CathrineMic Skrevet 2. februar 2013 #601 Del Skrevet 2. februar 2013 I april da jeg var gravid fikk jeg negativ på ikm dagen. Så deter mulig Kan jo også hende egget fester seg senere.g mao, ikm kan bli utsatt. Vent til imorgen tidlig du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #602 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg testet svakt positivt en dag før ikm forrige ganh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 2. februar 2013 #603 Del Skrevet 2. februar 2013 Spennende! Hvis du klarer å vente til i morgen synes jeg du skal gjøre det Morgenurin er jo best, er det ikke? Ikke gi opp håpet, alt kan skje!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 2. februar 2013 #604 Del Skrevet 2. februar 2013 Lykke til , skjønne du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ratata Skrevet 2. februar 2013 #605 Del Skrevet 2. februar 2013 Har smuglest lenge nok..Skal ligge med alle tær og fingre krysset for deg i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 2. februar 2013 #606 Del Skrevet 2. februar 2013 Oioioi, her er det spennende ser jeg gleder meg til å sjekke innom her imorgen. Jeg har troa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 2. februar 2013 #607 Del Skrevet 2. februar 2013 Så spennendeeeee!! Klarer du å vente til imorgen tidlig?? Tror det er lurest av deg Så er du "sikker" på resultatet, og slipper bli lei deg av en evnt negativ test ikveld....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #608 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg må omtrent fysisk holde meg selv fast i sofaen, men JO!! jeg venter til i morgen tidlig.. (tror jeg) Hahahah burde vel eentlig gå å legge meg nå jeg, så jeg bare kan sove vekk denne kvelden.. Men ejg er så redd, så utrolig redd og nervøs.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #609 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Jeg ga meg selv et kompromiss... Jeg brukte den siste el testen jeg hadde liggende... Og den ble faktisk semi positiv... kontroll streken ble ikke like sterk, men VELDIG synlig... Er dette positivt eller negativt med tanke på graviditet... Kan også nevne at jeg tisset sånn ca 10 minutter før jeg presset ut litt tiss og tok en test.. Så blæra var nytømt og full av cola og julebrus.. hahaha Edit: bilde.. er sterkere strek i virkeligheten... Endret 2. februar 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 2. februar 2013 #610 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Hallo! jeg fikk også sånn og jeg var gravid! med samme type test som du har der! GRATULERER!!!!! Endret 2. februar 2013 av Mus-Katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #611 Del Skrevet 2. februar 2013 Kjenner jeg ANGRER på at jeg ikke tok en graviditetstest istednfor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. februar 2013 #612 Del Skrevet 2. februar 2013 det er jo bare å ta en!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 2. februar 2013 #613 Del Skrevet 2. februar 2013 EL kan visst også brukes som g-tester! Sjekk på nætet, der står det svart på hvitt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #614 Del Skrevet 2. februar 2013 Den ble faktisk så "sterk" etter 1-2 minutter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #615 Del Skrevet 2. februar 2013 det er jo bare å ta en!!!! :D Men tenk om den blir negativ Er liksom grenser for hvor mye tiss jeg kan samle opp på noen minutter OG HVORFOR ER IKKE PUPPENE MINE VONDE !? :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 2. februar 2013 #616 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg er enig i at du ikke bør drikke på spreng nå bare for å få tatt en dråpe, og hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å legge meg, våkne i morgen tidlig og ta testen da. Da er du iallefall bombesikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #617 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg er enig i at du ikke bør drikke på spreng nå bare for å få tatt en dråpe, og hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å legge meg, våkne i morgen tidlig og ta testen da. Da er du iallefall bombesikker. jeg kommer ikke til å få sove nå!!!! Er så spent og nervøs at jeg sitter og rister.... hahah også e jeg KJEMPE sulten og stikker som bare det der nede... ÆæÆÆÆæÆÆÆææ tenk a... tenk om jeg skal få lov å kjenne på lykken igjen... jeg gråter bare ved tanken akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 2. februar 2013 #618 Del Skrevet 2. februar 2013 Forstår godt at det blir vanskelig. Når var første dag i sist mens egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #619 Del Skrevet 2. februar 2013 Forstår godt at det blir vanskelig. Når var første dag i sist mens egentlig? 2 januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. februar 2013 #620 Del Skrevet 2. februar 2013 Dette er SÅ spennende Fionel! Tenk om spiren sitter. Jeg håper så inderlig på deres vegne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå