Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag mottok jeg også testene mne fra ebay! RIktignok ikke mer en 2 digital ukesindikator ( fungerer disse likt som de norske? Med at de viste en uke for lite?

Og 7 EL tester, ( Som om jeg ikke hadde nok) men til mitt forsvar ble dette bestilt før jeg mottok 100 stk :P Dette er de med smilefjes/ikke smilefjes... Har litt lyst til åteste ut en sånn med smilefjes kjenne jeg.... dumt? Er det sånn at om den er positiv, så er det store sjanser for graviditet? ( siden disse ikke må tydes selv, har selv tydet Billigtester sine i dpo land, og vært sikker på at den var possitiv, det skjønte jeg jo at den aldri var når jeg så hvordan de var positive nå når jeg hadde EL :)

Elsker billigtester sineEL tester i EL land, men ikke i dpo land :P

( Beklager mye slurv og skrivefeil, skriver på mobil)

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en sånn test jeg.. Den ble nagativ.. Jeg holdt den riktignok bare i "koppen" i fem sekunder og ikke femten.. Men den begynte og blinke og da sto det at du hadd gjort det riktig.. Kjipt =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at EL tester slår ut ETTER en g-test hadde vært positiv..? Det er hvertfall det jeg har lest flere steder..

Så det er kanskje litt tidlig enda bare :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke sånn at EL tester slår ut ETTER en g-test hadde vært positiv..? Det er hvertfall det jeg har lest flere steder..

Så det er kanskje litt tidlig enda bare :Nikke:

hehe leste det akkurat jeg også! :danse: :danse: Snakk om å ta sorger på forskudd!! Men da gjør vi ikke det igjen :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også hørt om folk som har lenger ( over 28+29) Når de starter/går på pergo.. Jeg aner jo ikke sånn sett.. Men EL testen var positiv 29 mars :) (ihvertfall ifølge meg selv og dere her inne) Så da har jeg regnet meg frem til at Ikm er på fredag egentlig, ikke torsdag... Men jeg aner jo ikke pga pergoen og at tanta ble fremskyvet denne syklusen grunnet promolut :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min EL test ble positiv samme dag som jeg fikk en svakt positiv gtest! :)

:danse: Da kan jeg håpe da! I dag hadde jeg skikkelig mensensmerter ( men var ikke helt mensensmerter) i ti minutters tid i 10 tiden.. Hahahahaha :fnise: Veldig så tidsbaserte vi var her da.. Og nå har jeg i hele kveld hatt en skikkelig stinn følelse i livmoren.. Men som sagt alt dette kan komme av foreliggende tante... :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du. Jeg håper så INDERLIG at det er deres tur nå. :)

Det gjør vi her i huset også, siste mulighet til å bli gravid før "egentlige termin"

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang begynne jeg å angre litt på at jeg sa opp jobben min.. Om jeg plutselig er gravid nå, så hadde det gjotr det hele mye lettere om jeg bare jobbet der jeg jobber nå, og var sikret permisjonspenger... Føler jeg holder økonomien vår i en tynn tynn tråd =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjedelig :klem:

Men, som det står på tickeren din: "Never give up!".

(Om du har cyster på eggstokkene må du få sjekket etter hvert om disse bør fjernes for at du kan få ordentlig eggløsning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjedelig :klem:

Men, som det står på tickeren din: "Never give up!".

(Om du har cyster på eggstokkene må du få sjekket etter hvert om disse bør fjernes for at du kan få ordentlig eggløsning).

jeg har en cyste, og skal inn på sjekk igjen i juni:) men gyno mente at dette ikke hadde noe å se for EL.. Og jeg tror jeg har hatt EL denne mnd, siden testen var positiv ;) men er jo enda ikke ikm før fredag :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en cyste, og skal inn på sjekk igjen i juni:) men gyno mente at dette ikke hadde noe å se for EL.. Og jeg tror jeg har hatt EL denne mnd, siden testen var positiv ;) men er jo enda ikke ikm før fredag :)

Og syklusen blir kanskje litt småtullete med pergo også? Du har så mange symptomer så blir spennende å se om den testen blir positiv snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og syklusen blir kanskje litt småtullete med pergo også? Du har så mange symptomer så blir spennende å se om den testen blir positiv snart :D

jaa håper jo at den har tullet skikkelig denne mnd :P haha og at jeg ikke "kan teste enda" trodde faktisk virkelig det hadde gått denne mnd... Er sånn "støl" stikking i livmoren i hele dag.. Smerter men avsolutt ikke tr smerter..... Var liksom så sikker =/ Fuck it...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...