Gå til innhold

"Velvære-kurv" ?


Flammy

Anbefalte innlegg

Jeg har en ide om å lage en slag "velvære-kurv" til min mamma og svigermor. Jeg trenger noen tips til hva jeg kan putte oppi den.

Det trenger ikke bare være velvære, jeg tenker på alt fra kremer til kjøkkenutstyr, egentlig hva som helst som kan glede en kvinne :)

Jeg blir veldig glad for alle tips, er rimelig tom selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lager en til min mamma, og til nå har jeg puttet oppi yankee candles. Det var et must her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambitions

Ansiktsmasker, sminke, luktelys, te, pleieprodukter til hender og negler, skrubb til kroppen, hårkur, badesalt, bøker, kvinneblader, sjokolade, øredobber, smykker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Ansiktsmasker, sminke, luktelys, te, pleieprodukter til hender og negler, skrubb til kroppen, hårkur, badesalt, bøker, kvinneblader, sjokolade, øredobber, smykker..

Dette :) + skikkelig deilige, myke sokker, et deilig sjal å legge over skuldrene, gode kjeks/knekkebrød (hjemmebakte?), gode oster, litt lukseriøs håndsåpe/dusjsåpe, fotpleieprodukter, nøtter/brente mandler, kanskje fine håndklær/kjøkkehåndklær/kluter, urtesalt, godt krydder, fin blokk til å skrive handlelister ol. på, CD med julemusikk/annen avslappende musikk, en liten pynteengel om det kan falle i smak, pluss pluss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte tips :D

Tror jeg skal lage en felles kurv til svigermor og samboeren hennes. Har dere noen tips til hva han kan få i den kurven?

Har tenkt på øl, sjokolade og manneblad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...