Gå til innhold

It can´t rain all the time...


Linkas

Anbefalte innlegg

Her vil det nok postes litt dill dall etetrhvert som jeg husker og poste det.

Er tidenes teflonhjerne, så dette kan bli en kost dagbok, eller lang. Det får tiden vise.

Hepp hepp!

Dagens notering, jeg er på tur i seng nå. Må bare finne katta først :)

*komme puse pusen*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen dagboka mi :)

Dagen starta som den bruker.. Dyna holdt fast i meg å ville ikke slippe, men jeg kom meg løs...dessverre. Tusla på badet, fikk på jobbklær å rista liv i guttungen...kun for og finne ut at han fortsatt var full av feber og hoste. Jaja, bare og ringe the boss å si fra at det ble nok en sykt barn-dag.

Men vi skal nå kose oss litt for det. Se en film å sløve under pleddet.

Er nå litt kos med syke barn.. De løper ikke like fort unna som ellers :P

Satt igår å kikket på tidligere poster, og den drømmeposten er fortsatt aktuell. Ikke like besett som før, men de dukker nå opp innimellom.

nå sist måte jeg prøve å redde familien fra noen som ville drepe dem. Hvorfor aner jeg ikke, det fant jeg aldri noe svar på. Eneste som var plagsomt i drømmen var at jeg ikke fikk limt ei lampe som hadde knust.. Måtte knuse den siden mobilen min lå inni....logisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Skal si denne dagboka ble fulgt opp ofte ja.. Skulle hatt smekk på lanken.

Vel, det som står i hodet i kveld er at jeg skul...MÅ legge om livsstilen hvis jeg skal klare meg som sprek pensjonist. Er jo tross alt 30 om ikke så lenge, så da er det på tide å riste liv i 30års-krisa.

Jeg er for feit! :bond:

Så, har søkt hjelp i forumet her, så gjenstår d å se om noen vil bistå en stakkar.

Ellers så har livet blitt snudd på hode etter at faren til minstemann døde i mai. Da flyttet minsten hit på fulltid, noe som var veldig godt, men samtidig ikke siden det skjedde som det gjorde.. Ting går seg til, og vi har en forholdsvis normal hverdag igjen nå..

Tror jeg skal subbe iseng nå, trøtt som bare det og skal jo opp på jobb i morgen..

Natta :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...