AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #141 Skrevet 24. mai 2014 Tortillalefser eller tacotubs + Rømme/creme fraiche og guacamole, av og til litt chunky tacosaus + Kjøttdeig av storfe eller kylling, evt. kyllingfilet skåret i terninger, med tacokrydder-blanding + Salat + Mais + Agurk + Tomat + Gul eller rød løk Ååååh, i dag må vi visst ha taco Anonymous poster hash: 9bfa2...baa
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2014 #142 Skrevet 26. mai 2014 kjøttdeig,agurk,mais, revet ost,paprika,tacosaus,rømme
pinar Skrevet 26. mai 2014 #143 Skrevet 26. mai 2014 (endret) Lime Hvitløk Chilli Tomat Koriander kjøtt av no slag/grønnsaker Spinat avocado råkost Mais eller hvete lefse. Det uthevede er det viktigste. Endret 26. mai 2014 av pinar
Gjeste mann Skrevet 27. mai 2014 #144 Skrevet 27. mai 2014 Var drittlei av taco en periode...Lager nå hjemmelaget salsa, det blir noe helt annet! Aldri mer ferdig salsa/tacosaus. Hjemmelaget guacamole er selvsagt også et must.
Gjest Lille-pus Skrevet 27. mai 2014 #145 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Oppi tacoskjellet (ja, jeg foretrekker skjell) har jeg: Litt kjøttsaus (hjemmelaget og spicy. Ikke'no taco krydderpose her gitt). Jalapenos Litt saus type 'heit' Tomat Agurk Løk Litt lettrømme Frisk ananas (om det er sesong) Reddiker Sukkererter (type belg) Paprika Litt ost Blanding av ulike salattyper (og spinatblader om jeg finner blodferske, flotte) Grønnsakene er det som er friskest og finest i butikken der og da, aldri noen bestemt fasit, like gjerne revet gulrot om det er sesong for nye gulerøtter. Endret 27. mai 2014 av Lille-pus
Sarianne Skrevet 27. mai 2014 #146 Skrevet 27. mai 2014 Jeg liker skjell, men knuser de først (mulig jeg er pysete, men de knekker så lett på feil sted, det renner, og dessuten trenger man ikke beherske seg når det gjelder mengden tilbehør). Skjell Kjøttdeig salsa medium rømme salat guacamole av den hjemmelagede typen Rød paprika evt tomat, banan, feta ost, parmesan, mais, ananas, løk, kikerter
Shantee Skrevet 27. mai 2014 #147 Skrevet 27. mai 2014 Must-haves er følgende: Tacolefser (helst fullkorn) Salsasaus (Hot eller Ekstra hot) Rømme (!) Ost Kjøttdeig eller karbonadedeig med Tacokryddermiks fra Santa Maria (har prøvd hjemmelaget miks av krydder men nådde ikke opp til forventningene.. nå har jeg også vokst opp med taco kryddermiksen så vanskelig å gi slipp på den!) Mais Agurk Tomater Salat Rødløk
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #148 Skrevet 27. mai 2014 Lager mange slags tacos. Mange muligheter utover de ferdigkjøpte. Taco med scampi, lime, tequila, avocado og honning; Tacos med avocado, cayenne, salsa og øl; http://chezus.com/2014/04/15/fried-avocado-tacos/ Tacos med ribbe, rødløk, paprika, rømme, guacamole og chili; Anonymous poster hash: d4787...cb1
Gjest Pheel Skrevet 27. mai 2014 #149 Skrevet 27. mai 2014 Kjøttdeig med finhakket løk. Lefser. Ferdigkjøpt eller hjemmelaget tacokrydder. Salsa. Rømme (kan sløyfes, men best med). Ost. Salat. Paprika. Perletomater. Mais og agurk er også godt med, men ikke must. Pleier å gjøre det ganske enkelt.
Gjest Belle âme Skrevet 27. mai 2014 #150 Skrevet 27. mai 2014 Lefse eller skjell. Ibergsalat. Agurk. Tomat. Salsa. Dressing.
fresia Skrevet 28. mai 2014 #151 Skrevet 28. mai 2014 tortillalefser fylt med tacokrydret kyllingkjøttdeig, revet ost, hot salsa, salat, mais, paprika, agurk og tortillachips!
Gjest Enhjørning Skrevet 1. juni 2014 #152 Skrevet 1. juni 2014 Er som regel tortillalefser Disse fyller jeg med: Tzatziki Sursøt saus Sopp Jordbær Ost Cashewnøtter Salat Knuste nachos Tomat Oliven Løk
Contempt Skrevet 1. juni 2014 #153 Skrevet 1. juni 2014 Foretrekker alltid lefser foran skjell, fordi jeg ikke er fan av knasingen og smulingen. Pleier å bruke krydret kjøttdeig (med løk), mais, salat, tomat, agurk, tacosaus, ost og rømme. Rimelig standard, føler jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå