Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en

Fremhevede innlegg

Skrevet

mann som liker å autofilate seg selv?

Anonym poster: 13ae4621b7e725f85e690e5a937ddd2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som en som faktisk kunne gjøre dette i ungdommen, og prøvde det også, så må jeg si det er oppskrytt. Problemet er nemlig at man ikke kan "kile" seg selv med tungen. Det er ikke mulig å få til å komme på den måten. At på til, selv om man er aldri så stor nedentil og aldri så myk så er det fortsatt en ubehagelig stilling å være i så man får ikke til å slappe av for å nyte. Så det blir liksom ikke noe å nyte av flere grunner. Men på bilder ser det sikkert kult ut.

En dose virkelighet. Sorry.

Anonym poster: a95d8fd7af2225f7f47b1feac0e51bd4

Skrevet

Som en som faktisk kunne gjøre dette i ungdommen, og prøvde det også, så må jeg si det er oppskrytt. Problemet er nemlig at man ikke kan "kile" seg selv med tungen. Det er ikke mulig å få til å komme på den måten. At på til, selv om man er aldri så stor nedentil og aldri så myk så er det fortsatt en ubehagelig stilling å være i så man får ikke til å slappe av for å nyte. Så det blir liksom ikke noe å nyte av flere grunner. Men på bilder ser det sikkert kult ut.

jelous much?

Skrevet (endret)

jealous heter det.

Endret av Fortuna Xania
  • Liker 5
Skrevet

jealous heter det.

er du her for å være frekk i kjeften igjen?

• Liker 2
Skrevet

Absolutt!

Å herre, nå fikk jeg lyst på baconsnacks...svarte.

• Liker 1
Skrevet

Å herre, nå fikk jeg lyst på baconsnacks...svarte.

Løp og kjøp!

Skrevet

Hehe, det kunne jeg sikkert. Hadde nok syntes det var komisk om han ville vise meg det, men hva han gjør på privaten gir jeg en god faen i :-)

Anonym poster: b6c4596ec87e18fb7c4904dab5d2f98b

Gjest BettyBoop
Skrevet

Suge seg selv.

jøss han må være temmelig tøyelig og bøyelig skal han fått det til.. Er det noen som får det til?
Gjest BettyBoop
Skrevet

jeg tror ikke det ser kult ut men freaky ut
Skrevet

jøss han må være temmelig tøyelig og bøyelig skal han fått det til.. Er det noen som får det til?

Ja, det er noen som får det til. Vanligvis ikke spesielt langt inn og ikke videre "effektivt", but still.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, det er noen som får det til. Vanligvis ikke spesielt langt inn og ikke videre "effektivt", but still.

weird og imponerende på samme tid. Hadde ikke akkurat vært noen turnon å se det
  • Liker 2
Skrevet

Får hodet i munnen, men jævla ubehagelig egentlig.

Skrevet

weird og imponerende på samme tid. Hadde ikke akkurat vært noen turnon å se det

Hver sin lyst. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...