Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Josh Harnett, vet ikke mye om han men han ser både bra ut og sympatisk, kansje fordi jeg kjente en fyr som lignet på han og var sympatisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Liv Tyler er den første jeg kommer på' date=' hun er nesten overjordisk vakker.[/quote']

Morsomt at du nevnte henne, for jeg synes hun ser litt "tomsete", litt "retard" ut. Nok et bevis på at man har forskjellig smak! Og godt er det!

Jeg synes det er mange pene, f eks synes jeg Portia de Rossi og Helena Christensen er veldig ansiktspene. Cathrine Zeta Jones er utrolig pen, i tillegg har hun en flott kropp med kvinnelige former. Halle Berry, Charlize Theron, Tyra Banks og Madeleine er andre jeg synes er pene. Av norske kjendisdamer synes jeg Elin Tvedt er kjempeflott.

Skrevet
Av norske kjendisdamer synes jeg Elin Tvedt er kjempeflott.

:ler: og hun synes jeg ser "tomsete" ut (etter din beskrivelse) Forskjellige ja :Nikke:

Skrevet

Enig at det er masse flotte damer ute i verden :-) men sånn akkurat nå (og siden jeg sitter og hører på ho..) Marte Skogstad!!!!!! Kjempesøt fasinerende dame med ei nydelig behagelig stemme (og jeg er hetrofil ja)

flotters ass :wink:

Skrevet
Enig at det er masse flotte damer ute i verden :-) men sånn akkurat nå (og siden jeg sitter og hører på ho..) Marte Skogstad!!!!!! Kjempesøt fasinerende dame med ei nydelig behagelig stemme (og jeg er hetrofil ja)

flotters ass :wink:

Hvem er det?

Skrevet

Hvem er det?

Marte på P3 !!! fra 14 til 16 hver dag :wink:

Skrevet

Ok, henne har jeg ikke sett. :-)

Skrevet

Gwen Stefani! Ingen over, ingen ved siden.

Skrevet

Jeg vil legge til Portia de Rossi, hun er dritpen. Og så har hun så søt rynke over neseryggen når hun smiler. Julia Roberts har verdens gladeste smil, hun er veldig pen. Og så liker jeg en som heter Isla Fisher fra australia, hun spilte i Home and Away før (jeg lurer på om hun ikke er i de undercover detektivene som går på nrk1 på fredager? Hun rødhårete ungjenta? ligner veldig). Nå googlet jeg Isla Fisher, og hun er sammen med (og skal gifte seg med) han som lager og spiller Ali G!

Skrevet

Peneste kvinnene jeg vet om må være Liv Tyler, Elizabeth Hurley og hun som spiller Jack, i Jack&Jill :-) Peneste norske kjendisen jeg vet om må være Lise Karlsnes i Briskeby!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Liv Tyler, Kiera Knightley(pirates of the caribbean) og Dido.

Så synes jeg hun er pen hun som spiller moren i Gilmore girls.

Mrs.Potter

Gjest Gjeste-Mann
Skrevet

Herregud så vakker hun er! :oops:

Så vakre kvinner gjør meg vemodig :(

Skrevet

Så vakre kvinner gjør meg vemodig  :(

Hvorfor det?

Kvinner, kan dere ikke prøve å se mest mulig som Jessica Alba?  

Ja, hadde det ikke vært fint om alle så slik ut :klø: Kjedelig verden :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke. Blir bare litt uggen. Omtrent som når du ser en bil du har lyst på men du vet du aldri vil få råd. Da blir du trist.

Mente ikke alvorlig at alle skulle se slik ut. Men hadde ikke vært vondt om alle var av samme "kaliber" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...