AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #21 Skrevet 23. oktober 2012 Nei, for all del! For noen kan det være mer enn nok, for andre ikke. Mente ikke å utelukke det som godt nok Jeg vil ikke ha et ærlig svar når jeg spør typen om jeg ser litt rund ut i en kjole om svaret er ja Fra spøk til alvor: Jeg vet ikke hva TS ønsket å høre, men selv ville jeg ikke hørt at jeg var en 7er. Da ville jeg foretrukket et svar ala det jeg skrev tidligere her. Det er fullt mulig å si det samme med helt andre ord som hadde blitt mye bedre mottatt. Og igjen så er det de som blir latterlig forbanna over at man lyver om kjolen. Vi kan vel ikke gå rundt å lese tankene deres heller. Så la oss være oss selv og slutt og gjør deres problem om til våre. Lær av denne diskusjonen, ts. Anonym poster: 2d94a590242fee953d737efd1e483810
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #22 Skrevet 23. oktober 2012 Og igjen så er det de som blir latterlig forbanna over at man lyver om kjolen. Anonym poster: 2d94a590242fee953d737efd1e483810 Man skal være rimelig blåst om man man ikke lyver. Anonym poster: 4e6358448f555bbb2b755d388dc1edd6
Gjest Wanderlust Skrevet 23. oktober 2012 #23 Skrevet 23. oktober 2012 Og igjen så er det de som blir latterlig forbanna over at man lyver om kjolen. Vi kan vel ikke gå rundt å lese tankene deres heller. Så la oss være oss selv og slutt og gjør deres problem om til våre. Lær av denne diskusjonen, ts. Anonym poster: 2d94a590242fee953d737efd1e483810 Og vi må få være oss selv, og da er vi tilbake der vi startet. Det handler om å lære hverandre å kjenne. Alle er forskjellige! Krever dog ikke så sykt mye innsats at det ikke er verdt å prøve å sette seg inn i hvordan dama di tenker. 1
Tøffeldyret Skrevet 23. oktober 2012 #24 Skrevet 23. oktober 2012 Ikke helt heldig nei, men det burde ikke være et spørsmål som er vanskelig å svare på En "Du trenger ingen skala, du er den fineste jeg vet om" eller noe hadde vel holdt i massevis. Men hva om hun ikke var den fineste han vet om? Hun vet jo om ihvertfall en dame han synes er penere (Kim Kardashian). Jeg tror helt ærlig at de færreste synes sin partner er den peneste i hele verden. Selvom de selvsagt synes sin partner er pen og tiltrekkenede. Så ts, han var nok bare altfor ærlig med deg. Han synes du er veldig pen (7 er jo rimelig høyt), men han evner også å se at andre er penere.
Gjest Wanderlust Skrevet 23. oktober 2012 #25 Skrevet 23. oktober 2012 Men hva om hun ikke var den fineste han vet om? Hun vet jo om ihvertfall en dame han synes er penere (Kim Kardashian). Jeg tror helt ærlig at de færreste synes sin partner er den peneste i hele verden. Selvom de selvsagt synes sin partner er pen og tiltrekkenede. Så ts, han var nok bare altfor ærlig med deg. Han synes du er veldig pen (7 er jo rimelig høyt), men han evner også å se at andre er penere. Jeg må si meg litt uenig med deg. Jeg syns helt ærlig at min kjæreste er den fineste jeg vet om. Det er fordi han er så vakker innvendig. Utseendet hans og den fine personligheten sammenlagt gjør ham til den fineste for meg.
Tøffeldyret Skrevet 23. oktober 2012 #26 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg må si meg litt uenig med deg. Jeg syns helt ærlig at min kjæreste er den fineste jeg vet om. Det er fordi han er så vakker innvendig. Utseendet hans og den fine personligheten sammenlagt gjør ham til den fineste for meg. Men det er neppe indre kvaliterer tatt med i den karakterskalaen det er snakk om her. Med mindre han fyren til ts kjenner Kim Kardashian personlig da, og synes at hennes personlighet på privaten bidrar til en tier på skalaen. Jeg er enig med deg at siden man kjenner kjæresten sin så godt, og er så glad i vedkommende, er det lett å synes at personen er den peneste i hele verden. Men hvis man klarer å se litt objektivt på det også, nekter jeg å tro at det er vanlig. Man vil kunne se at andre er penere, rent utseendemessig. 1
Gjest Wanderlust Skrevet 23. oktober 2012 #27 Skrevet 23. oktober 2012 Men det er neppe indre kvaliterer tatt med i den karakterskalaen det er snakk om her. Med mindre han fyren til ts kjenner Kim Kardashian personlig da, og synes at hennes personlighet på privaten bidrar til en tier på skalaen. Jeg er enig med deg at siden man kjenner kjæresten sin så godt, og er så glad i vedkommende, er det lett å synes at personen er den peneste i hele verden. Men hvis man klarer å se litt objektivt på det også, nekter jeg å tro at det er vanlig. Man vil kunne se at andre er penere, rent utseendemessig. Nei, det er sant. Men poenget mitt er at siden gutten det er snakk om her er på vei til å bli sammen med denne jenta, så burde han ha inkludert indre kvaliteter i svaret sitt.
Tøffeldyret Skrevet 23. oktober 2012 #28 Skrevet 23. oktober 2012 Nei, det er sant. Men poenget mitt er at siden gutten det er snakk om her er på vei til å bli sammen med denne jenta, så burde han ha inkludert indre kvaliteter i svaret sitt. Jeg tror ærlig talt han ikke tenkte særlig over svaret sitt. Var nok bare det han egentlig synes som glapp ut av ham, uten at han tenkte særlig nøye over det.
Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #29 Skrevet 23. oktober 2012 Ikke still spørsmål du egentlig ikke vil ha svaret på... 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #31 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er ca 2, 3 hvis du er dritings. men en 10 i frekkhet. Anonym poster: 2d94a590242fee953d737efd1e483810 2
Alina X Skrevet 23. oktober 2012 #32 Skrevet 23. oktober 2012 må jo veie opp for utseendekompleksene mine vettu, og btw det var jeg som "likte"innlegget ditt, bare så du ikke tror du er noe.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #33 Skrevet 23. oktober 2012 må jo veie opp for utseendekompleksene mine vettu, og btw det var jeg som "likte"innlegget ditt, bare så du ikke tror du er noe. Ikke ta æren for andres verk. Det er stygt å lyve vet du. Ts har du snakket mer med han? Anonym poster: 2d94a590242fee953d737efd1e483810 1
Alina X Skrevet 23. oktober 2012 #34 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) oj,shit,du har fått 2 likes jo!!! hehehe,ikkje dårleg! edit: likte dette innlegget også,hæhæ Endret 23. oktober 2012 av Fortuna Xania
Pene sko... Skrevet 23. oktober 2012 #35 Skrevet 23. oktober 2012 Er 20 dessverre.... Anonym poster: 9a722b764a2d4d521f5a31987bc6f9d3 Hahaha! Hvordan klarer dere damer å finne slik folk, og hvordan klarer dere å falle for slike duster?
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2012 #36 Skrevet 23. oktober 2012 Man skal være rimelig blåst om man man ikke lyver. Anonym poster: 4e6358448f555bbb2b755d388dc1edd6 Ærlighet varer lengst fordi den blir så lite brukt! Spesielt overfor kvinner
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2012 #37 Skrevet 23. oktober 2012 Men det er jo egentlig ganske tragisk; altså at kvinner ønsker at mannfolka skal juge.
Gjest Bandit Skrevet 23. oktober 2012 #38 Skrevet 23. oktober 2012 ...eller menn må lære seg å orientere seg i det kvinnelige univers. Kan funke det og. Hva er galt med det mannlige univers? Når det er sagt, gjorde begge kardinalfeil. TS som stilte et spørsmål hun egentlig ikke ville vite svaret på, og typen som stupte uti med trynet først når han svarte. Slik karaktersetting sluttet jeg med da jeg var 16... Det er andre ting som er langt viktigere enn hva andre synes om dama mi, for å si det slik.
Silfen Skrevet 23. oktober 2012 #39 Skrevet 23. oktober 2012 Hahaha, tenk å bli snurt for å være en 7-er! 7 er penere enn de aller fleste. Lurer på om TS ikke objektivt kan se at det finnes langt kjekkere menn enn typen hennes der ute. Merkelig.
Gjest Tidssone Skrevet 23. oktober 2012 #40 Skrevet 23. oktober 2012 Er ikke et sexy blikk eller hengiven klem mer enn nok bekreftelse? Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå