Gå til innhold

Sutrete menn på KG

BaconSnacks

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Da mister det den kraften det har når det skrives og leses :) Litt av poenget liksom.

Og enhver opplevd problemstilling som forsøkes lagt frem for diskusjon mister sin seriøsitet.

En ren provokatør med andre ord, noen det er bortkastet å bruke energi på.

Jeg ror ikke! Jeg har bare ikke behov for å fremstille meg som noe jeg ikke er. Jeg ER navlebeskuende i mine svar til andre.

Edit:

I en alder av 30 var jeg nøyaktig samme sted som DP ;) Det DP snakker om ER et høyst reelt problem. Det jeg ikke forstår er hvorfor så ufattelig mange kvinner avfeier hele problemstillingen uten å være villige til å bruke et millisekund til å vurdere hva som faktisk foregår. Det er som å skrike "Vi synker!" på Titanic. Det var det jo ingen som trodde på før det var alt for sent for alt for mange.

Hva var problemet igjen sa du ?

At ingen kvinner vil ha en mann som er oppdratt i et møblert hjem ? Eller at per def. "alle kvinner" vil ha en gaulende gorilla", eller at invandrere "stjæler damene våre", eller hvordan var det igjen ?

Man bygger sine egne fordommer og forestillinger vet du, og etterpå bruker man all energi på å søke opp absolutt alt som kan tolkes til å bekrefte de fordommer man selv har bygget.

Edit: Akkurat som forestillingen om at Titanic ikke kunne synke ble presentert for alt og alle. Hvordan kunne passasjerene da umiddelbart akseptere at den forestilling de hadde bygget viste seg å ikke stemme.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke at folk ønsker å sette seg selv inn i en slik offerrolle. Kvinner er fæle, og det er synd på meg. Jeg er låst i et helt bestemt tanke- og handlemønster fordi jeg er mann. Menn ER slik og sånn, og dermed er jeg også slik og sånn. Dette forstår ikke kvinner, dermed er jeg dømt til å leve singel og bitter hele mitt liv.

Det må være trist å være så låst i egen offermentalitet at man har gitt fra seg makten over eget liv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvmedlidenhet og bitterhet er svært negative og lite konstruktive egenskaper. Ikke bare er de svært uattraktive, både i forhold til kjæresteemne og venn, men det er også en negativ spiral som trekker en selv ned i en hengemyr av offermentalitet det er vanskelig å komme opp av.

Og dere må ikke tro, BM2 og Dompappen, at dere er de eneste som har hatt negative erfaringer i livet. Jeg ble selv mobbet så ettertrykkelig gjennom hele grunnskolen at jeg har ettervirkninger som sitter i fortsatt, og jeg hadde min første normale samtale med en gutt på videregående. Først da erfarte jeg at det er mulig å ha en normal samtale med noen av det motsatte kjønn uten å bli ertet eller mobbet. Ei heller har jeg vært den populære, verken i vennegjenger eller av det motsatte kjønn. Jeg har opplevd bunnløs kjærlighetssorg av en jævel av en eks.

Men jeg har da ikke satt med ned og syntes synd på meg selv av den grunn. Jeg kan gjerne skylde på mobbingen og at skolen ikke klarte å ta tak i det (les: det fæle samfunnet), og gi dem skylden for alt jeg ikke får til og alt som går galt i livet mitt. Jeg kan også si at gutter og menn generelt er noen ondskapsfulle vesener som har "scarred me for life". Eller jeg kan gjøre noe med det, og ta styring over eget liv. Jeg har valgt det siste. Dere velger å drukne i selvmedlidenhet. Your choice, your consequences.

Endret av Tabris
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Utfra hvordan jeg "kjenner" dere her og deres opptreden her i tråden vet jeg hvem jeg hadde foretrukket som min partner.

Jeg hasr så UTROLIG lyst til å slåss med, og banke livskiten ut av, noen av de frekke søppelkvinnene som hater meg. Men det får jeg ikke lov til i dette elendige feministsamfunnet.

Og dette kommer fra en mann som anser seg selv for å være snill, god og perfekt?

I tidligere innlegg skrev du at du ikke engang sier hei til kvinner. Har du tenkt på at du kan bli oppfattet som overlegen og/eller uinterressert?

Jeg ville aldri prøvd meg på en sånn fyr.

Anonym poster: f08d8da1f2e6b54d6e12355c86682fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra hvordan jeg "kjenner" dere her og deres opptreden her i tråden vet jeg hvem jeg hadde foretrukket som min partner.

Beklager, men jeg dater ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, men jeg dater ikke...

Jeg har fått det med meg, ja. Men det er ikke deg jeg hadde valgt heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det med meg, ja. Men det er ikke deg jeg hadde valgt heller. :)

Sånn går det når en tar dårlige valg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...