, eller har du øvd med ham for å få det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...