Paprika Skrevet 29. februar 2004 #1 Del Skrevet 29. februar 2004 Vi har nå kjøpt marsvin for første gang. Har vært hos oss i ett døgn og virker veldig kostete. Men det lager en slags lyd når det koses med. Er dette vanlig; er det akkurat som når katten koser seg og maler??? Hvor mye sagespon skal det være i bånn av buret, og vedr. høy, har dere det i hele bunnen eller bare i ett hjørne slik at marsvinet kan gjemme seg???? (vi har og høy hengende i en beholder i buret som det kan spise av..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. februar 2004 #2 Del Skrevet 29. februar 2004 Det at marsvin prater er vanlig, når den trives. Ellers er det litt info her, og du kan finne mer info her også. Lykke til med din nye venn. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 1. mars 2004 #3 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har faktisk hatt marsvin i 19 år! Hehe... Tiden flyr... Fikk til 11-års dagen min... I øyeblikket har vi tre gutter... De skravler som bare det, så at de prater er veldig normalt! Vi bruker et forholdsvis tjukt lag med spon i buret, også litt høy på "gulvet" og litt i høyhekken. Husk c-vitaminer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2004 #4 Del Skrevet 1. mars 2004 Marsvin er herlige dyr, denne kurrelyden når de koser er ren terapi. Jeg gleder meg til den dagen jeg kan skaffe meg en ny Lars Svin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. mars 2004 #5 Del Skrevet 1. mars 2004 Det finnes amerikanske sider hvor man kan høre opptak av lyder- og forklaring på hva det betyr ! Jeg har hørt det for noen år siden -var veldig interenssant Men jeg husker ikke noen adresse Kanskje det går an å søke på guinea pig + sounds ? her er noe: http://www.members.tripod.com/howandchar/sound.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. mars 2004 #6 Del Skrevet 4. mars 2004 tror kanskje den er litt redd hvis den lager sånn lyd.. mine lager sånn "male-lyd" feks når de er engstelige... ellers vil jeg si at pellets er mye bedre å bruke som strø enn sagflis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå