Sunbeam Skrevet 21. mai 2014 #121 Skrevet 21. mai 2014 Tortillalefser med kjøttdeig, mais, rømme og ost.
Rosewood Skrevet 21. mai 2014 #123 Skrevet 21. mai 2014 Tortillalefse, smører rømme på. Paprika, agurk, salat og løk. Kjøttdeig. Eventuelt guacamole hvis det er. Salsa på toppen Og lefsa sprenger alltid
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 21. mai 2014 #124 Skrevet 21. mai 2014 Jeg klarer ikke den tacokjøttdeig-smaken så det blir vegetartaco om det ikke er svinekjøtt eller kylling som er stekt opp ved siden av. Grillet laks i tacoen er også kjempegod sommermiddag. Lefse, salat, agurk, mais, ananas, paprika, purreløk, knust tacoskjell eller nachos, dressing/salsa og ost.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #125 Skrevet 21. mai 2014 Rødløk, guacamole, mais, tortillachips, isberg, ruccula, krydder, saus og lefse. Anonymous poster hash: 0174f...cd2
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 21. mai 2014 #126 Skrevet 21. mai 2014 Ikke så veldig spennende her. Lefser/tubs/nachochips,salat,mais,agurk,paprika,rødløk,guacomole,tomat,kesam,salsa,kjøttdeig/bønner og jalapenorelish. Men godt da
Gjest Timber Skrevet 21. mai 2014 #127 Skrevet 21. mai 2014 Bruker taco tubs, siden skjell "drysser" sånn og jeg ikke tåler lefsene. Ellers er det linser stekt i tacokrydder, stekt rødløk, stekt sopp, mais, ananas, agurk, paprika og av og til noen salatblader. Toppes med hjemmelaget guacamole.
Gjest Linn Cathrin Skrevet 21. mai 2014 #128 Skrevet 21. mai 2014 Lefser, kyllingkjøttdeig, mais, ost, ananas, salsa, rømme, salat.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #129 Skrevet 21. mai 2014 Kjøttdeig (uansett type), med både hjemmelaget og kjøpt tacokrydder (original) blandet (for å få en litt bedre/sterkere smak). Når kjøttdeigen er ferdig, kaster jeg masse ost oppi gryta, da trenger man ikke å raspe. Men godt å ha ost ved siden også. Nydelig. Viktigste grønnsakene er kinakål, tomat, mais og vanlig gul løk. Tacosaus er obligatorisk. Til topping bruker jeg rømme, som jeg blander med litt pulver som heter tacotopping eller noe. Anbefales. Serverer med lefser/skjell og slike taco-chips. Alle har forskjellige måter å spise taco på. Anonymous poster hash: ab78f...a15
MarianneE Skrevet 22. mai 2014 #130 Skrevet 22. mai 2014 Skjønner ikke helt hva agurk har i taco og gjøre.... 1
ZANET Skrevet 22. mai 2014 #131 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Veldig enkelt: storfe-kjøttdeig, ferdig kryddermiks, tacosaus, rømme, gulost, ananas, salatblader, løk, mais. Hvis jeg bare lager til meg selv, og hvis jeg var valgt skjell, så blander jeg alt sammen og brekker skjellene før jeg legger alt på tallerkenen. Den måten egner seg ikke like godt hvis man lager til flere Endret 22. mai 2014 av ZANET
Gjest tinbjo1 Skrevet 22. mai 2014 #132 Skrevet 22. mai 2014 Her i huset er tacofredagen hellig, og helgen er ikke fullkommen før tacoen ligger i magen. Bruker følgende: Tortillalefser, guacamole (hjemmelaget, selvfølgelig), kjøttdeig, mais, agurk, løk, banan, ost, creme fraiche og salsa. Men; det kan bli litt ensformig og har lyst til å utvide innholdet i lefsene. Håper på nye tips og triks Glemte feferoni. Kjøper i Sverige når vi er i nærheten av en Willy's, da jeg kun finner Eldorado sine der. For de er best :D Noen som vet om de finnes noen gode typer feferoni til salgs her i landet? Banan i tacoen?
magicpie Skrevet 22. mai 2014 #133 Skrevet 22. mai 2014 Tortillas, kjøttdeig, kesam, ost, salat, tomat, mais, løk og tacosaus
Gjest Ung tøff mann Skrevet 22. mai 2014 #134 Skrevet 22. mai 2014 Kjøttdeig, ost, tacosaus, dressing
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #135 Skrevet 22. mai 2014 Uff, jeg må være trøtt. Trodde overskriften var: hva har du i toeren din Liker corn flour tortillas og sånne taco trays.. Kjenner jeg GLEDER meg til å dra på Taco Bell i USA. Anonymous poster hash: 35004...177
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #136 Skrevet 22. mai 2014 Lefse der jeg først legger på en klatt med rømme, en klatt med guacamole og en klatt med salsa. Så rører jeg det sammen og sprer utover lefsen. Deretter er det kjøttdeig, ost, salat (isberg eller crispy), mais, agurk rødløk eller gul løk og litt paprika. Så knuser jeg nachochips eller litt fra et sånn tacoshell oppå, bretter opp bunnen og ruller rundt. Da faller ikke fyllet ut av nederst. I love taco! Anonymous poster hash: 91faa...c7e
Gjest crazycatlady Skrevet 22. mai 2014 #137 Skrevet 22. mai 2014 Tacotubs, tacokjøttdeig, paprika, løk, tomat, hjemmelaget guacamole, salsa og ost. Nam, nam nå fikk jeg lyst på taco!
Gjest Cevita Skrevet 22. mai 2014 #138 Skrevet 22. mai 2014 Det beste i tacolefsene er definitivt et lass med hjemmelaget guacamole!
Gjest gloria Skrevet 22. mai 2014 #139 Skrevet 22. mai 2014 Lefser, avokado, karbonade kjøttdeig, mais, ananas, dressing , rømme, salsa, rødløk, tomater og agurk. med andre ord en veldig typisk "norsk taco".
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #140 Skrevet 22. mai 2014 Tacolefse, karbonadedeig med tacokrydder, isbergsalat, agurk, tomat, mais, ananas, paprika, ost, hjemmelaget guacamole, salsa og rømme med gresk dressing-pulver. Anonymous poster hash: 17acb...611
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå