Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg kjenner meg sååå igjen! Jeg testet nesten hver dag siden EL, helt til jeg fikk mensen eller to streker, heldigvis ble det 2 streker :ler:

Jeg er så spent på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mannen spurte meg alvorlig istad om jeg hadde tatt en test og om den hadde vært positiv.. Fordi han var overbevist :fnise: I går hadde han så vidt tatt ut hvitløksfeddet av kjøleskapet før jeg ropte og skreik at han hadde brukt ALT FOR MYE hvitløk i matem og at det stinket i hele huset! OGså ble jeg kjempe sur og smalt med døra :P ( jeg ELSKER hvitløk egentlig) :fnise: Kan jo være helt tilfelidg, som jeg også påstod for han.. Og da sa han bare.. tro hva du vil, jeg har SETT deg gravid før :fnise::vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Må le :fnise: Ta en i morgen tidlig da vel, bare sånn for moroskyld. Med innstillingen om at det er for tidlig så klart. Jeg testet en helt OK strek 4 dager før IKM :) Ææææh, tenk om du er gravid igjen da :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Må le :fnise: Ta en i morgen tidlig da vel, bare sånn for moroskyld. Med innstillingen om at det er for tidlig så klart. Jeg testet en helt OK strek 4 dager før IKM :) Ææææh, tenk om du er gravid igjen da :duskedame:

Da DØR jeg :P:fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg er så spent! Håper du er gravid! :hoppe:

Det gjør jeg også! Selvom det under omstendighetene passer "dårlig" denne mnd, mtp jobb, termindato og jentetur til utlandet i slutten av mai :P ( hvor inneholdet er baser på shopping og fylla) MEN jeg tar det imot med det største smil, og med den troen av at alt annet ordner seg :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, GJETT om du er gravid da. Er det ikke sånn at det skjer når det ikke passer? :fnise:

Krysser fingrene :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, GJETT om du er gravid da. Er det ikke sånn at det skjer når det ikke passer? :fnise:

Krysser fingrene :)

:fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende!! Tester du i morgen tidlig?

tja.. kanskje.. jeg skal dra hjemmefra halv seks da :P Men jaa.. jeg vil gjerne prøve å vente, men kjenner jeg meg selv rett blir nok en test i morgen tidlig :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ingen test i dag da jeg forsov meg (for første gang på mange år)sitter nå på bussen og angrer :P i natt drømte jeg at jeg hadde verdens søteste tvillinger og gikk rundt med en kjempe fin tvillingvogb og babyene sov i vogna med teppe til bikka mi over seg! Haha kjørte t bane fra langt utenfor Oslo! Og det var så ekstremt mange barnevogner På den banen!!!! Og alle var sååå søte :P (herregud)!!!! (FOR en drøm) Hahaha venstre nippel ( og litt rundt er også ømt i dag, begynte så smått i går kveld) og når jeg nyser (allergisk mot påskeliljer plutselig ) så stikker det til på venstre side der nede.... Gosh could it be? ( tillater ikke meg selv å tro det, blitt skuffet sååå mange gange før)

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi :) Herlig kommentar av samboeren din! Blir det testing i morgen da? Har ikke tilgang til smilyer, men: *spiser popcorn* og venter spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får forsove deg i morgen også, og teste på torsdag ;) Få kjæresten til å ta testene (gjemme dem altså :fnise: ), hvis du egentlig aller helst vil vente til ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...