missdior Skrevet 1. april 2013 #1021 Del Skrevet 1. april 2013 Uff jeg har fått sånn skikkelig kvisekrise i annsiktet.. Meste kom etter jeg begynte på pergo, men hadde kviser før det også.. Før jeg ble 20 hadde jeg ikke en eneste kvise og helt ren og fin hud.. Men så ble jeg 20 og de siste 4 årene har det blitt værre og værre... Og etter pergokuren er det jo helt ekstremt... Det er FULLT i T sonen liksom Jeg har virkelig prøvd ALT av kremer og drit.. blææ skikkelig lei... Jeg er 24 år gammel jo, skal jeg snart få lov å se ut som jeg er voksen og ikke er hormonel 16 åring ? Blæ bare ett lite klageinlegg her ikveld det er jo tross alt lenge siden sist Hehe, kviser er noe dritt! Mitt beste råd er å smøre tannkrem (ja du så riktig!!!) på kvisene før du legger deg. Tannkremer tørker de ut, noe ekstremt! Funker alltid for meg Hvordan er formen generelt etter at du begynte på pergo? Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1022 Del Skrevet 1. april 2013 Hehe, kviser er noe dritt! Mitt beste råd er å smøre tannkrem (ja du så riktig!!!) på kvisene før du legger deg. Tannkremer tørker de ut, noe ekstremt! Funker alltid for meg Hvordan er formen generelt etter at du begynte på pergo? Går det bra med deg? Tannkrem? Jøss kanskje det burde prøves ut det også Ellers går det relativt bra faktisk mye svimmel og kvalm men ellers er alt tipp topp Veeeldig spent på at du skal teste kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. april 2013 #1023 Del Skrevet 1. april 2013 Tannkrem? Jøss kanskje det burde prøves ut det også Ellers går det relativt bra faktisk mye svimmel og kvalm men ellers er alt tipp topp Veeeldig spent på at du skal teste kjenner jeg Jepp, tannkrem! Høres helt søkt ut, men det funker utrolig bra Regner med det egentlig ikke gjør så mye at du er dårlig nå? Siden det er for en goood sak ? Hehe, jeg er også spent! Mer spent på deg faktisk, da dere mest sannsynlig traff EL, og det gjorde ikke vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 1. april 2013 #1024 Del Skrevet 1. april 2013 Har også hørt at tannkrem skal hjelpe mot kviser, men har aldri komt på å prøve det selv! Vi går noen spennende dager imøte mot ikm.. Krysser fingre og tær for en vår spire hos oss begge ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1025 Del Skrevet 1. april 2013 Jepp, tannkrem! Høres helt søkt ut, men det funker utrolig bra Regner med det egentlig ikke gjør så mye at du er dårlig nå? Siden det er for en goood sak ? Hehe, jeg er også spent! Mer spent på deg faktisk, da dere mest sannsynlig traff EL, og det gjorde ikke vi Nei jeg tar imot al "driten" men glede :D Bare det gir oss noe godt i det lange løp så :D Ja vi traff nok EL da vi har hatt sex regelmessig hele syklusen og vi gir oss ikke enda, sånn just in case EL er treg eller noe Men du kan jo har "truffet" alikevel om dere hadde det rundt EL, eller el var sen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1026 Del Skrevet 1. april 2013 Har også hørt at tannkrem skal hjelpe mot kviser, men har aldri komt på å prøve det selv! Vi går noen spennende dager imøte mot ikm.. Krysser fingre og tær for en vår spire hos oss begge ja! Jaa veldig spennende dager :D Krysser også fingre og tær for oss :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1027 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) I dag klarte jeg ikke å dy meg da jeg var i sverige med noen veninner SE på dette baby sengetøyet a dere ! Edit: dere må trykke på det for å få det stort for å se det ordntlig :D Endret 1. april 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 1. april 2013 #1028 Del Skrevet 1. april 2013 Uff jeg har fått sånn skikkelig kvisekrise i annsiktet.. Meste kom etter jeg begynte på pergo, men hadde kviser før det også.. Før jeg ble 20 hadde jeg ikke en eneste kvise og helt ren og fin hud.. Men så ble jeg 20 og de siste 4 årene har det blitt værre og værre... Og etter pergokuren er det jo helt ekstremt... Det er FULLT i T sonen liksom Jeg har virkelig prøvd ALT av kremer og drit.. blææ skikkelig lei... Jeg er 24 år gammel jo, skal jeg snart få lov å se ut som jeg er voksen og ikke er hormonel 16 åring ? Blæ bare ett lite klageinlegg her ikveld det er jo tross alt lenge siden sist Jeg vet såå godt hvordan du har det. Som tenåring hadde jeg ingen kviser, men etter at jeg sluttet på pillene så eksploderte det. Ansiktet, ryggen, armene og brystet Men etter 6 mnd forsvant de. Men det var fælt når det var på sitt verste. (Snakk av verdensproblemer :P) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 1. april 2013 #1029 Del Skrevet 1. april 2013 I dag klarte jeg ikke å dy meg da jeg var i sverige med noen veninner SE på dette baby sengetøyet a dere ! Så søtt det var! (dårlig med smileys for tiden siden pcen er ødelagt, men forestill deg at jeg har puttet på mange søte smilefjes o.l. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1030 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg vet såå godt hvordan du har det. Som tenåring hadde jeg ingen kviser, men etter at jeg sluttet på pillene så eksploderte det. Ansiktet, ryggen, armene og brystet Men etter 6 mnd forsvant de. Men det var fælt når det var på sitt verste. (Snakk av verdensproblemer :P) hehe jaa fryktelig stor verdensproblemer hahaha Men det er tross alt utrolig kjipt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1031 Del Skrevet 1. april 2013 Så søtt det var! (dårlig med smileys for tiden siden pcen er ødelagt, men forestill deg at jeg har puttet på mange søte smilefjes o.l. ) hehe jaa kjempe søtt :D og VELDIG min type stil, jeg holdt på å begynne å grine når jeg så det bare fordi det var sååå pent Ja jeg er litt kokko for tiden :wow: ( veeeeeldig mange søte smilefjes du puttet inn ) haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 1. april 2013 #1032 Del Skrevet 1. april 2013 Nyyydelig sengesett!! kjøpte du det?? Jeg og mannen var innom en babybutikk forrige uke, helt tilfeldig.. Så kikket vi på barnevogner!! Kan tro jeg fikk en lengsel i meg ja.. Er såååå klar for å få en liten spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1033 Del Skrevet 1. april 2013 Nyyydelig sengesett!! kjøpte du det?? Jeg og mannen var innom en babybutikk forrige uke, helt tilfeldig.. Så kikket vi på barnevogner!! Kan tro jeg fikk en lengsel i meg ja.. Er såååå klar for å få en liten spire i magen åå det har vi gjort også, men kun på nettet det er kjøpt på hemtex, UTROLIG Mye fint der altså jaaa jeg er også sååå klar, boksen i kjelleren med babyting blr bare fullere og fullere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. april 2013 #1034 Del Skrevet 1. april 2013 Nei jeg tar imot al "driten" men glede :D Bare det gir oss noe godt i det lange løp så :D Ja vi traff nok EL da vi har hatt sex regelmessig hele syklusen og vi gir oss ikke enda, sånn just in case EL er treg eller noe Men du kan jo har "truffet" alikevel om dere hadde det rundt EL, eller el var sen Hehe, så bra du tar det med godt humør Dere er flinke med sengekosen, hvis jeg kan si det sånn Jeg hadde null sexlyst da jeg gikk på cerazette, men etter at jeg har slutta har jeg lyst til å ha sex tre ganger om dagen! Det er faktisk sambo som sier nei Tja, det kan jo hende. Fikk jo ikke testa 24.mars, da jeg egentlig skulle ha EL, men så var streker kjempesterk den 25. og rimelig sterk den 26, så jeg aaaner virkelig ikke når EL var. Vi får se på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1035 Del Skrevet 1. april 2013 Hehe, så bra du tar det med godt humør Dere er flinke med sengekosen, hvis jeg kan si det sånn Jeg hadde null sexlyst da jeg gikk på cerazette, men etter at jeg har slutta har jeg lyst til å ha sex tre ganger om dagen! Det er faktisk sambo som sier nei Tja, det kan jo hende. Fikk jo ikke testa 24.mars, da jeg egentlig skulle ha EL, men så var streker kjempesterk den 25. og rimelig sterk den 26, så jeg aaaner virkelig ikke når EL var. Vi får se på søndag blir spennende! Og om det ikke klaffer nå så går det nok neste! ( da kommer dere jo sikkert til å treffe EL uansett) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. april 2013 #1036 Del Skrevet 1. april 2013 blir spennende! Og om det ikke klaffer nå så går det nok neste! ( da kommer dere jo sikkert til å treffe EL uansett) :D blir spennende! Og om det ikke klaffer nå så går det nok neste! ( da kommer dere jo sikkert til å treffe EL uansett) :D Satser på det! Håper jo _litt_ at vi ikke traff denne gangen.. Termin den 15.desember er ikke førsteønsket vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1037 Del Skrevet 1. april 2013 Satser på det! Håper jo _litt_ at vi ikke traff denne gangen.. Termin den 15.desember er ikke førsteønsket vårt Haha ser den ! Om det har klaffet for oss nå, er forløpig termin 22 desember Å jul med din glede i en sykehusseng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 1. april 2013 #1038 Del Skrevet 1. april 2013 Haha ser den ! Om det har klaffet for oss nå, er forløpig termin 22 desember Å jul med din glede i en sykehusseng Haha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. april 2013 #1039 Del Skrevet 1. april 2013 Haha ser den ! Om det har klaffet for oss nå, er forløpig termin 22 desember Å jul med din glede i en sykehusseng Hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 1. april 2013 #1040 Del Skrevet 1. april 2013 Haha ser den ! Om det har klaffet for oss nå, er forløpig termin 22 desember Å jul med din glede i en sykehusseng Hehe, det er vel ikke akuratt "drømme terminen", men det vil være en drøm komme i oppfyllelse om vi får ett barn i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå