Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen som var i går, kjære Fionel! Og hurra for el! God middag, og kos dere i kveld :fnise:

Lagt til: Ser at dette er innlegg nr 1000, jippi! ;)

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen som var i går, kjære Fionel! Og hurra for el! God middag, og kos dere i kveld :fnise:

Lagt til: Ser at dette er innlegg nr 1000, jippi! ;)

JIPPI for innlegg nummer 1000 :D Hehe (egentlig litt tragisk i en prøve dagbok :P haha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Der var jeg hekta på EL testing også :P som om ikke det var nok med GR testing :fnise: ( Må ut å kjøpe flere plastkopper) :wow: :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Der var jeg hekta på EL testing også :P som om ikke det var nok med GR testing :fnise: ( Må ut å kjøpe flere plastkopper) :wow: :wow:

Haha, det er godt du har noen da :fnise: Lett å bli gira på testing! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det er godt du har noen da :fnise: Lett å bli gira på testing! :)

hah noen?! Hah sambo holdt på å le seg ihjel når jeg viste han :Phaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah noen?! Hah sambo holdt på å le seg ihjel når jeg viste han :Phaha

Skjønner ikke det :fnise::ler: Jeg lo ganske godt selv også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke det :fnise::ler: Jeg lo ganske godt selv også! :)

haha du er ihvertfall ekstremt snill :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var el testen blitt litt svakere en i går, så da satser jeg alt jeg eier og har på at jeg har hatt el :D MEN vi fortsetter med sengekos til ikm :P *krysser alt jeg har og litt til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens jeg ligger her i senga mi og ikke får sove, kom jeg over en artikkel jeg tror de fleste "langtids" prøvere kan kjenne seg igjen i :) legger en link her jeg, så kan jo de som vil lese 😄 http://mammanett.no/mobil/node/92125

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Huff..den traff meg godt den artikkelen første gang jeg leste den for en stund tilbake..

Vi får bare fortsette prøvingen og ikke gi opp, så sitter spira til slutt :klem:

Godt med forum man kan få utløp for alle følelsene og tankene hvertfall, og bli møtt med støtte og forståelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff..den traff meg godt den artikkelen første gang jeg leste den for en stund tilbake..

Vi får bare fortsette prøvingen og ikke gi opp, så sitter spira til slutt :klem:

Godt med forum man kan få utløp for alle følelsene og tankene hvertfall, og bli møtt med støtte og forståelse :)

ja den traff meg også gitt :/ men som du sier, alt ordner seg tilslutt :D og ja forum er en god oppfinnelse ! :D gjør ihvertfall mine tunge dager litt mindre tunge :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sen gratulasjon fra denne kanten: hipp hurra for bursdagen din!! :blomst:

takk for det :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg har fått sånn skikkelig kvisekrise i annsiktet.. Meste kom etter jeg begynte på pergo, men hadde kviser før det også.. Før jeg ble 20 hadde jeg ikke en eneste kvise og helt ren og fin hud.. Men så ble jeg 20 og de siste 4 årene har det blitt værre og værre... Og etter pergokuren er det jo helt ekstremt... Det er FULLT i T sonen liksom :fnise: Jeg har virkelig prøvd ALT av kremer og drit.. blææ skikkelig lei... Jeg er 24 år gammel jo, skal jeg snart få lov å se ut som jeg er voksen og ikke er hormonel 16 åring ?

Blæ bare ett lite klageinlegg her ikveld :P det er jo tross alt lenge siden sist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...