Gå til innhold

kaldt, men vil kle meg finere


Gjest Kaxxy

Anbefalte innlegg

Hvor bor du, Wonders? Skulle gjerne hatt det med på shopping :)

Anonym poster: 339cec677bb2ec7b85afafa459c9e911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor bor du, Wonders? Skulle gjerne hatt deg med på shopping :)

Anonym poster: 339cec677bb2ec7b85afafa459c9e911

Anonym poster: 339cec677bb2ec7b85afafa459c9e911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du, Wonders? Skulle gjerne hatt det med på shopping :)

Anonym poster: 339cec677bb2ec7b85afafa459c9e911

fniser meg i hjel.... Det er ikke umulig at jeg stiller opp. Å dekke behov i butikker er noen ganger ett ork og en fulltidsjobb..

Jeg bor i pitte lille Oslo...599937_10152006177070285_987946219_n.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Liker smaken din, Wonders. Veldig lik min! ;)

Jeg går mye i kjoler og skjørt om vinteren. Passer på at beina er varme, ved å ikke bruke skotøy som er lagd av plast og ved å bruke ull. Trenger av en eller annen grunn ikke ullstrømpebukse, men bruker gjerne knestrømper i ull. Noen av støvlettene mine har ullfor inni også.

Siden jeg går mye i kjole/skjørt, bruker jeg kåpe. Liker også godt å gå med luer i mange varianter.

Og man skal ikke kimse av pologensre, tykke og lange ulljakker eller ullcardigan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inspirerende Wonders! Etter å sett disse flotte ideene dine, så må jeg til å handle igjen. Det kan bli en dyr høst, men morsomt... :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker smaken din, Wonders. Veldig lik min! ;)

Jeg går mye i kjoler og skjørt om vinteren. Passer på at beina er varme, ved å ikke bruke skotøy som er lagd av plast og ved å bruke ull. Trenger av en eller annen grunn ikke ullstrømpebukse, men bruker gjerne knestrømper i ull. Noen av støvlettene mine har ullfor inni også.

Siden jeg går mye i kjole/skjørt, bruker jeg kåpe. Liker også godt å gå med luer i mange varianter.

Og man skal ikke kimse av pologensre, tykke og lange ulljakker eller ullcardigan.

Da har du også god smak. :) Tingene Wonders har lagt ut er kjempefine.

Jeg bruker mye skjørt og kjoler året rundt. Om vinteren bruker jeg mest ullkjoler, og er det ekstra kaldt bruker jeg også ullstrømpebukser. Synes det er mye varmere enn bukser, og forundrer meg over alle dem som kommenterer at det må jo være kaldt å gå kledd slik som jeg gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne ullplagg innerst er gull! Har en god ullstilongs fra devold som er veldig myk, jeg får nemlig helt hetta av ullplagg som klør. På overkroppen har jeg ofte en ulltrøye, uten eller med armer! Disse har jeg kjøpt på sparkjøp og er kjempefine, med blondekant i utringningen og på ermet, kjempebillige også, flere farger! Tror jeg også skal investere i noen tjukke strømpebukser og, kjøp gjerne noen størrelser for store så sitter de ikke etter som pølskeskinn. Jeg er en small, og når jeg kjøpte meg en bomullsstrømpebukse en gang så satt den etter som et pølseskinn og var ikke behagelig i det hele tatt, den var kjempestram. Heretter kjøper jeg medium!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt de plaggene du har bilde av her Wonders?

Anonym poster: e934f96edbd1b3c248e9f6aaaa313a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt de lårvarmerne som er avbildet?

Da mener jeg bare generelt lårvarmere, ikke de spesifikt :)

Anonym poster: a0fe7e7e1b6cb1dfe193e1f674de9950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heeey, hvor er pluss-tegna mine? :bolledeig:

Versegod :)

Anonym poster: 2008f21f745d1498c9959156cc3eb9cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du også god smak. :) Tingene Wonders har lagt ut er kjempefine.

Jeg bruker mye skjørt og kjoler året rundt. Om vinteren bruker jeg mest ullkjoler, og er det ekstra kaldt bruker jeg også ullstrømpebukser. Synes det er mye varmere enn bukser, og forundrer meg over alle dem som kommenterer at det må jo være kaldt å gå kledd slik som jeg gjør.

Litt off topic, men jeg lurte på dette med ullkjoler. Min erfaring er at de utvider seg og får "rompe" rimelig kjapt. Jeg har kastet en kjole og to grunnet det. Hvordan holder du dine ullkjoler fine?

Anonym poster: 2008f21f745d1498c9959156cc3eb9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wonders: Jeg elsker det du har lagt ut her! :jepp: Handler du fra de nettsidene du la ut link til, eller finner du noe av dette i butikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tidssone

Litt off topic, men jeg lurte på dette med ullkjoler. Min erfaring er at de utvider seg og får "rompe" rimelig kjapt. Jeg har kastet en kjole og to grunnet det. Hvordan holder du dine ullkjoler fine?

Anonym poster: 2008f21f745d1498c9959156cc3eb9cd

Drar dem litt opp når jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men jeg lurte på dette med ullkjoler. Min erfaring er at de utvider seg og får "rompe" rimelig kjapt. Jeg har kastet en kjole og to grunnet det. Hvordan holder du dine ullkjoler fine?

Anonym poster: 2008f21f745d1498c9959156cc3eb9cd

Beklager å måtte skuffe deg, men jeg gjør egentlig ikke noe spesielt med dem. Synes ikke de utvider seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid på jakt og kan vente flere år før jeg kjøper akkurat det jeg ønsker meg og trenger.

Full oversikt nesten til en hver tid...

Handler også når jeg er på ferie.

Har aldri handlet klær fra Internet. Passform passform passform.

Boss, Bruuns Bazar, Burberry, Louis Vuitton, Nordiske Designers, Samsøe & Samsøe, Kiman Woman, Dollarosa, Coas,t Vivikes, HM, Oasis, Carlings, Message, KappAhl, Zara, Camilla Risøe, Fransa, Høyer, Lene V, B'Young ...

Bildene er pra alt jeg liker på Pinterest, og plukker det jeg vil.

Personal shopper er et godt kompliment, takk takk :blomst:

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...