Gjest Katten. Skrevet 23. oktober 2012 #21 Skrevet 23. oktober 2012 Som en som faktisk kunne gjøre dette i ungdommen, og prøvde det også, så må jeg si det er oppskrytt. Problemet er nemlig at man ikke kan "kile" seg selv med tungen. Det er ikke mulig å få til å komme på den måten. At på til, selv om man er aldri så stor nedentil og aldri så myk så er det fortsatt en ubehagelig stilling å være i så man får ikke til å slappe av for å nyte. Så det blir liksom ikke noe å nyte av flere grunner. Men på bilder ser det sikkert kult ut. En dose virkelighet. Sorry. Anonym poster: a95d8fd7af2225f7f47b1feac0e51bd4 Skriver under på denne. Har dog sett filmer av folk som får det til helt til orgasme, dog - men not my cup of tea. Lurer på om jeg kan tøye meg så myk igjen.
Gjest oreokaka Skrevet 23. oktober 2012 #22 Skrevet 23. oktober 2012 jøss han må være temmelig tøyelig og bøyelig skal han fått det til.. Er det noen som får det til? Marilyn Manson. Han opererte ut noen av sine ribbein for å klare det. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 23. oktober 2012 #23 Skrevet 23. oktober 2012 Marilyn Manson. Han opererte ut noen av sine ribbein for å klare det. æsj. han er så nasty
Gjest oreokaka Skrevet 23. oktober 2012 #24 Skrevet 23. oktober 2012 æsj. han er så nasty Enig.......
Noir Skrevet 23. oktober 2012 #25 Skrevet 23. oktober 2012 Marilyn Manson. Han opererte ut noen av sine ribbein for å klare det. Det der er bare en urban legend.Tenk etter nå: -Tror dere det finnes kirurger der ute som er villige til å gjøre et så komplisert inngrep som å fysisk fjerne ribbein uten å at det foreligger en medisinsk grunn? -Tror dere eventuelt at et slikt inngrep ville resultert i store og påfallende arr? -Tror dere en mann som har solgt mange millioner album trenger å suge seg selv, kanskje har han råd til å betale for å få andre til å gjøre det? Kanskje trenger han ikke betale noen for å gjøre det, for det finnes mange der ute som gjerne gjør det frivillig? - 3
Gjest Wanderlust Skrevet 23. oktober 2012 #26 Skrevet 23. oktober 2012 Hadde blitt turn off for meg, dessverre. Kan ikke se for meg at det ser noe bra ut, bare utrolig komisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå