Gjest chanty Skrevet 28. februar 2004 #1 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg er 35år, har en ok jobb, men tenker at det hadde vært greit å ta meg en solide uttdannelse. er det dumt å gå fra jobb til å start skole hva tenker dere? Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. februar 2004 #2 Del Skrevet 28. februar 2004 Nei, jeg synes ikke det er dumt. Senest i går snakket jeg med en tidligere sekretær som valgte å begynne på sykepleierutdannelse da hun var 35 og er nå mye lykkeligere i sin nye jobb. Livet er for kort til å bli værende i ok jobber man egentlig ikke liker så godt. Du har mange mange gode arbeidsår igjen og tenk å få jobbe resten av livet med akkurat det du brenner for. Så bare hopp i det, sier jeg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. februar 2004 #3 Del Skrevet 28. februar 2004 Hopp i det, hvis du ønsker det inderlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 28. februar 2004 #4 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg tok tilleggsfag på universitetet dag jeg var 36. Det året gikk kjempefort, og jeg har hatt masse nytte av det! (Vi var flere voksne) Livslang læring - hopp i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 28. februar 2004 #5 Del Skrevet 28. februar 2004 Ikke noe å nøle på... jeg er 40 og har søkt sykepleien til høsten. Har mange år igjen i arbeidslivet og da vil jeg virkelig ha noe som gir mening... så stå på, 36 år er da ingenting. Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. februar 2004 #6 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg er 40 og deltidsstudent på høyskolenivå - bedre sent enn aldri mener nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 29. februar 2004 #7 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg går på høyskole, og er den yngste i klassen. De fleste er voksne damer i 30-40 årene, og den eldste er vel 50 år. Hvis du ønsker å ta deg utdanning, så go for it! Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PATS Skrevet 3. mars 2004 #8 Del Skrevet 3. mars 2004 TØFFT!!! SELVSAGT kan du studere som 36 åring! Du er jo bare barnet honey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #9 Del Skrevet 6. mars 2004 jeg går sykepleien på første året, og det er mange voksne på vårt kull.. veldig mange mellom 25 og 35 igrunn.. og men det er en del over og en del under også!! lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå