Gå til innhold

Omega 3-piller som ikke er harske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ifølge flere artikler på nett er en stor andel av omega 3-pillene på markedet harske. Nå tar jeg Biopharma trippel omega 3 og mistenker at de er det, blant annet fordi jeg "raper" sur transmak flere timer etter å ha tatt dem.

Kan noen anbefale et merke/utsalgssted der jeg er tilnærmet sikret å få piller som ikke er harske?

Anonym poster: b242432a30d0b24e0cbe1ed7943f58e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig god erfaring med dette produktet: http://omegacure.no

Det er dog ikke piller, men det smaker overhodet ikke tran. Smaker nesten godt.

Olje er den beste måten å finne ut om det er harskt eller ikke. Da lukter du det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kapsler er nok harske, ja. Flerumettede fettsyrer skal oppbevares kaldt siden de ikke tåler å stå i romtemperatur lenge. De fleste trankapsler oppbevares i romtemperatur under transport og i butikk... Noen helsekostforretninger har udo's choice kaldlagret. Denne er ikke harsk. Sett kaldt i kjøleskapet. Jeg prøver å ta en skvett hver morgen. Jeg liker ikke smaken, så jeg holder meg for nesa, skylder godt med ett glass vann eller to og spiser noe med mye smak rett etterpå før jeg slipper nesa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag, begge to! Omegacure høres bra ut, spesielt siden det ikke smaker noe. Men mer enn 300 kroner i måneden er relativt dyrt?

Anonym poster: b242432a30d0b24e0cbe1ed7943f58e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskimo 3 er den som har blitt kåret til best i test.

Anonym poster: 2e2648560590a9a0710c73bc60538ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for forslag, begge to! Omegacure høres bra ut, spesielt siden det ikke smaker noe. Men mer enn 300 kroner i måneden er relativt dyrt?

Anonym poster: b242432a30d0b24e0cbe1ed7943f58e4

Den er dyr. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...