Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, så herlig drøm!! :) Vet du hva?.. Jeg tror du er gravid, jeg ;)

:fnise: :fnise: Det har faktisk jeg en sterk følelse på også :sjokkert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er denne jenta som har den drømmen :P Skjer litt ofte :P

hahaha bra det ikke bare r meg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere forrsten hørt sangen til pink - Just give me a reason ? Jeg ELSKER den sangen.. Egentlig handler den jo om kjærlighet osv, men for meg betyr den så mye mer.. Jeg høte på den HELE tiden etter spontanaborten og refrenget bare appelerte så ekstremt mye :) Har også en del av teksten i "signaturen" min her inne :fnise: Bare ett lite sangtips om man liker sånt :wow: I dag er min plan å ligge på sofaen HELE dagen.. :P Nå har jeg vært og gjort noe hele helgen, og var så vidt hjemme forrige uke, så i dag skal sofaen nytes til det fulle! Sitter å manner meg opp til å sette på en klesvask.. Lat i dag jeg!? Neeei... :fnise:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææ, dette er jo utrolig spennende hvis du i tillegg tror du er gravid! Kan vi vennligst spole 4 dager frem takk? :fnise: Er kjempespent på både deg og Missdior denne PP´en. Håper så INDERLIG det har klaffet. Kanskje babystøvet mitt kom frem i posten? :vetikke::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææ, dette er jo utrolig spennende hvis du i tillegg tror du er gravid! Kan vi vennligst spole 4 dager frem takk? :fnise: Er kjempespent på både deg og Missdior denne PP´en. Håper så INDERLIG det har klaffet. Kanskje babystøvet mitt kom frem i posten? :vetikke::fnise:

jaaa håper babystøvet kom :D jeg krysser også fingrene for oss begge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*venter spent på fredag*! Flaks at tiden går fort ;) Interessant drøm i natt, frøken! Håper du er noenlunde sanndrømt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*venter spent på fredag*! Flaks at tiden går fort ;) Interessant drøm i natt, frøken! Håper du er noenlunde sanndrømt :)

Jaa men det føles fryktelig lenge til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaa veldig spennende! Håper så klart veldig, men vet ikke helt hva jeg tror.. Skifter veldig mellom å ha håp og å ha gitt opp håpet denne mnd.. men man vet jo aldri ;) Har merkelige smerter der nede i dag.. Og ekstreme mengder kremet hvit utflod.. Men dette kan jo like gjerne komme av at tr er rundt hjørnet.. sånn vet man aldri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende dager i møte med andre ord. Ah, skulle ønske tester bare slo ut med en gang :fnise:

Jeg og!! Vil teste nååå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vel holde meg til fredag!! Holder hardt igjen nå.. Fristelsen er sååå stor for å løpe ut på badet nååå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...