Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ehm du har innrømmet å ha vært utro før...

Nei...det er ikke dårlig gjort å bedømme noen for fortiden. Det sier noe om en person og er den beste måten å forutse framtidig adferd på.

Anonym poster: 0983cd005a736cc341ef7bc1655f8d02

Nei, da formulerte meg feil. Ingen av kompisene hans var kjæreste av meg men bare fuckbuddies..

Og nei, jeg har ikke vært utro og har et skikkelig stabilt og godt forhold med min kjære.

Heller ikke enig om at fortiden beskriver fremtiden.

Jeg har hatt tidligere rundbrenner som kjæreste som aldri har vært utro mot meg, og jeg var en player selv men har ikke vært utro i forhold.

Endret av eva-80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, da formulerte meg feil. Ingen av kompisene mine var kjæreste av meg men bare fuckbuddies..

Og nei, jeg har ikke vært utro og har et skikkelig stabilt og godt forhold med min kjære.

Det har du skrevet at du har vært. Ingen grunn til å lyve.

• Liker 2
Skrevet

sier du det ?

Skrevet

Hva har det med denne diskusjonen å gjøre, egentlig? Å dra inn ting fra andre tråder (?) for å gi noen et "stikk" er ganske dårlig debattskikk, særlig når det ikke har noe med saken å gjøre.

• Liker 7
Skrevet

Hva har det med denne diskusjonen å gjøre, egentlig? Å dra inn ting fra andre tråder (?) for å gi noen et "stikk" er ganske dårlig debattskikk, særlig når det ikke har noe med saken å gjøre.

Takker ? Nei, Ts får gjøre som han vil, men vettuhva, jeg tror jenta får det bedre uten han. Hvis min kjæreste omtalt meg som et ludder på et forum, ville dette vært kroken på døra.

• Liker 3
Skrevet

Det sier vel noe om motivasjonen til rådene også da? Kanskje? Eller hva? å gi han skyldfølelse for at han holder fortiden hennes mot henne bare fordi hun selv har en suspekt fortid. Men ja. Shoot me for å være ærlig på noe brukeren har vært åpen om før....

Skrevet (endret)

Det sier vel noe om motivasjonen til rådene også da? Kanskje? Eller hva? å gi han skyldfølelse for at han holder fortiden hennes mot henne bare fordi hun selv har en suspekt fortid. Men ja. Shoot me for å være ærlig på noe brukeren har vært åpen om før....

Nei, jeg synes det er et greit råd som står godt alene, uansett hvem det kommer fra. Motivasjonen til folk spekulerer jeg ikke i fra tråd til tråd, så lenge det ikke er et råd som er helt borti natta og kun forankret i egne opplevelser.

Hva mener du TS burde gjøre da? Ha sex med dette "ludderet" som han ikke kan være sammen med? Du skriver tidligere i tråden at alle menn bør holde seg unna ludder, inkluderer det ikke sex med dem? Og hva med menn som har hatt et sexliv, er ikke de luddere?`

Endret av Søgni
  • Liker 9
Skrevet

Huff.. Når du sier det slik. :P Tror jeg dropper hele greia når jeg tenker meg om.. Vi får heller være fuckbuddies..

Jeg må bare stille deg (og alle guttene som har svart her): har dere ligget rundt med forskjellige damer? Hatt en del ONS? Hvis dere har det, har dere ingenting dere skulle sagt. Hvorfor er det annerledes om en jente har ligget rundt?

Og du TS, du har ligget med henne du også, så du er ikke så mye bedre selv.

Hilsen en jente som ikke har ligget med så mange, og holder seg unna gutter som har ligget med mange, men forventer at dama ikke har gjort det. Det er en dealbreaker.

Anonym poster: 7aafd2fd2ebd5bd281bd885b5b863ff8

• Liker 10
Skrevet

Når du lar deg forstyrre deg av fortiden hennes TS da er du faktisk ikke moden til et seriøst forhold enda, la oss bli ærlige om det.

Jeg snakker av erfaring, da jeg har hatt sex med 2 av kompisene til kjæresten min for noen år siden. Verst er også at jeg har datet dem begge samtidig.

Men kjæresten min forstår at når man er singel og gjør en som man vil , så går man ikke å tenker på om " Hva om jeg blir sammen med han Ola om 3 år,- nei, dæven jeg må beholde trusa på "..

Håper du skjønner hva jeg mener....

Jeg hadde ikke vært komfortabel med en jente som hadde hatt sex med alle i vennegjengen, betyr ikke at jeg ikke er moden nok for et forhold, bare at den jenta ikke er aktuell for meg. Og ja jeg forstår at man som singel så kan man gjøre som man vil, men tilsvarende setter jeg kriteriene mine for hvem jeg vil være sammen med.

Anonym poster: 17496ac2f2498630db0b1d6605d612bb

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg må bare stille deg (og alle guttene som har svart her): har dere ligget rundt med forskjellige damer? Hatt en del ONS? Hvis dere har det, har dere ingenting dere skulle sagt. Hvorfor er det annerledes om en jente har ligget rundt?

Nei, jeg har ikke ligget rundt, og jeg har heller ikke hatt noen ons, selv om jeg har fått flere tilbud. For meg betyr sex mer enn bare seksuell tilfredstillelse. Slik fungerer jeg.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg driter egentlig loddrett i kvinnens seksuelle fortid, til en viss grad. Om det er slik at det går på helsen løs, eller hun har ligget med noen av mine venner eller familie - så er jeg ute av leken. Ut over det, så er det rett og slett ikke min sak.

Yep, jeg har ligget rundt en del selv. Det har vært vanskelig å si nei, noen ganger (og noen ganger burde jeg virkelig). Enhver mann som sier at de ikke gjør sånt/vil gjøre sånt lyver. Eventuelt så har de et problem med relasjoner og tillit.

• Liker 2
Skrevet

Enhver mann som sier at de ikke gjør sånt/vil gjøre sånt lyver. Eventuelt så har de et problem med relasjoner og tillit.

Nei, jeg føler det ikke slik.

• Liker 2
Skrevet

Du som høres ut som ludderet i denne saken....

Anonym poster: 83f9862e73b626deebbc893b312b2e66

Skrevet

Så hun er altså for ludder å regne hvis hun periodevis har mange ulike sex partnere, og holder seg trofast når hun er i forhold?

I så fall er de fleste av oss her inne i større eller mindre grad kvinnlige og mannlige ludder!

Kanskje du skal endre på holdningene dine, og ta en prat med henne om det som er problematisk for deg.

• Liker 3
Skrevet

Hehe, dette høres ut som et godt utgangspunkt altså!

Prøve å bli sammen med et ludder fordi "det" får deg til å le.

Det dame. Er det ikke sånn gutta ser på damer idag?

Skrevet

Hehe, dette høres ut som et godt utgangspunkt altså!

Prøve å bli sammen med et ludder fordi "det" får deg til å le.

han skriver faktisk "hun".

Skrevet

han skriver faktisk "hun".

Og så? Jeg skriver "det" fordi det passer bedre.

Et dame, ikke sant, for å generalisere litt.

Dødfødt prosjekt uansett.

Skrevet

Og så? Jeg skriver "det" fordi det passer bedre.

Et dame, ikke sant, for å generalisere litt.

Dødfødt prosjekt uansett.

La meg gjette, du er kvinne og ikke mann som det står i profilen din.

Skrevet

La meg gjette, du er kvinne og ikke mann som det står i profilen din.

Jeg er interessert i hvordan du skal klare å forklare meg hva denne setningen har med tråden å gjøre! :)

Sett i gang, så er vi på riktig spor igjen!

Skrevet

Jeg må bare stille deg (og alle guttene som har svart her): har dere ligget rundt med forskjellige damer? Hatt en del ONS? Hvis dere har det, har dere ingenting dere skulle sagt.

Og hvis jeg vil ha en feminin jente må jeg være feminin selv? Hvis jeg er ingeniør må hun også være ingeniør? Hvor går grensen egentlig, er det kun ved dette temaet man ikke kan velge annerledes? Hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...