Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

I april da jeg var gravid fikk jeg negativ på ikm dagen. Så deter mulig :) Kan jo også hende egget fester seg senere.g mao, ikm kan bli utsatt. Vent til imorgen tidlig du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende! Hvis du klarer å vente til i morgen synes jeg du skal gjøre det :) Morgenurin er jo best, er det ikke? Ikke gi opp håpet, alt kan skje!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Så spennendeeeee!! :bolledeig:

Klarer du å vente til imorgen tidlig?? Tror det er lurest av deg :)

Så er du "sikker" på resultatet, og slipper bli lei deg av en evnt negativ test ikveld.......

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må omtrent fysisk holde meg selv fast i sofaen, men JO!! jeg venter til i morgen tidlig.. (tror jeg) Hahahah burde vel eentlig gå å legge meg nå jeg, så jeg bare kan sove vekk denne kvelden.. Men ejg er så redd, så utrolig redd og nervøs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga meg selv et kompromiss... Jeg brukte den siste el testen jeg hadde liggende... Og den ble faktisk semi positiv... kontroll streken ble ikke like sterk, men VELDIG synlig... Er dette positivt eller negativt med tanke på graviditet...

Kan også nevne at jeg tisset sånn ca 10 minutter før jeg presset ut litt tiss og tok en test.. Så blæra var nytømt og full av cola og julebrus.. :P hahaha

Edit: bilde.. er sterkere strek i virkeligheten...

post-32483-0-65639200-1359842151_thumb.j

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! jeg fikk også sånn og jeg var gravid!

med samme type test som du har der!

GRATULERER!!!!!

Endret av Mus-Katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo bare å ta en!!!! :D

Men tenk om den blir negativ :grine: Er liksom grenser for hvor mye tiss jeg kan samle opp på noen minutter :P OG HVORFOR ER IKKE PUPPENE MINE VONDE !? :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at du ikke bør drikke på spreng nå bare for å få tatt en dråpe, og hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å legge meg, våkne i morgen tidlig og ta testen da. Da er du iallefall bombesikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at du ikke bør drikke på spreng nå bare for å få tatt en dråpe, og hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å legge meg, våkne i morgen tidlig og ta testen da. Da er du iallefall bombesikker.

jeg kommer ikke til å få sove nå!!!! Er så spent og nervøs at jeg sitter og rister.... :P hahah også e jeg KJEMPE sulten og stikker som bare det der nede... ÆæÆÆÆæÆÆÆææ tenk a... tenk om jeg skal få lov å kjenne på lykken igjen... jeg gråter bare ved tanken akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...