Gjest 3llie Skrevet 29. februar 2004 #21 Skrevet 29. februar 2004 Christina Ricci Angelina Jolie Dido Sarah Jessica Parker
Gjest Seleena Skrevet 29. februar 2004 #22 Skrevet 29. februar 2004 Shania Twain er flott ja! Må nok tenke meg om....
Gjest lillesol ikke innl Skrevet 29. februar 2004 #23 Skrevet 29. februar 2004 Shania Twain syntes jeg er flott. Og Catherine Zeta Jones.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #24 Skrevet 1. mars 2004 Sarah Jessica Parker er ikke typisk "perfekt", men jeg kunne gjort mye for å se ut som henne.. Skulle jeg date en dame måtte det blitt Angelina Jolie..hun er dødssexy! (jeg er heterofil, altså.. :oops: )
Sheba Skrevet 1. mars 2004 #26 Skrevet 1. mars 2004 Selma Hayek. Det hadde vært helt ålreit å se ut sånn...
Livets datter Skrevet 1. mars 2004 #27 Skrevet 1. mars 2004 Av samme kjønn som dere selv, synes dere er vakrest. ...altså sånn at dere tenker "hun/han er jammen utrolig flott" når vedkommende er på TV. Kona til John Arne Riise, Guri.
philippa starck Skrevet 1. mars 2004 #28 Skrevet 1. mars 2004 Denize Richards er utrolig søt, Jennifer Aniston er helt spesiell, Celina Midelfart har en vanvittig bra stil, hun som spiller Charlotte i SatC er elegant......og sikkert mange flere som jeg ikke kommer på akkurat nå!
skogeki Skrevet 1. mars 2004 #29 Skrevet 1. mars 2004 Jeg er ikke i tvil: Prinsesse Madeleine av Sverige må være klodens peneste!
Gjest pace Skrevet 1. mars 2004 #30 Skrevet 1. mars 2004 Johnny Depp, Brad Pitt, Sean Connery, Sean Penn, Benicio del Toro, Matt Damon, Al Pacino, Kevin Spacey, Jeremy Irons.
Timian Skrevet 1. mars 2004 #31 Skrevet 1. mars 2004 Synes hun som synger i "Shut up" sangen (var det Black eyed peas eller noe..!?) har fantastiske øyne! Ellers har jeg alltid vært fasinert av Catherine Zeta-Jones! Helt fra hun spilte i "Livet med Larkins"...! (Det var Pappa også )
Piglet Skrevet 1. mars 2004 #32 Skrevet 1. mars 2004 Jeg synes CZJ er veldig pen. Hun gjorde spesielt inntrykk på Oscaren i fjor, hvor hun så ut som en gravid engel i sjokoladebrunt. Andre pene er Camron Diaz (hun er så søt når hun danser i Charlies Angels) og Kate Hudson. Piglet
Gjest care Skrevet 1. mars 2004 #33 Skrevet 1. mars 2004 Jeg liker Juliette Binoche veldig godt. Hun synes jeg også er vakker. Så synes jeg Julia Roberts er vakker. http://www.start.no/quiz/2002/05/15-5406.html
Minette Skrevet 1. mars 2004 #34 Skrevet 1. mars 2004 Da må jeg nok bl.annet si: Isabella Scoupco Halle Berry Charlize Theron
Gjest Seleena Skrevet 1. mars 2004 #35 Skrevet 1. mars 2004 Jeg er ikke i tvil: Prinsesse Madeleine av Sverige må være klodens peneste! Er litt enig ja...
Gjest Virvel Skrevet 1. mars 2004 #36 Skrevet 1. mars 2004 Liv Tyler er den første jeg kommer på, hun er nesten overjordisk vakker. Cate Blanchett også, hun er nydelig. Og Claire Danes er så innmari søt i Romeo og Julie... Men jeg må si at Anh Vu som gikk videre på Idol nå på fredag, hun er utroooolig pen! Og helt vanvittig flink til å synge, hun må vinne.
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2004 #37 Skrevet 1. mars 2004 Salma Hayek http://koti.mbnet.fi/~jupa/salma.gif Og Bjørk. http://unit.bjork.com/specials/pics/frame.htm ellers da er Helene Christensen en nydelig dame.
Soul Skrevet 1. mars 2004 #38 Skrevet 1. mars 2004 Angelina Jolie og Salma Hayek er vakre og sexy i mine øyne! Men, vanskelig å peke ut èn enkelt, det er mange pene damer Også er de forskjellige, Cathrine Zeta Jones og Liv Tyler er klassisk vakre, de to jeg nevnte først er sexy, noen er sjarmerende osv.
Saeria Skrevet 1. mars 2004 #39 Skrevet 1. mars 2004 Portia de Rossi. (beviset på at en ikke nødvendigvis trenger store pupper for å lykkes i den bransjen ) Angelina Jolie. Det er de jeg kommer på nå.
Nala Skrevet 1. mars 2004 #40 Skrevet 1. mars 2004 Charlize Theron er vakker som bare rakkern. Skulle gjerne sett ut som henne, ja :oops: Og Kate Bosworth er ikke så verst hun heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå