Gjest Doh Skrevet 6. mai 2013 #1301 Del Skrevet 6. mai 2013 blir nok å vente til torsdag:) det er jo fri dag uansett, så får jeg tid til å fordøye hva nå enn svaret blir ;P Skjønner deg godt (selv om jeg sikkert ikke hadde klart det selv) Men er jo lovende symptomer da. Dette blir fryktelig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 6. mai 2013 #1302 Del Skrevet 6. mai 2013 Spennende med symptomer, snart tid for testing da! Krysser fingrene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #1303 Del Skrevet 6. mai 2013 dagens symptomer 11DPO: * Såre brystvorter * Kvalm/uggen * Mekrelig "mens smerter" * Ømme pupper!!! ( Men det kan like gjerne være at de støle etter gårsdagens trening) haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 6. mai 2013 #1304 Del Skrevet 6. mai 2013 oooh Dessuten må du kanskje kjøpe deg sensi-tester, sånne som kan ta hcg et par dager tidligere enn de vanlige fra ClearBlue! jeg var jo selv testoman... tisset både i kopp, på pinne og alt mulig bare tilfelle.. Hadde mye forskjellig å rutte med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #1305 Del Skrevet 9. mai 2013 Testet med cb digital og den ble negativ. Så sa kommer nok tanta iløpet av dagen dessverre! Jeg begynner å bli lei nå.... Skikkelig lei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 9. mai 2013 #1306 Del Skrevet 9. mai 2013 Testet med cb digital og den ble negativ. Så sa kommer nok tanta iløpet av dagen dessverre! Jeg begynner å bli lei nå.... Skikkelig lei..... Never give up står det over tickeren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. mai 2013 #1307 Del Skrevet 9. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #1308 Del Skrevet 9. mai 2013 Never give up står det over tickeren din <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 9. mai 2013 #1309 Del Skrevet 9. mai 2013 Sender over en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #1310 Del Skrevet 10. mai 2013 Fortsatt ingen tr i siktet... Teite kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 10. mai 2013 #1311 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva om eggløsningen var litt sen denne perioden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 10. mai 2013 #1312 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg sier som Pyntestøv...så lenge du har fått inn en ladning annenhver dag gjennom hele syklusen, om den har vært sein, så kan det jo likvel være =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #1313 Del Skrevet 10. mai 2013 Ja, det er vel fortsatt et lite håp der, men jeg klarer alikevel ikke håpe for mye. Bedre å prøve å tenke at det ikke gikk denne mnd heller, også eventuelt bli kjempe overrasket dersom det skulle vise seg å ha gått alikevel Dte er ingen tegn på at tr skal komme heller, har bare ekstremt mye kremet utflod.. Omtrent hele tiden.. SÅnn at jeg tror tr har kommet, men så er det ikke det.. ( mye detaljer, i know ) Men jeg blir nok å teste igjen søndag elle mandag dersom tanta ikke har dukket opp inden den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 10. mai 2013 #1314 Del Skrevet 10. mai 2013 hehe, ikke bekymre deg for detaljene.. Jeg tror alle som er prøvere eller gravide kjenner seg godt igjen hva angår truse-inspisering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #1315 Del Skrevet 11. mai 2013 Å det kom stygge tanta... PP10, her kommer vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 11. mai 2013 #1316 Del Skrevet 11. mai 2013 Æsj Krysser virkelig fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #1317 Del Skrevet 26. mai 2013 Da var det lenge siden ejg har oppdatert her inne ser jeg Fortsatt ingen spire i magen, og det kan se ut som vi går for privat prøverør Skal tilbake til gyno i juni og forhøre meg litt der. Mannen skal inn og ta prøve av svømmerne, så får vi se Endelig føles det som et bitte lite håp er tent ihvertfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 26. mai 2013 #1318 Del Skrevet 26. mai 2013 Får dere ikke prøverør på staten, eller orker du ikke å vente i køen? Er det dyrt privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #1319 Del Skrevet 26. mai 2013 Får dere ikke prøverør på staten, eller orker du ikke å vente i køen? Er det dyrt privat? Jeg tror faktisk ikk jeg "Klarer" å stå på en liste i ett års tid ++.. Og vi har snakket med familie og får økonomisk hjelp der til privat, så da ser jeg ingen grunn til å ikke ta det privat. Offentlig må man vente på en time i 5-9 mnd, mens privat venter man ett par uker ++.. på stork klinikken i københavn ( vi har bare lest om den enn så lenge) få du en pekkeløsning ( høres ut som man bestiller en chartertur) så betaler man 43 000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 26. mai 2013 #1320 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg tror faktisk ikk jeg "Klarer" å stå på en liste i ett års tid ++.. Og vi har snakket med familie og får økonomisk hjelp der til privat, så da ser jeg ingen grunn til å ikke ta det privat. Offentlig må man vente på en time i 5-9 mnd, mens privat venter man ett par uker ++.. på stork klinikken i københavn ( vi har bare lest om den enn så lenge) få du en pekkeløsning ( høres ut som man bestiller en chartertur) så betaler man 43 000. Hvor mange forsøk får man for 43.000? Jeg er ikke negativ altså, men nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå