boks Skrevet 26. april 2013 #1261 Del Skrevet 26. april 2013 MissDior kommer til å stenge den igjen, slik den var når dere ikke kom inn i den. Da kan ingen se noe. Men for at dere skal kunne melde dere inn må den være sånn den er akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 26. april 2013 Forfatter #1262 Del Skrevet 26. april 2013 Den blir hemmelig igjen ja bare få inn dere to ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 26. april 2013 #1263 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg finner fremdeles ikke frem på facebook vil heller ingen skal vite vi prøver btw hva om vi starter en gruppe her på kg..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 26. april 2013 Forfatter #1264 Del Skrevet 26. april 2013 Men gruppen er helt hemmelig så Inge kan finne den! Vi venter bare på deg før vi sperrer den vi kan sperre den nå, også kan jeg invitere deg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 26. april 2013 #1265 Del Skrevet 26. april 2013 Men gruppen er helt hemmelig så Inge kan finne den! Vi venter bare på deg før vi sperrer den vi kan sperre den nå, også kan jeg invitere deg inn? Jeg fant den! forespørsel sendt! så bare sperr kontoen ;D må si jeg var litt nervøs for å se om det var noen bekjente i gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 26. april 2013 Forfatter #1266 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg fant den! forespørsel sendt! så bare sperr kontoen ;D må si jeg var litt nervøs for å se om det var noen bekjente i gruppa Hahaha så braaaa :D Jaa det tenkte jeg også på haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 26. april 2013 Forfatter #1267 Del Skrevet 26. april 2013 Hvem tror dere har EL slim !? Jo JEG :bolledeig: :bolledeig: ENDELIG!!! Det var maaaange mnd siden sist! Takk gud for pergo :biggrin: :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 26. april 2013 #1268 Del Skrevet 26. april 2013 Hurra for el-slim! Håper dere har kost dere masse i kveld da Koselig at dere laget fb-gruppe! Nesten så jeg skulle ønske jeg var prøver akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 26. april 2013 #1269 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg får ta en seiersdans for EL-slim her inne og Fionel!! :danse: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. april 2013 Forfatter #1270 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Da var enda en helg nesten over! Tiden går så utrolig fort.. Nå teller jeg bare ned til ikm dato, så jeg kan teste! hahaha! Planen for idag er å vaske ned terassen og pynte litt der ute Det blir deilig det! Etter vi har gjort det tenkte jeg vi skulle unne oss litt nystekte vafler, det er såå godt! Og vi har ikke laget det på flere år.. For meg er vafler litt sommermat I går og dagen før i går hadde jeg skikkelig smerter " der nede" og jeg velger å tro at det kom av EL, så om jeg endelig har fått EL.. ja hvem vet... Da er det kanskje vår tur nå da???! :danse: Har dere noen søndagsplaner da? Endret 28. april 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 30. april 2013 #1271 Del Skrevet 30. april 2013 Når er ikm? Mmm, vafler er så godt Det er sommermat for meg også! Har mangen gode minner der jeg og mamma steker vafler på hytta Krysser fingrene for at det er deres tur nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 30. april 2013 #1272 Del Skrevet 30. april 2013 Håper virkelig det er deres tur nå, Fionel! Det er dere fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1273 Del Skrevet 2. mai 2013 Takk for det jenter!! Vel jeg lovte meg selv å IKKE dra på symptom jakt denne mnd.. Men plutselig befant jeg meg visst der allikevel symptomer i dag: såre brystvorter(startet i går) "mens smerter" veldig lette mens smerter.. Tung i hodet... Tåkete syn :S... Og kvalm så fort jeg blir sulten... Men jeg tør ikke håpe... Kan ikke tro det er vår tur nå =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1274 Del Skrevet 2. mai 2013 Når er ikm? Mmm, vafler er så godt Det er sommermat for meg også! Har mangen gode minner der jeg og mamma steker vafler på hytta Krysser fingrene for at det er deres tur nå! ikm er 9 mai :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 2. mai 2013 #1275 Del Skrevet 2. mai 2013 Symptomjakten er nok uunngåelig, er jeg redd. Jeg håper for deg, hvis det er i orden! Forstår godt at du er redd for å gjøre det samme.. Fingrene er i alle fall krysset, det samme er tærne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1276 Del Skrevet 2. mai 2013 Symptomjakten er nok uunngåelig, er jeg redd. Jeg håper for deg, hvis det er i orden! Forstår godt at du er redd for å gjøre det samme.. Fingrene er i alle fall krysset, det samme er tærne!! det er HELT greit og veldig koselig :D:D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #1277 Del Skrevet 3. mai 2013 Dagens symptomer: kvalm som bare det på bussen! (Noe jegsjeldent er) måtte faktisk gå av å ta neste buss?! Våknet av at jeg blødde neseblod?! Det har jeg gjort sånn en gang før i livet., EKSTREM tørste! Våkner helt uttørket på natta og MÅ drikke! Tusser også mer, men det kommer nok av de ekstreme mengder vann og fortsatt EKSTREMT såre brystvorter?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 3. mai 2013 #1278 Del Skrevet 3. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 3. mai 2013 #1279 Del Skrevet 3. mai 2013 Oh, spennende. Vil følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #1280 Del Skrevet 4. mai 2013 symptomer 9 dpo: * Halsbrann * Ømme brystvorter ( det har de vært i flere dager nå) * Ekstrem tørste * En god følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå