Pentu Skrevet 28. mars 2013 #981 Del Skrevet 28. mars 2013 Så gøy! Håper dette er mnd for deg Fionel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #982 Del Skrevet 28. mars 2013 Eller ikke... Hm.. Har ikke kommet noe mer, men mulig det bare var en liten forsmak på El haha gudene vet, men noe skjer ihvertfall! Juhu!!! I dag har jeg forresten bursdag og har ligget fyllesyk på sofaen i hele dag jaay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 28. mars 2013 #983 Del Skrevet 28. mars 2013 Gratulerer med dagen fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #984 Del Skrevet 28. mars 2013 Gratulerer med dagen fionel takk 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 28. mars 2013 #985 Del Skrevet 28. mars 2013 Gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 28. mars 2013 #986 Del Skrevet 28. mars 2013 Gratulerer så mye med overstått! Jeg var noen minutter for sein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 28. mars 2013 #987 Del Skrevet 28. mars 2013 Gratulerer så mye med dagen som var for 5 min siden!!! :) hvor gammel er du egentlig..? Om det er i orden jeg spør da.. Har du hatt en fin dag, hvis du ser bort ifra fyllesyken? Håper du har fått lagt inn noen aksjer uansett mtp på el-slim å alt..krysser fingre og tær for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #988 Del Skrevet 28. mars 2013 Gratulerer så mye med dagen som var for 5 min siden!!! :) hvor gammel er du egentlig..? Om det er i orden jeg spør da.. Har du hatt en fin dag, hvis du ser bort ifra fyllesyken? Håper du har fått lagt inn noen aksjer uansett mtp på el-slim å alt..krysser fingre og tær for deg! Takk for deg kjære deg Jeg er 24 år Jada dagen har vært fin den, masse filmer, sløving og god mat Og i morgen skal vi ut å spise og kose oss litt Aksjene ble lagt inn alikevel ja, og vips så ble jeg litt mindre fyllesyk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #989 Del Skrevet 28. mars 2013 Takk for alle gratulasjonene jenter :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hills Skrevet 29. mars 2013 #990 Del Skrevet 29. mars 2013 Grattis! Du hadde bursdag rett etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #991 Del Skrevet 29. mars 2013 Da har jeg bestilt meg en del clearblue digital tester fra ebay:D Så nå er det bare å håpe at de skal brukes denne mnd (har ett lass med tester fra billigtester, så bruker de først) Også var jeg såååååå heldig å få en HEL konvolutt med EL tester i går :D SÅ nå skal EL finnes :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #992 Del Skrevet 29. mars 2013 Grattis! Du hadde bursdag rett etter meg hihi gratulerer du oså da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #993 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Tok en EL test nå.. Noen formeninger? Endret 29. mars 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 29. mars 2013 #994 Del Skrevet 29. mars 2013 Syns jo den så rimelig positiv ut jeg da! Jeg vet hva dere skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 29. mars 2013 #995 Del Skrevet 29. mars 2013 Gratulerer med overstått! Sånn ser mine EL tester ut når de er positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #996 Del Skrevet 29. mars 2013 Syns jo den så rimelig positiv ut jeg da! Jeg vet hva dere skal! HIhi nå skal vi ut å spise middag faktisk men såååå.... Så sikret vi oss i går kveld også, så saster på at vi treffer :D ENDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 29. mars 2013 #997 Del Skrevet 29. mars 2013 Moro dette! Krysser alt jeg har for at DETTE er deres mnd! Kos dere masse på middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #998 Del Skrevet 29. mars 2013 Moro dette! Krysser alt jeg har for at DETTE er deres mnd! Kos dere masse på middag! Jaa kysser jeg også!! Men om det ikke går, så er jeg alikevel glad, jeg har jo fått EL :D ENDELIG :danse: :danse: Takk for det kjære deg, ha en strålende kveld du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 29. mars 2013 #999 Del Skrevet 29. mars 2013 Kos dere på middag og hurra for positiv EL-test :D oog gratulerer med overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 29. mars 2013 #1000 Del Skrevet 29. mars 2013 Så gøy!! Hurra for positiv test! Kos dere masse med middagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå