Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

blir nok å vente til torsdag:) det er jo fri dag uansett, så får jeg tid til å fordøye hva nå enn svaret blir ;P

Skjønner deg godt (selv om jeg sikkert ikke hadde klart det selv) :) Men er jo lovende symptomer da. Dette blir fryktelig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dagens symptomer 11DPO:

* Såre brystvorter :P

* Kvalm/uggen

* Mekrelig "mens smerter"

* Ømme pupper!!! ( Men det kan like gjerne være at de støle etter gårsdagens trening) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooh :)

Dessuten må du kanskje kjøpe deg sensi-tester, sånne som kan ta hcg et par dager tidligere enn de vanlige fra ClearBlue!

jeg var jo selv testoman... tisset både i kopp, på pinne og alt mulig bare tilfelle.. Hadde mye forskjellig å rutte med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med cb digital og den ble negativ. Så sa kommer nok tanta iløpet av dagen dessverre! Jeg begynner å bli lei nå.... Skikkelig lei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Testet med cb digital og den ble negativ. Så sa kommer nok tanta iløpet av dagen dessverre! Jeg begynner å bli lei nå.... Skikkelig lei.....

Never give up står det over tickeren din :hjerte::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier som Pyntestøv...så lenge du har fått inn en ladning annenhver dag gjennom hele syklusen, om den har vært sein, så kan det jo likvel være =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel fortsatt et lite håp der, men jeg klarer alikevel ikke håpe for mye. Bedre å prøve å tenke at det ikke gikk denne mnd heller, også eventuelt bli kjempe overrasket dersom det skulle vise seg å ha gått alikevel :) Dte er ingen tegn på at tr skal komme heller, har bare ekstremt mye kremet utflod.. Omtrent hele tiden.. SÅnn at jeg tror tr har kommet, men så er det ikke det.. ( mye detaljer, i know :wow: ) Men jeg blir nok å teste igjen søndag elle mandag dersom tanta ikke har dukket opp inden den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, ikke bekymre deg for detaljene.. Jeg tror alle som er prøvere eller gravide kjenner seg godt igjen hva angår truse-inspisering! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Da var det lenge siden ejg har oppdatert her inne ser jeg :) Fortsatt ingen spire i magen, og det kan se ut som vi går for privat prøverør :) Skal tilbake til gyno i juni og forhøre meg litt der. Mannen skal inn og ta prøve av svømmerne, så får vi se :) Endelig føles det som et bitte lite håp er tent ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere ikke prøverør på staten, eller orker du ikke å vente i køen? Er det dyrt privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere ikke prøverør på staten, eller orker du ikke å vente i køen? Er det dyrt privat?

Jeg tror faktisk ikk jeg "Klarer" å stå på en liste i ett års tid ++.. Og vi har snakket med familie og får økonomisk hjelp der til privat, så da ser jeg ingen grunn til å ikke ta det privat. Offentlig må man vente på en time i 5-9 mnd, mens privat venter man ett par uker ++.. på stork klinikken i københavn ( vi har bare lest om den enn så lenge) få du en pekkeløsning ( høres ut som man bestiller en chartertur) så betaler man 43 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikk jeg "Klarer" å stå på en liste i ett års tid ++.. Og vi har snakket med familie og får økonomisk hjelp der til privat, så da ser jeg ingen grunn til å ikke ta det privat. Offentlig må man vente på en time i 5-9 mnd, mens privat venter man ett par uker ++.. på stork klinikken i københavn ( vi har bare lest om den enn så lenge) få du en pekkeløsning ( høres ut som man bestiller en chartertur) så betaler man 43 000.

Hvor mange forsøk får man for 43.000?

Jeg er ikke negativ altså, men nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...