Gå til innhold

Oss arachnofobikere

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har bodd i saudi arabia...og der har de noe som heter camelspider

de går sidelengs som en krabbe og er kjøttetende. De er gule og gigantstore

mange beduiner har store arr i kinnene for der har da slike tatt et jafs mens de har sovet. De bedøver først og så tar et jafs.. USJ

fikk en sånn kasta etter meg en gang av en kompis som lisom skulle være morsom.. ja JÆVELIG morsomt.

han syns ikke det når jeg knakk skateboardet hans i pur sinne etterpå =p

Anonym poster: 5609091dcc84c129278fe0474a99c272

Æsj, ja de har jeg sett på youtube. Grøss!

Jeg hadde nok knekt det meste på han hadde han pælma en sånn etter meg! :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med å spise edderkopper, fy faen så ekkelt det jeg skal skrive nå, men venninna mi våknet en morgen av at noe kilte i ansiktet, og da var det en edderkopp på vei over leppene hennes :S :S :uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusj.............. hun er ikke redd edderkopper, bare kasta den vekk og sov videre. Det var her i Norge altså, ikke australia, haha.

Anonym poster: 78f6cc086ffd6b8f4607f10263075f57

Gjest Twelve12
Skrevet

(Ja, jeg vet det er visstnok sånn at du svelger så og så mange edderkopper i året mens du sover!)

leste her om dagen.. masse fakta sannheter.. og denne var visst ikke sann forstod jeg.

husker ikke hvor det var

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er den der Afrikansk Huleedderkopp eller no. Direkte oversatt fra African cavespider. Jeg så en youtube hvor de hadde en sånn mævver (Ja, jeg uttaler det sånn :fnise: ) og edderkoppen i samme bøtte og skulle se hvem som vant. Kryp eller ikke, men jeg syns det var skikkelig lumpent gjort å gjøre en sport av å se hvem som dreper hvem først.

Jeg er kanskje litt rar, men jeg klarer ikke å drepe edderkoppene heller, jeg får typen til å bære de ut. Tenk om den edderkoppen ejg dreper er mamma til millioner av barn og bare har vært ute og leita etter mat? Også sitter babyene og roper etter mamman sin som jeg har skvisja? :grine:

Skrevet

leste her om dagen.. masse fakta sannheter.. og denne var visst ikke sann forstod jeg.

husker ikke hvor det var

YES! :bolledeig:

Skrevet

Haha, dette med å ikke drepe edderkoppen, det gjør ikke jeg heller. En gang skulle typen ta den, men den stakk av og gjemte seg bak senga mi, da sov jeg jævlig dårlig for å si det sånn, fysj.

Gjest Twelve12
Skrevet (endret)

Haha, dette med å ikke drepe edderkoppen, det gjør ikke jeg heller. En gang skulle typen ta den, men den stakk av og gjemte seg bak senga mi, da sov jeg jævlig dårlig for å si det sånn, fysj.

samme her. Jeg har faktisk gått så langt til å ringe foreldrene mine for å be dem komme å ta en når jeg var hjemme alene og mannen var avgårde.

de kom ikke da :sjenert:

Men da bruker jeg radar/mcmuscle trikset mitt i kobinasjon med en glassskål snudd på hue slik at edderkoppen ikke kommer seg noe vei. så får mannen ta den når han kommer hjem =P

vurderer å få meg maursluker...

Endret av Twelve12
Skrevet

Jeg våknet opp med ansiktet mot veggen en gang og sånn 5 mm fra ansiktet mitt så jeg rett inn i øya på en svær edderkopp engang. Jeg stivna og bare lå der, klarte ikke rikke meg en cm! Jeg er sikker på at jeg hørte kødden lo! Jeg er heeelt sikker!!

Skrevet

samme her. Jeg har faktisk gått så langt til å ringe foreldrene mine for å be dem komme å ta en når jeg var hjemme alene og mannen var avgårde.

de kom ikke da :sjenert:

Men da bruker jeg radar/mcmuscle trikset mitt i kobinasjon med en glassskål snudd på hue slik at edderkoppen ikke kommer seg noe vei. så får mannen ta den når han kommer hjem =P

vurderer å få meg maursluker...

Den der er jeg kjent med. Hvis jeg er hos mutters og det er en edderkopp der så hyler jeg og kaster meg til hælvette ut av rommet. Også kommer stefattern og mamma og sier sånn "Denna var jo bare liten da, er ikke noe farlig denna!" NEI, DET SIER DEM OM FALLSKJERMHOPPING Å, MEN DU KASTER DEG IKKE UT AV ET FLY AV DEN GRUNN?? (De har høydeskrekk begge to)

Skrevet

Jeg er også livredd edderkopper, uten at jeg har noen spesiell grunn til det. Det første møtet med en langbeint jævel som jeg huskerskjedde når jeg var en 3-4 år og begynte å hylgrine da den kom krypende mot meg. Siden det har jeg vært redd, haha.

Er blitt litt mer vant til dem nå, da jeg bor i kjellerleilighet og edderkoppene tydeligvis digger badet mitt.. skjer gjerne flere ganger i uken at jeg oppdager langbein der inne, gjerne når de sitter på håndkleet eller dassrullen rett før jeg skal gripe tak i den. Lite kult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...