Mus-Katt Skrevet 4. mai 2013 #1281 Del Skrevet 4. mai 2013 Whoooo =) spennende! Jeg er her inne og leser enda altså, men du veit jeg suger på å skrive noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #1282 Del Skrevet 4. mai 2013 Whoooo =) spennende! Jeg er her inne og leser enda altså, men du veit jeg suger på å skrive noe! Åå så koselig det var å høre fra deg :D :D :D :D Du er savnet ! :D Jaa jeg vet det, men det gjør ingn ting Nå vet jeg ihvertfall at du lusker rundt her inne, og det er koselig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. mai 2013 #1283 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Åh, så spennende med symptomer!! Krysser fingrene for at det er din mnd! Edit: skrivefeil Endret 4. mai 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. mai 2013 #1284 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Upsi, postet dobbel.. Endret 4. mai 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #1285 Del Skrevet 4. mai 2013 Åh, så spennende med symptomer!! Krysser fingrene for at det er din mnd! Edit: skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #1286 Del Skrevet 4. mai 2013 Enda ett symptom: tidenes hetebølge, eg gikk rundt i trusa her med vinduene på vidt gap og svetteet, mens sambo frøs under teppet endte med at jeg måtte putte føttene i iskaldt vann i vasken hahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 4. mai 2013 #1287 Del Skrevet 4. mai 2013 Ikke lenge til testing nå :D Dette høres jo VELDIG lovendes it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #1288 Del Skrevet 4. mai 2013 Ikke lenge til testing nå :D Dette høres jo VELDIG lovendes it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. mai 2013 #1289 Del Skrevet 5. mai 2013 Uæh, så masse symptomer fionel! :D Tenk om vi begge tester positivt til uka??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #1290 Del Skrevet 5. mai 2013 Uæh, så masse symptomer fionel! :D Tenk om vi begge tester positivt til uka??? Det hadde vært SÅÅÅ morsomt!!!! :D samme termingruppe :D hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #1291 Del Skrevet 5. mai 2013 Måtte så klart teste i dag, selvom jeg vet det er ALT for tidlig :fnise: Den ble som forventet! Ihvertfall.. Symptomene er som følge i dag: * Fortsatt såre og ømme brystvorter * utrolig mye luft i magen *måtte tisse klokken 03.00 i natt * !vondt" nederst i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. mai 2013 #1292 Del Skrevet 5. mai 2013 Det hadde vært SÅÅÅ morsomt!!!! :D samme termingruppe :D hihi Spennende!! Klarer du å holde deg helt til IKM da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #1293 Del Skrevet 5. mai 2013 Spennende!! Klarer du å holde deg helt til IKM da?? Hm.. har jo veldig lyst til det da... Men jeg sprakk jo i dag allerede Men jeg fant plutselig ut at jeg ikke hadde så mange tester som jeg trodde ALtså er jo nok, men ja du kjenner til testegalskapen min Men nå har jeg ett såååå stort håp at jeg VET at veien ned igjen blir ganske kraftig dersom testen kun har en strek... så jeg vil nok prøve å utsette det s lenge jeg klarer ja Brystvortene er fortsatt ømme, og det har de vært siden en uke ette EL... Jeg har vel omtrent aldri hatt ømme brystvoter før.. så ja... håpet blir jo større og større da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. mai 2013 #1294 Del Skrevet 5. mai 2013 Hm.. har jo veldig lyst til det da... Men jeg sprakk jo i dag allerede Men jeg fant plutselig ut at jeg ikke hadde så mange tester som jeg trodde ALtså er jo nok, men ja du kjenner til testegalskapen min Men nå har jeg ett såååå stort håp at jeg VET at veien ned igjen blir ganske kraftig dersom testen kun har en strek... så jeg vil nok prøve å utsette det s lenge jeg klarer ja Brystvortene er fortsatt ømme, og det har de vært siden en uke ette EL... Jeg har vel omtrent aldri hatt ømme brystvoter før.. så ja... håpet blir jo større og større da... Jeg røk også og testet nå.. negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #1295 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg røk også og testet nå.. negativ Men husk, da jeg var gravid fikk jeg negativ helt til ikm.. Og da var den svak Så er enda håp :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. mai 2013 #1296 Del Skrevet 5. mai 2013 Men husk, da jeg var gravid fikk jeg negativ helt til ikm.. Og da var den svak Så er enda håp :hug: Joda, det er håp for oss begge!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #1297 Del Skrevet 5. mai 2013 Joda, det er håp for oss begge!!! Absolutt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #1298 Del Skrevet 6. mai 2013 I dag måtte jeg igjen gå av bussen grunnet ekstrem kvalme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 6. mai 2013 #1299 Del Skrevet 6. mai 2013 Spennende Fionel. Dine symptomer minner om de jeg hadde: hetebølger og tissetrang. Det var det som fikk meg til å teste tidlig. Testet i dag eller venter til IKM på torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #1300 Del Skrevet 6. mai 2013 Spennende Fionel. Dine symptomer minner om de jeg hadde: hetebølger og tissetrang. Det var det som fikk meg til å teste tidlig. Testet i dag eller venter til IKM på torsdag? blir nok å vente til torsdag:) det er jo fri dag uansett, så får jeg tid til å fordøye hva nå enn svaret blir ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå