Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere skal vite at dere er savnet :) og setter pris På alle lykkeønskningene deres! PP 9 kom og ett nytt pergobrett ble åpnet :) ønsker dere en fin tid! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere.. Jeg tror nesten jeg trenger dere i livet mitt for tiden :) Jeg føler liksom jeg mangler en del gode venner i hverdagen! Hvem skulle tro det av ett nettforum? :fnise: Men det er en god følelse da! Så im back i guess! :vetikke:

Siste updates: Jeg har begynt å trene :danse:, tenkte det kunne være en god måte å få litt utløp for frustrasjon :fnise: jeg er nå halveis inn i 2 pergokur og er veldig spent! Jeg skal også på jentetur til London 17 mai helgen, noe som blir deilig med tanke på at vi skulle hatt termin 16 mai, da blir det godt å reise bort og bare feste og kose oss! ( så fremt den ikke sitter denne mnd, da får jeg positiv test 9 mai, det hadde ikke gjort noen ting, men jeg tror nok jeg kunne hatt godt av den jenteturen) :laugh: Jeg har fortsatt ikke fått noe napp på jobbfronten desverre og DET stresser meg VELDIG! Men alt ordner seg vel!

Ahh det er deilig å være tilbake :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere.. Jeg tror nesten jeg trenger dere i livet mitt for tiden :) Jeg føler liksom jeg mangler en del gode venner i hverdagen! Hvem skulle tro det av ett nettforum? :fnise: Men det er en god følelse da! Så im back i guess! :vetikke:

Siste updates: Jeg har begynt å trene :danse:, tenkte det kunne være en god måte å få litt utløp for frustrasjon :fnise: jeg er nå halveis inn i 2 pergokur og er veldig spent! Jeg skal også på jentetur til London 17 mai helgen, noe som blir deilig med tanke på at vi skulle hatt termin 16 mai, da blir det godt å reise bort og bare feste og kose oss! ( så fremt den ikke sitter denne mnd, da får jeg positiv test 9 mai, det hadde ikke gjort noen ting, men jeg tror nok jeg kunne hatt godt av den jenteturen) :laugh: Jeg har fortsatt ikke fått noe napp på jobbfronten desverre og DET stresser meg VELDIG! Men alt ordner seg vel!

Ahh det er deilig å være tilbake :roser:

Jippi! Du har vært savnet! Jeg skjønner deg godt, for jeg tror jeg hadde vært gal hadde det ikke vært for KGjentene :hug: . Så deilig med Londontur. Jeg og vil! :P Føler jeg må ha en Londontur i året! :P Skal dere på musikal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Du har vært savnet! Jeg skjønner deg godt, for jeg tror jeg hadde vært gal hadde det ikke vært for KGjentene :hug: . Så deilig med Londontur. Jeg og vil! :P Føler jeg må ha en Londontur i året! :P Skal dere på musikal?

Nei blir ingen musikal denne gangen, jeg har tidligere bodd noen år i London, så planen er å besøke noen venner der og bare være med jentene.. Vi skal shoppe, drikke vin ( Kanskje :fnise: ) og bare skravle :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei blir ingen musikal denne gangen, jeg har tidligere bodd noen år i London, så planen er å besøke noen venner der og bare være med jentene.. Vi skal shoppe, drikke vin ( Kanskje :fnise: ) og bare skravle :laugh:

Høres kjempe kjekt ut! Jeg er musikalgal skjønner du, så jeg måtte bare spørre :P

Heldige du som har bodd der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres kjempe kjekt ut! Jeg er musikalgal skjønner du, så jeg måtte bare spørre :P

Heldige du som har bodd der!

hehe veldig fan av musikaler jeg også :D Jeg og sambo så We will rock you der for 1 år siden:) Det var KJEMPE Bra! har også sett phantom of the opera, men den syns jeg ikke var såå bra! Beste musikalene jeg har sett er de vi så i Las Vegas :D DET var noe annet det ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe veldig fan av musikaler jeg også :D Jeg og sambo så We will rock you der for 1 år siden:) Det var KJEMPE Bra! har også sett phantom of the opera, men den syns jeg ikke var såå bra! Beste musikalene jeg har sett er de vi så i Las Vegas :D DET var noe annet det ! :fnise:

Den beste jeg har sett må ha vært Wicked. Den så jeg med en venninne på Broadway! Men det beste jeg har sett på West End må ha være We will rock you! Men så har jeg vokst opp med en pappa som har hørt mye på Queen og da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste jeg har sett må ha vært Wicked. Den så jeg med en venninne på Broadway! Men det beste jeg har sett på West End må ha være We will rock you! Men så har jeg vokst opp med en pappa som har hørt mye på Queen og da :P

ÅÅ jeg hadde også såå lyst til å se Wicked, men den gang ei :P haha jaa We wil rock you var såååå bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg begynner å stresse VELDIG mtp jobb! Jeg har prøvd P ringe den ene bhg i dag, men de er sikkert på dagstur torsdag er liksom den store turdagen... Jeg sender inn ett par søknader ihvertfall annenhver dag og har levert ett par stk personlig også... I værste fall er det jo jobbzone?! (Heter det ikke det) og håpe på å få noe innenfor bhg. (De bruker vel kun vikarer fra sånne steder i bhg) jeg har ikke noe problem med å være vikar her og der, eneste keg tenker på er hvordan det blir mtp eventuelt permisjon og permisjonspenger hvis man er ansatt i ett vikarbyrå

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av med jobbet som vikar gjennom hele svangerskapet og hun fikk utbetalt som vanlig i permisjonen. Så lenge du har jobbet 6 av de siste 10 mnd så har du rett på penger.

Sånn i forhold til vikarjobbing i bhg så bruker vi aldri byrå. Så det jeg anbefaler de som ønsker å jobbe hos oss en å møte opp sånn at styrer får hilst på deg. Hvis du trives med å jobbe med barn så er det bare å prøve deg i forskjellige barnehager til du finner en der miljøet er rett :) Vi er overlykkelig når vi får vikarer som har god erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå koselig å ha deg tilbake her Fionel! :duskedame::klem:

Skjønner at dette med jobb bekymrer deg, men syns Pentu hadde et veldig godt innlegg over meg her :) Og det med penger under en graviditet ordner seg så lenge du har jobbet de siste 6 av 10 mnd før fødsel :)

Du kan jo kanskje stikke hodet inn i noen barnehager rundt der du bor og si at du er intressert og legge igjen nummeret ditt! :) Hvis ikke er jo Manpower og andre bemanningsbyråer en grei døråpner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd! :D jeg kan jo i værste fall utsette prøvingen til jeg får jobb... Men nei.... Æsj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...