Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De her fyrene vil så gjerne være erfarne og pule mange kvinner. Men hvor hen mener de kvinnene skal få sin erfaring i fra? DE må nødvendigvis ha pult og prøvd litt forskjellig de også.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

We should fuck each others mothers

Fuck each others moooooooooooooooms

Pushin' that place that you came out as a baby

Aint no doubt that shit is crazy

Fuckin' each others moooooooooooooooooooms

Anonym poster: 58311d6c9e95704af06005872cc53b75

Skrevet

De her fyrene vil så gjerne være erfarne og pule mange kvinner. Men hvor hen mener de kvinnene skal få sin erfaring i fra? DE må nødvendigvis ha pult og prøvd litt forskjellig de også.

Det finnes to type kvinner. de man pumper og dumper og de man ser på som potensielle kjærester. Pule rundt gjør man på førstnevnte type kvinne.

Skrevet

Det finnes to type kvinner. de man pumper og dumper og de man ser på som potensielle kjærester. Pule rundt gjør man på førstnevnte type kvinne.

Da er der ikke mange kjæresteemner igjen, gitt. For de fleste kvinner har vært litt rundt omkring.

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

I din verden er vi delt opp i to grupper. Den verden vi andre lever i er heldigvis ikke så svart/hvit.

• Liker 10
Skrevet

Jeg lever på riktig planet, men du lever på helt feil århundre. Velkommen etter..

Synes det meste tom skriver er piss, men akkurat det med kvinnelige playere var nytt for meg også. S

Anonym poster: 17496ac2f2498630db0b1d6605d612bb

Skrevet

Da er der ikke mange kjæresteemner igjen, gitt. For de fleste kvinner har vært litt rundt omkring.

Det er en forskjell åp å ha vært litt rundt omkring og være billig. Min forrige kjæreste var 23 år og hadde vært med 8 stk tror jeg det var. 5-10 partnere for jenter rundt 24-25 år er ganske normalt tror jeg. Når jeg snakker om billige jenter, så tenker jeg på de som har 20+ stk tidlig i 20-årene. Da begynner det å bli mange. I tillegg har samtlige "billige jenter" jeg har hatt sex med, vært forstyrret. Blitt voldtatt, har depressive trekk, bipolar, ekstremt oppmerksomhetsbehov, har ingen hobbyer/interesser utenom fest/venner etc. Jeg tror det er en sammenheng her. Billige jenter er også dårligere individer.

• Liker 1
Skrevet

Det fins også to typer menn, de man har seg med\ONS og de som man ser på som kjærestemateriale. Pule rundt gjør en på førstnevnte mann.

Anonym poster: 7aafd2fd2ebd5bd281bd885b5b863ff8

• Liker 7
Skrevet

Kvinner med mange partnere respekterer ikke seg selv nei. Det er ikke tilfeldig at kvinner som har hatt mange partnere er mer ulykkelige, mer deprimerte, mer utro, mer angst etc. Kvinnekroppen er ikke utviklet for å håndtere mange forskjellige partnere. Kvinner utskiller langt mer oxytocin under sex og knytter seg i sterkere grad til partneren. Jo flere partnere kvinnen har, jo svakere blir denne bindingen. Kvinnen ender opp som et tomt skall, som ikke evner å knytte seg til én partner over lang tid.

Jeg er veldig interessert å i lese den kilden du har på at bindingen blir svakere jo flere partnere man har, at kvinnen ender opp som et tomt skall jo flere partnere hun har og at naturen bare er sånn at menn er laget for mange partnere og ikke kvinner. Kun av ren nysgjerrighet.

Og forresten: Det bør gå an å ha en saklig diskusjon om disse tingene uten å bli beskyldt for å være rabiat feminist. Du har oppnådd en ting med de tingene du har skrevet her inne (etter min personlige mening, selvsagt, skal ikke snakke på vegne av andre), og det er å provosere, uavhengig av om jeg er rabiat feminist eller ikke. Så hvis det var målet ditt, gratulerer!

Anonym poster: 4e7072f2b813605a3df76b4e6b86efed

Skrevet

Det er en forskjell åp å ha vært litt rundt omkring og være billig. Min forrige kjæreste var 23 år og hadde vært med 8 stk tror jeg det var. 5-10 partnere for jenter rundt 24-25 år er ganske normalt tror jeg. Når jeg snakker om billige jenter, så tenker jeg på de som har 20+ stk tidlig i 20-årene. Da begynner det å bli mange. I tillegg har samtlige "billige jenter" jeg har hatt sex med, vært forstyrret. Blitt voldtatt, har depressive trekk, bipolar, ekstremt oppmerksomhetsbehov, har ingen hobbyer/interesser utenom fest/venner etc. Jeg tror det er en sammenheng her. Billige jenter er også dårligere individer.

Det du snakker om er jenter som har fått sine grenser tråkket på. Av menn. Så kanskje du skal begynne med korstog mot menn som oppfører seg som skit mot kvinner?

• Liker 4
Skrevet

Når du lar deg forstyrre deg av fortiden hennes TS da er du faktisk ikke moden til et seriøst forhold enda, la oss bli ærlige om det.

Jeg snakker av erfaring, da jeg har hatt sex med 2 av kompisene til kjæresten min for noen år siden. Verst er også at jeg har datet dem begge samtidig.

Men kjæresten min forstår at når man er singel og gjør en som man vil , så går man ikke å tenker på om " Hva om jeg blir sammen med han Ola om 3 år,- nei, dæven jeg må beholde trusa på "..

Håper du skjønner hva jeg mener....

En som er vant til å gjøre som hun vil når hun er deprimert og trenger litt impulsiv sex for sin egen bekreftelses skyld vil også ta med seg den atferden inn i forhold.
Skrevet

Knull dama, gi f i alle de pripne tantene her inne.

Anonym poster: 68863830837c259c515314714ed7c276

Skrevet

Hvorfor skal jeg respektere kvinner som ikke respekterer seg selv?

Hele denne tråden er latterlig...gammeldags og kvinnefiendtlig - rett og slett voldsomt diskriminerende ovenfor en kvinne som heldigvis er født " normalt-fungerende sexuelt " : )

Vi lever i år 2012 og i dette århundret bør dere MENN innse at kvinner må ikke være født " tam & kasterert - les : ASEXUELL - for å være feminin : ) Og det er LOV å ha sex når man er singel.

Kvinner har også sexuelle behov. Er fan meg ikke bare menn som har det - og dermed har " lov " til å ha sex som singel.

Håper alle dere som dømmer normaltfungerende jenter med normale sexuelle behov - høyst normale jenter som " luddere og billige " , sterkt diskriminerende og stygge menneskenedverdigende ord.

Håper dera alle som en ALDRI FÅR LOV Å OPPLEVE ET VIRKELIG GODT OG LIKESTILT SEXLIV MED EN KVINNE.

Håper dere bare treffer på kastererte og asexuelle kvinner som avviser dere alltid....passelig straff for IDIOTER som dere....

Finnes mer enn nok a lesbiske og asexuelle eller sexuelt dysfunksjonelle kvinner i verden....

Når skal dere forstå å sette pris på en SUNN OG FRISK KVINNE - som faktisk har normale behov for sex ?

Så lenge hun er trofast innen forhold - har dere ingen grunn til å kalle henne et ludder...

I såfall er vi alle sammen luddere....hele gjengen.

• Liker 5
Skrevet

Hele denne tråden er latterlig...gammeldags og kvinnefiendtlig - rett og slett voldsomt diskriminerende ovenfor en kvinne som heldigvis er født " normalt-fungerende sexuelt " : )

Vi lever i år 2012 og i dette århundret bør dere MENN innse at kvinner må ikke være født " tam & kasterert - les : ASEXUELL - for å være feminin : ) Og det er LOV å ha sex når man er singel.

Kvinner har også sexuelle behov. Er fan meg ikke bare menn som har det - og dermed har " lov " til å ha sex som singel.

Håper alle dere som dømmer normaltfungerende jenter med normale sexuelle behov - høyst normale jenter som " luddere og billige " , sterkt diskriminerende og stygge menneskenedverdigende ord.

Håper dera alle som en ALDRI FÅR LOV Å OPPLEVE ET VIRKELIG GODT OG LIKESTILT SEXLIV MED EN KVINNE.

Håper dere bare treffer på kastererte og asexuelle kvinner som avviser dere alltid....passelig straff for IDIOTER som dere....

Finnes mer enn nok a lesbiske og asexuelle eller sexuelt dysfunksjonelle kvinner i verden....

Når skal dere forstå å sette pris på en SUNN OG FRISK KVINNE - som faktisk har normale behov for sex ?

Så lenge hun er trofast innen forhold - har dere ingen grunn til å kalle henne et ludder...

I såfall er vi alle sammen luddere....hele gjengen.

Jeg vil også påstå at de sunneste,friskeste og sterkeste individene - enten mennesker eller dyr - er de som nettopp har de beste gener som er ment å spre vidre. Derfor har også disse individene som kjennetegn - at de ikke unngår eller skyr sex. Nei de oppsøker det og har behov for det selv. Alltså ofte bedre sexdrift enn de med " dårligere gener " har.

Jeg er oppvokst på gård.Og de sterkeste og beste dyrene som fungerer best til avl - er vanligvis ogs de som har sterkest og best sexlyst. Disse gir sunne,friske, fine avkom også.

Mens de som må insemineres og ikke har sexdrift. Eller ikke vil parre naturlig. Må jo insemineres og trenger menneskelig hjelp for at arten skal overlev vidre. Dette er dyr / mennesker som sansynligvis aldri var ment å få lov å formere seg i naturen...

Så god apetitt på sex - er bare et SUNNHETSTEGN hos individet. Enten det er en mann eller kvinne.

For individer med liten eller meget lav sexlyst. Er genetisk dårligere enn de andre...

Er en grunn til at naturen har laget dyr og mennesker slik. Og naturen tar aldri feil...den er alltid riktig...

Gå imot naturen. Og du vil bli straffet på et eller annet vis...det lønner seg aldri.

• Liker 1
Skrevet

Så du mener jeg burde ligge rundt, WW?

Skrevet

let me take you to the yellow brick road,where you will find the hoe.Kom igjen a,ikke la dere provosere av tullinger som mener kvinner er horer og menn er helter når de har ligget rundt. Det er bare en gammeldags og utdatert tankegang egentlig.Møter jeg på folk som sier slikt, anser jeg dem som svært trangsynte og "stuck up".

Vi kan si det slik at ca 90prosent av den Norske befolkningen er en gjeng med horer:)

Skrevet

Hvis DU ønsker det ja.Hvis ikke,så nei.

Skrevet

Ja. Hvis du føler sterk trang til det selv og dersom du møter en kvinne som desperat trenger dine sexuelle " tjenester " - så hvorfor ikke om du er singel ???? Om dere begge to er single ? Så hvorfor ikke ?

Dere er voksne mennesker g dere klarer vell å tre på et kondom og få det gjordt uten noen skade skjedd ???

Og være FEMININ KVINNE betyr ikke å være en asexuell kvinne uten sexlyst. Det er en dysfunksjonell og SYK kvinne...i virkeligheten.

En fruktbar, sunn og frisk kvinne med høy sexlyst - er MER FEMININ - enn hun som nesten er født lesbisk og ikke fristes av menn overhodet... Enig ?

Hvilken type kvinne er sunn og normal ???? spør dere selv det ?

Fruktbarhet hos en kvinne henger vanligvis sammen med sexlysten hennes også...

Samme med menn.

Menn som ikke orker å ha sex - er sansynligvis mindre fruktbare.dårligere sperm, dårlgere fysisk form og ofte også har dårligere gener....kanskje derfor de også har lav sexlyst ??? De er ikke fysisk sterke og friske nok til å ha sex...det er jo både krevende og slitsomt : ) he he

• Liker 1
Skrevet

Synes det meste tom skriver er piss, men akkurat det med kvinnelige playere var nytt for meg også. S

Anonym poster: 17496ac2f2498630db0b1d6605d612bb

For all del, det må være lov å mangle kunnskap / erfaring i noe område i livet :):)

Skrevet

Jeg holder meg hvertfall unna ludder. Burde vært en regel alle menn fulgte.

Anonym poster: 0983cd005a736cc341ef7bc1655f8d02

Hadde alle menn holdt seg unna ludder hadde det heller ikke fantes ludder. For min del kan jeg ikke skjønne at noen skal finne på å kalle ei jente for ludder engang.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...