Gjest BS Skrevet 28. februar 2004 #1 Del Skrevet 28. februar 2004 Nå er jeg forbannet og såret,har bedt sjefen om å skifte vakt med en annen(kun neste uker siden det er vinterferie),hun pleier å begynner tidligvakt og jeg andrevakt..og jeg ble så såret av det han sa..nei han vet ikke helt han er skeptisk til meg sa han,han er redd for at jeg skulle kommer sen.Og jeg som har jobber for han i 3 år og hun andre har jobbet for han kun 5 månad.Jeg skjønner ikke helt dette for jeg har jobber som førstervakt før og har kun en gang kommer et par min. for sen.Nå har jeg lyst å bare si opp jobben,har ikke lyst å jobber for noen som ikke har tillitt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 28. februar 2004 #2 Del Skrevet 28. februar 2004 Vet ikke om jeg forstår deg riktig...? Din sjef skal ha vinterferie, og meningen var at du skulle ha tidligvakt? Isteden for blir det henne nye? I såfall forstår jeg godt din skuffelse. Synes du bør fortelle sjefen din at dette såret deg. Men samtidig synes jeg du bør "heve hodet" og ikke la dette "kue" deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BS Skrevet 28. februar 2004 #3 Del Skrevet 28. februar 2004 Nei,sjefen min skal ikke ha vinterferie,men barnehage til ungen min er stengt neste uker(vinterferie)derfor har jeg lyst å begynner tidligvakt da får jeg slutte tidlig. jeg reagert dårlig på det han sa at han var skeptisk til meg for at jeg skal begynner som tidligvakt,at han er redd for at jeg skulle kommer sent på jobben. Det virker som at han syns at jeg er uansvarligperson på den måten han snakke til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå