Gå til innhold

Karakterskala på jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei.

Og da er poenget mitt at man må jobbe med sitt eget overdrevne bekreftelsesbehov, ikke skylde på partneren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt heldig nei, men det burde ikke være et spørsmål som er vanskelig å svare på :) En "Du trenger ingen skala, du er den fineste jeg vet om" eller noe hadde vel holdt i massevis.

Nei, da hadde hun tolket det som, "du er ikke vakker, men jeg tør ikke si det rett ut at jeg mener det".

Så vi vet alle hva som hadde skjedd, hun hadde logget seg på KG, laget en egen tråd og forklart at hun spurte typen om dette og at han svarte slik. Så ville hun fått svar som, "nei fy flate, sa han virkelig det?! han tenker at du ikke er pen i det hele tatt men tør bare ikke si det rett ut! DUMP HAN!".

Jeg hadde svart, "du er den skjønneste jeg vet om, jeg kunne aldri ha plassert deg på noen skala".

Om jeg virkelig mente det er en annen sak... :lur:

Anonym poster: 2d163652dde5fb57c8c0d5a0f0d5dea6

Gjest Tidssone
Skrevet

Og da er poenget mitt at man må jobbe med sitt eget overdrevne bekreftelsesbehov, ikke skylde på partneren.

Ja.

Skrevet

Usikker på om det burde gjøre deg opprørt, men du burde kanskje innse at det ikke er den skarpeste fyren du dater om han sa det i alvor?

Jeg kan gjerne finne på å spøke om slik ting, så jeg hadde gitt deg en 5`er eller 6`er. Og om du hadde spørt om rumpa di ser tykk ut i den nye buksen din, så sier jeg selvsagt ja.

:)

Skrevet

Jeg forstår hvis du ble lei deg for det. Men blås i det!

Kanskje han var usikker. Hva skal han si da? ti?

Han kan jo synes du er kjempefin alikevel, og så spurte du ham jo...

Skrevet

Er Kim Kardashian en tier?

• Liker 1
Skrevet

En 7'er er jo veldig bra! Kjæresten din synes dermed du er pen, holder ikke det? Jeg skjønner at du skulle ønsket at han svarte at du var en 10'er, men jeg misstenker at du da hadde følt at han bare hadde sakt det for å blidgjøre deg. 10'ere er liksom det mest perfekte (rent utseendemessig) man kommer, mange definerer 10'ere for å være en type perfeksjonisme som ikke eksisterer i det virkelige liv, men kun i f.eks bilder av modeller hvor svært vakre 8'ere og 9'ere har vært gjennom mange timer med styling før bildene ble tatt, og ytterligere perfeksjonisert etterpå.

Hadde du virkelig trodd på kjæresten din om han hadde sakt du var den aller peneste jenta han hadde sett i hele sitt liv? Man skulle jo kanskje ønsket at det var slikt, for jenter har en tendens til å ønske å bli betraktet som gudinner, men i realiteten så ser typen din antagelig mange vakre jenter i løpet av en dag, noen av dem er kanskje litt penere enn deg, men han syns du fremdeles er pen. Jeg regner med du også ser mange kjekke mannfolk i løpet av en dag, og noen av dem er sikkert til og med penere enn typen din. Det betyr ikke at du ikke syns typen din er pen eller at du er missfornøyd med ham.

Skrevet

Er du dum nok til å spørre så får du bare skylde på deg selv.

Skrevet (endret)

Hva er galt med det mannlige univers?

Når det er sagt, gjorde begge kardinalfeil. TS som stilte et spørsmål hun egentlig ikke ville vite svaret på, og typen som stupte uti med trynet først når han svarte. Slik karaktersetting sluttet jeg med da jeg var 16... Det er andre ting som er langt viktigere enn hva andre synes om dama mi, for å si det slik.

Ingen ting, jeg elsker selvfølgelig det mannlige univers :rodmer:

Jeg er bare så uendelig lei den evinnelige skyldfordelingen som enkelte slenger om seg med hele tiden, derav kommentaren.

Endret av Flair
Skrevet

Håper TS har vett nok til å dumpe den her fyren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...