Gå til innhold

Skriv nynorsk


Rskre

Anbefalte innlegg

Det er fleire tilvalsformer no enn før, men dei er meir til forvirring enn gavn tykkjer eg. Om du vil skrive god nynorsk lyt du leitra fram gilde ord som særmerkjer nynorsken.

I austnorsk er setningsmelodien ofte stigande (som ordmelodien), medan den i norsk generelt - som i dansk - fell svakt.

så med andre ord, så må vi deretter krangle om hva som er korrekt nynorsk? fin, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fra Stavanger, men greier ikke nynorsk. Bokmål faller meg naturlig, er jo det jeg har lært på skolen, leser i bøker, TV, mamma er fra Oslo.

Tror at Ivar Asen var her på bygda mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rskre:

Er du blitt bruker på KG ene og alene for å agitere for bruk av nynorsk?

Neida, han skal og reklamere for Vågå og for Øyegården må vite!

Anonym poster: af144b156906e468af5d85f440d89b13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Neida, han skal og reklamere for Vågå og for Øyegården må vite!

Anonym poster: af144b156906e468af5d85f440d89b13

Det har jeg fått med meg. Han anser visst Øygarden som ufeilbarlig knyttet til hans rolle som ordfører. Han har sikkert skjøttet det vervet på en glimrende måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Jeg har alltid mistenkt at nynorsklærere var litt sprø..men at de var SÅ sprø hadde jeg ikke kunnet forestille meg i mine villeste fantasier. 233 innlegg om Vågå og nynorsk. Hva er målet ditt? Du oppnår kanskje at vi ler litt av deg en stund, men om noen dager er du old news, og trådene dine blir stående ubesvarte, og like forutsigbare og kjedelige som..tja..Vågå?? Hvor enn det nå er.

Endret av Darthoven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...som..tja..Vågå?? Hvor enn det nå er.

Jeg tror det er en plass i Norge. Men kan hende jeg tar feil.

Anonym poster: 329548567c20963e0e0f778fabf0937b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Jeg tror det er en plass i Norge. Men kan hende jeg tar feil.

Anonym poster: 329548567c20963e0e0f778fabf0937b

Med tanke på at den fyren her virker å være fra en annen planet, så ja..det kan hende du tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Nynorsk er vakker!

Men la folk få bestemma sjølv kva dei vil skriva. Å påleggja alle nynorsk vert jo idioti. Hovudparten av Noreg skriv bokmål, så då vil det vera dumt (og tidkrevande) å påleggja dei ei endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nynorsk er vakker!

Men la folk få bestemma sjølv kva dei vil skriva. Å påleggja alle nynorsk vert jo idioti. Hovudparten av Noreg skriv bokmål, så då vil det vera dumt (og tidkrevande) å påleggja dei ei endring.

Endeleg fann eg ein frende her på KG :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Endeleg fann eg ein frende her på KG :blomst:

Men slutt no med denne nynorskkveruleringa...Du dreg mange av oss med deg...Bokmålsskrivare er ikkje det dugg interessert i Ivar Aasen og kor han oppheldt seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å skrive nynorsk sjøl om man er fra indre østland? Jeg skriver radikalt bokmål, men jeg kan jo alltids bytte.

Anonym poster: 3ce44f531284882d4e40b5f9ce524b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje eg skal byrje skrive nynorsk? Har eigentleg tenkt på det ei stund, men er litt redd for at det vert mykje feil...Godt mogleg eg har gjort nokon allereie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg skal byrje skrive nynorsk? Har eigentleg tenkt på det ei stund, men er litt redd for at det vert mykje feil...Godt mogleg eg har gjort nokon allereie!

Ein må øve for å verte betre, veit du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg skal byrje skrive nynorsk? Har eigentleg tenkt på det ei stund, men er litt redd for at det vert mykje feil...Godt mogleg eg har gjort nokon allereie!

Ikkje som eg ser. I desse tider er det nesten meir status at ein meistrar nynorsk enn ikkje (det vitnar om at ein er ressurssterk), spesielt dersom om ein har bokmål som hovudmål.

Anonym poster: c721c76aa64cf23acdd22ffffab1a830

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklageligvis koster nynorsken samfunnet milliardbeløp i året. Begge språk blir oppført som pensum på skolen, til stor ergrelse for elevene, som ikke bare må bruke bruke unødige timer i uka på sidemål, men taper samtidig verdifulle timer som går ut, for og gi plass til sidemålsformen.

Dette er timer som burde bli brukt til svømming, kroppsøving, musikk og kultur. Det har vi alt for lite av i skolen, fordi sidemål blir forfordelt, fremfor disse fagene i et stramt skolebudsjett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarandus

Beklageligvis koster nynorsken samfunnet milliardbeløp i året. Begge språk blir oppført som pensum på skolen, til stor ergrelse for elevene, som ikke bare må bruke bruke unødige timer i uka på sidemål, men taper samtidig verdifulle timer som går ut, for og gi plass til sidemålsformen.

Dette er timer som burde bli brukt til svømming, kroppsøving, musikk og kultur. Det har vi alt for lite av i skolen, fordi sidemål blir forfordelt, fremfor disse fagene i et stramt skolebudsjett.

Sidemål er ikke ensbetydende med nynorsk - det er da minst like irriterende for de som må lære bokmål når de har nynorsk som hovedmål...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidemål er ikke ensbetydende med nynorsk - det er da minst like irriterende for de som må lære bokmål når de har nynorsk som hovedmål...

Riktig! Og derfor må skolene få anledning til å velge bort det ene, for og gi plass til mer effektiv læring og derved spare samfunnet for milliardbeløp i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje som eg ser. I desse tider er det nesten meir status at ein meistrar nynorsk enn ikkje (det vitnar om at ein er ressurssterk), spesielt dersom om ein har bokmål som hovudmål.

Anonym poster: c721c76aa64cf23acdd22ffffab1a830

Det er da eit godt tekn. Det bør det vere! Skjønar ikkje kvifor det ikkje skulle vere status å skrive god nynorsk. Språkmeistring og fleksibilitet på sitt beste. Ja til nynorsk! (og det er litt flaut om det er skrivefeil her... Som Marmot over sa, øving gjer betre!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...