Thomasine Skrevet 28. februar 2004 #1 Del Skrevet 28. februar 2004 Et litt merkelig spørsmål, og bare på gøy... For en tid tilbake fikk jeg høre en "myte" om at man kunne se på det yngste/evt.eneste barnet hvilket kjønn neste barn ville få, såfremt det ikke var flerlinger. Myten gikk slik: Hvis barnet hadde et helt rett hårfeste bak i nakken ville neste barn bli gutt, hvis hårfeste endte i en tupp/ i en v-lignende bokstav ble nestemann en jente. Hos oss stemte det, førstemann har et rett hårfeste og minstemann ble en gutt!! Hvis vi skal ha en til tyder det på gutt nr.3! Hva tror dere?! Stemmer det hos dere?! :-) :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 28. februar 2004 #2 Del Skrevet 28. februar 2004 Begge mine gutter har "spiss" hårfasong i nakken...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m-h-m Skrevet 29. februar 2004 #3 Del Skrevet 29. februar 2004 stemmer jammen her det. Førstemann har rett hårfeste og etter kom en gutt med spisst hårfeste i nakken og da kom jenta. Merkelig. Tro hvem som har forsket på dette? Bare lurer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 29. februar 2004 Ja, da beviser Twigi atter engang at "ingen regel uten unntak"... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå