flickan Skrevet 20. oktober 2012 #1 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg skal flytte til Sandefjord i desember og vil gjerne komme i kontakt med noen hyggelige KG-damer i byen! Mannen min er fra byen, og jeg har selv bodd der i ett år for over 10 år siden. Men jeg kjenner nesten ingen utenom om noen av barndomsvennene til mannen min. Jeg ønsker å få "egne" venner og et eget nettverk. Litt om meg: 30 år, masterstudent i samfunnsøkonomi NTNU (forhåpentligvis ferdig i september-13) Gift, to barn, gutter på 1 og 3 år. Samfunnsengasjert, hater å trene (men gjør det likevel for å ikke bli feit), elsker sjokolade (derav risikoen for å bli feit), glad i å gå turer, nyter gjerne et glass vin i hyggelig lag. Elsker å lage mat, blitt interessert i interiør nå som vi skal pusse opp et hus. Var hesteinteressert i barne- og ungdomsårene, tar gjerne interessen opp igjen. Glad i å strikke og sy, men er ikke spesielt flink. Blir gjerne med på en god diskusjon og løser noen verdensproblemer over en øl. Føler meg generelt som ei kjekk og grei jente med godt humør. Hehe, ble rene kontaktannonsen det her. Ta kontakt da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 21. oktober 2012 #2 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hei flickan! (Er du på tb-forumet, eller er det noen der som har helt lik avatar som deg?) Er ikke fra sfj, men holder til i nabobyen Tønsberg Så hvis du vil ta turen innom et ordentlig kjøpesenter f.eks. og har noen timer til overs så tar jeg gjerne en kaffe Er (kun) 23, har ei datter på 10 måneder, hater og trene (og sier derfor til meg selv at jeg ikke har tid, selv om jeg er i permisjon for tiden...) og er også veldig glad i sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hei Niennas. Ja, jeg var litt på TB-forumet da eldstemann brukte bleier. Bruker ikke like mye tøybleier nå dessverre, det ble litt for mye vask da 2. mann kom og jeg begynte på studiene igjen. Hadde vært hyggelig å treffes når jeg kommer nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakobsen84 Skrevet 7. januar 2013 #4 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg skal flytte til Sandefjord i desember og vil gjerne komme i kontakt med noen hyggelige KG-damer i byen! Mannen min er fra byen, og jeg har selv bodd der i ett år for over 10 år siden. Men jeg kjenner nesten ingen utenom om noen av barndomsvennene til mannen min. Jeg ønsker å få "egne" venner og et eget nettverk. Litt om meg: 30 år, masterstudent i samfunnsøkonomi NTNU (forhåpentligvis ferdig i september-13) Gift, to barn, gutter på 1 og 3 år. Samfunnsengasjert, hater å trene (men gjør det likevel for å ikke bli feit), elsker sjokolade (derav risikoen for å bli feit), glad i å gå turer, nyter gjerne et glass vin i hyggelig lag. Elsker å lage mat, blitt interessert i interiør nå som vi skal pusse opp et hus. Var hesteinteressert i barne- og ungdomsårene, tar gjerne interessen opp igjen. Glad i å strikke og sy, men er ikke spesielt flink. Blir gjerne med på en god diskusjon og løser noen verdensproblemer over en øl. Føler meg generelt som ei kjekk og grei jente med godt humør. Hehe, ble rene kontaktannonsen det her. Ta kontakt da vel! Hei! Dette var som å lese om meg:) Deg vil jeg gjerne møte en dag:) Jeg er 28 år, kommer i fra Høyanger (ett høl i bakken) som mannen min sier. Jeg flyttet til Sandefjord i 2006 og snakker akkurat som de gjør her. Så min spesielle dialekt er borte. Jeg er gift og har en gutt som er født mai 2010. Jeg venter ei lita jente i mars 2013:) Jeg er frelst i strikketøyet mitt og elsker kaffi sladring og løsing av verdensproblemer over noe godt å drikke og snacks:) Jeg liker trening, men er ikke treningsnarkoman. Jeg gjør det for min egen rompes skyld og for at det er veldig sosialt. Ikke verst og slå 2 fluer i en smekk;) Send meg gjerne mail. På [email protected]. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_LD_ Skrevet 8. januar 2013 #5 Del Skrevet 8. januar 2013 Hei ! 29 år og opprinnelig fra Sandefjord, og bor nå i Larvik (ikke langt unna kommune grensa til home sweet home fjorden). Hva med å ta en kaffe i Sandefjord en dag? De har nydelig cappuccino på 1 Etasje ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakobsen84 Skrevet 8. januar 2013 #6 Del Skrevet 8. januar 2013 Ja, det hadde vert hyggelig:D Prøve på og finne en dato som passer for alle da:) Eller hur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_LD_ Skrevet 17. januar 2013 #7 Del Skrevet 17. januar 2013 La oss finne en dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei, så hyggelig at flere har funnet tråden min. Jeg er i Trondheim på et kurs om dagen men kommer ned igjen etter 27. jan. Er det mulighet å treffes en dag/kveld uken etter kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_LD_ Skrevet 18. januar 2013 #9 Del Skrevet 18. januar 2013 Hva med tirsdag 29 januar kl 19 på 1. etg ? De stenger vel kl 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 18. januar 2013 Passer for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_LD_ Skrevet 26. januar 2013 #11 Del Skrevet 26. januar 2013 Sist jeg var på 1.Etasje stengte de kl 19 .. :o Promenaden som jeg tenkte på er ikke åpent på mandag og tirsdager. Hvilke andre plasser har vi da? Draaben? Eller så kan vi jo ta det tidligere på ettermiddagen eventuelt? Tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakobsen84 Skrevet 26. januar 2013 #12 Del Skrevet 26. januar 2013 Hva med kafka? Kl 13 eller 14... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_LD_ Skrevet 26. januar 2013 #13 Del Skrevet 26. januar 2013 Kl 14 passer for meg.. Men har de god cappuccino på Kafka ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakobsen84 Skrevet 27. januar 2013 #14 Del Skrevet 27. januar 2013 Tror det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakobsen84 Skrevet 27. januar 2013 #15 Del Skrevet 27. januar 2013 Da foreslår jeg kafka kl 19 tirsdag 29.01:) Gleder meg til og møte dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #16 Del Skrevet 29. januar 2013 Hei, beklaget sen tilbakemelding. Jeg kommer på Kafka kl 19 =) Gleder meg også til å møte dere!! Jeg har mørkt langt hår og har blå ytterjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_LD_ Skrevet 31. januar 2013 #17 Del Skrevet 31. januar 2013 Hvis noen lurer.. som følger med på tråden, kanskje ikke helt turte å være med.. så var det veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakobsen84 Skrevet 2. februar 2013 #18 Del Skrevet 2. februar 2013 Det var superkoselig! Hvis noen flere leser, så skriv:) Vi biter ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twang Skrevet 2. februar 2013 #19 Del Skrevet 2. februar 2013 Kan gutter få være med neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_LD_ Skrevet 5. februar 2013 #20 Del Skrevet 5. februar 2013 Njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Innslag fra gutta er positivt :D Fortell litt grove trekk om deg selv da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå