Gjest bare lille meg... Skrevet 29. februar 2004 #1 Del Skrevet 29. februar 2004 Noen som kan hjelpe meg i å finne en billig strømleverandør?? Har nettopp kjøpt oss leilighet og da må vi finne en billigst mulig strømleverandør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. februar 2004 #2 Del Skrevet 29. februar 2004 Vi bruker shell, men kom akkurat på at vi ikke har sjekket hvordan de er for tiden. Tror de er blant de billigste til enhver tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. februar 2004 #3 Del Skrevet 29. februar 2004 sitat shell: Shell har vært den 3. rimeligste landsdekkende leverandøren på Konkurransetilsynets liste fra 01.01.02 til 01.01.04 - sett under ett! Klikk deg på "Priser" i menyen til høyre for å se prissammenligning. Da er jeg fortsatt fornøyd. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizz Skrevet 29. februar 2004 #4 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg bruker Gudbrandsdalen energi, de har vært blandt de billigste hele vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 29. februar 2004 #5 Del Skrevet 29. februar 2004 Gudbrandsdalen Energi her også. Men det blir mye penger her også, til tross for at de er blant de aller billigste. Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #6 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg bruker Lier-everk, og de var de billigste gjennom hele fjoråret. Newt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 29. februar 2004 #7 Del Skrevet 29. februar 2004 Det billigste er å kjøpe strømmen til spotpris/markedspris. Og det er ikke mer variasjon på spotprisen enn for såkalt variabel tariff. Sjekket konkurransetilsynets sider, og billigste leverandør som ikke krever forhåndsbetaling er HydroTexaco: http://www.hydrotexaco.no/internet/Strom/Strom.nsf Kjøper du til spotpris slipper du å følge med på hvem som til enhver tid er billigst, du får strømmen billigst uansett. Hvis du ønsker å vite hva du skal betale kan du velge fastpris: Billigste finner du på: http://www.konkurransetilsynet.no/kraftpri...elg_kommune.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 29. februar 2004 #8 Del Skrevet 29. februar 2004 Takk takk alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. februar 2004 #9 Del Skrevet 29. februar 2004 Vi bruker Telinet, de har vært billigst ganske lenge, og vi er i allefall fornøyde. Ellers kan jeg anbefale deg å bli med i Norsk Familieøkonomi, de bytter automatisk strømleverandør for deg slik at du til enhver tid skal ha en av de fem billigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå