Mus-Katt Skrevet 7. april 2013 #1081 Del Skrevet 7. april 2013 spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. april 2013 #1082 Del Skrevet 7. april 2013 Hehe, så herlig drøm!! Vet du hva?.. Jeg tror du er gravid, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 7. april 2013 #1083 Del Skrevet 7. april 2013 Godt det ikke bare er denne jenta som har den drømmen Skjer litt ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. april 2013 Forfatter #1084 Del Skrevet 7. april 2013 Hehe, så herlig drøm!! Vet du hva?.. Jeg tror du er gravid, jeg :fnise: Det har faktisk jeg en sterk følelse på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. april 2013 Forfatter #1085 Del Skrevet 7. april 2013 Godt det ikke bare er denne jenta som har den drømmen Skjer litt ofte hahaha bra det ikke bare r meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. april 2013 Forfatter #1086 Del Skrevet 7. april 2013 spennende! hehe jaa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. april 2013 Forfatter #1087 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Har dere forrsten hørt sangen til pink - Just give me a reason ? Jeg ELSKER den sangen.. Egentlig handler den jo om kjærlighet osv, men for meg betyr den så mye mer.. Jeg høte på den HELE tiden etter spontanaborten og refrenget bare appelerte så ekstremt mye Har også en del av teksten i "signaturen" min her inne Bare ett lite sangtips om man liker sånt I dag er min plan å ligge på sofaen HELE dagen.. Nå har jeg vært og gjort noe hele helgen, og var så vidt hjemme forrige uke, så i dag skal sofaen nytes til det fulle! Sitter å manner meg opp til å sette på en klesvask.. Lat i dag jeg!? Neeei... Endret 7. april 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 7. april 2013 #1088 Del Skrevet 7. april 2013 Den sagen elsker jeg og! Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 7. april 2013 #1089 Del Skrevet 7. april 2013 Uæææ, dette er jo utrolig spennende hvis du i tillegg tror du er gravid! Kan vi vennligst spole 4 dager frem takk? Er kjempespent på både deg og Missdior denne PP´en. Håper så INDERLIG det har klaffet. Kanskje babystøvet mitt kom frem i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. april 2013 Forfatter #1090 Del Skrevet 7. april 2013 Den sagen elsker jeg og! Når skal du teste? tester på fredag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. april 2013 Forfatter #1091 Del Skrevet 7. april 2013 Uæææ, dette er jo utrolig spennende hvis du i tillegg tror du er gravid! Kan vi vennligst spole 4 dager frem takk? Er kjempespent på både deg og Missdior denne PP´en. Håper så INDERLIG det har klaffet. Kanskje babystøvet mitt kom frem i posten? jaaa håper babystøvet kom :D jeg krysser også fingrene for oss begge :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 7. april 2013 #1092 Del Skrevet 7. april 2013 *venter spent på fredag*! Flaks at tiden går fort Interessant drøm i natt, frøken! Håper du er noenlunde sanndrømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. april 2013 Forfatter #1093 Del Skrevet 7. april 2013 *venter spent på fredag*! Flaks at tiden går fort Interessant drøm i natt, frøken! Håper du er noenlunde sanndrømt Jaa men det føles fryktelig lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amliv88 Skrevet 7. april 2013 #1094 Del Skrevet 7. april 2013 For en spennende tid Fionel!! krysser fingrene for deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 8. april 2013 #1095 Del Skrevet 8. april 2013 3 dager til testing? Kjempespennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. april 2013 Forfatter #1096 Del Skrevet 8. april 2013 jaa veldig spennende! Håper så klart veldig, men vet ikke helt hva jeg tror.. Skifter veldig mellom å ha håp og å ha gitt opp håpet denne mnd.. men man vet jo aldri Har merkelige smerter der nede i dag.. Og ekstreme mengder kremet hvit utflod.. Men dette kan jo like gjerne komme av at tr er rundt hjørnet.. sånn vet man aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. april 2013 #1097 Del Skrevet 8. april 2013 Spennende dager i møte med andre ord. Ah, skulle ønske tester bare slo ut med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. april 2013 Forfatter #1098 Del Skrevet 8. april 2013 Spennende dager i møte med andre ord. Ah, skulle ønske tester bare slo ut med en gang Jeg og!! Vil teste nååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 8. april 2013 #1099 Del Skrevet 8. april 2013 Når skal du teste fionel? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. april 2013 Forfatter #1100 Del Skrevet 8. april 2013 Bør vel holde meg til fredag!! Holder hardt igjen nå.. Fristelsen er sååå stor for å løpe ut på badet nååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå