Miia Skrevet 22. mars 2013 #961 Del Skrevet 22. mars 2013 Haha, kjenner jeg meg selv rett så nei, men jeg skal prøve så godt jeg kan å la være Jeg håååper jeg er gravid altså, men jeg har en dårlig følelse! Er så redd for at streken skal forsvinne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #962 Del Skrevet 24. mars 2013 Da var enda en helg over, kjenner jeg er veldig glad for at jeg har påskeferie hele uken :D Det er en god følelse det! I går gikk jeg gjennom alle klærne mine og puttet det jeg ikke bruker i poser som skal gis til fretex Sambo kommer snart hjem og planen for påsken her er å gjøre terassen klar for vår/sommer =) Det skal bli godt! Jeg har også bursdag i påsken, så det skal nok feires ELlers er det jo på tide å hoppe i høyet Og jeg håper disse hormonkvisene pergoen ga meg snart kan forsvinne ser ut som en hormonel 15 åring i annsiktet for tiden (tror kanskje jeg skl få satt ned boksen med babyting i kjelleren i påsken også) Ryddet bak sengen og i nattbordene på rommet i går, og da fant jeg en bok jeg ga til sambo da jeg var gravid som het : den perfekte pappa) Og han mente da at det ikke var noe poeng i å lese den, og at han ikke leste bøker, så den ble puttet i boksen den også etter at vi mistet) MEn så fant jeg den igjen i nattbordet hans, og hanhadde lest nesten hele , og da ble jeg litt rørt.. tenk han har lest i den ETTER at vi mistet, det sier mer en 1000 ord for meg altså Dere da jenter? har dere hatt en god helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 24. mars 2013 #963 Del Skrevet 24. mars 2013 Fine samboeren din Kjenner igjen dette med å se ut som en hormonell fjortis, for det har hormoner gjort med meg de siste ukene også! Håper det roer seg hos deg snart! Kos deg masse med påske og bursdag Fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #964 Del Skrevet 24. mars 2013 Fine samboeren din Kjenner igjen dette med å se ut som en hormonell fjortis, for det har hormoner gjort med meg de siste ukene også! Håper det roer seg hos deg snart! Kos deg masse med påske og bursdag Fionel Takk for det kjære deg Haha ja er ikke greit med disse kvisene Ha en fin påske du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #965 Del Skrevet 25. mars 2013 Begynner å lure litt på om det skjer noe her nede nå.. Kanskje EL faktisk komme denne mnd!? :danse: :danse: Har smerter og føler meg oppblåst.. I dag hadde vi sengekos og nå blir det annenhver dag frem til ikm, så er vi ihvertall sikre på at vi treffer dersom EL skulle komme håper håper håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 25. mars 2013 #966 Del Skrevet 25. mars 2013 Begynner å lure litt på om det skjer noe her nede nå.. Kanskje EL faktisk komme denne mnd!? :danse: :danse: Har smerter og føler meg oppblåst.. I dag hadde vi sengekos og nå blir det annenhver dag frem til ikm, så er vi ihvertall sikre på at vi treffer dersom EL skulle komme håper håper håper Ta en el test da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 25. mars 2013 #967 Del Skrevet 25. mars 2013 Spennende!! Føler meg selv oppblåst og el-smerter pågang! Startet å teste etter el igår - negativ.. Har ikke tatt test enda (glemt det ut..blir det for sent å ta på kvelden..?) la inn aksjer igår kveld da, så blir annenhver dag her også frem mot ikm eller forhåpentligvis positiv el test!! :) heier på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 25. mars 2013 #968 Del Skrevet 25. mars 2013 Spennende!! Føler meg selv oppblåst og el-smerter pågang! Startet å teste etter el igår - negativ.. Har ikke tatt test enda (glemt det ut..blir det for sent å ta på kvelden..?) la inn aksjer igår kveld da, så blir annenhver dag her også frem mot ikm eller forhåpentligvis positiv el test!! :) heier på oss Nei, tvert imot! LH nivået stiger fra formiddag og utover kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #969 Del Skrevet 25. mars 2013 Går ingen EL tester liggende :/ må få bestilt meg noen flere i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 25. mars 2013 #970 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg kan sende deg de jeg har liggende i morgen hvis du sender meg navn og adresse på pm Fionel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #971 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg kan sende deg de jeg har liggende i morgen hvis du sender meg navn og adresse på pm Fionel! Du er ikke en morder altså? som vil komme og drepe meg i søvne og stjele alle de fine skoene mine 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 25. mars 2013 #972 Del Skrevet 25. mars 2013 Hahaha Fionel Ingen fare altså, du skal få beholde både sko og livet det lover jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #973 Del Skrevet 25. mars 2013 Hahaha Fionel Ingen fare altså, du skal få beholde både sko og livet det lover jeg hihi daså ! Sender deg en pm jeg da tusen takk,god er du <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 27. mars 2013 #974 Del Skrevet 27. mars 2013 Tenker masse på deg, Lykke-lykke til! *Fingers crossed* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #975 Del Skrevet 27. mars 2013 Tenker masse på deg, Lykke-lykke til! *Fingers crossed* tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 27. mars 2013 #976 Del Skrevet 27. mars 2013 Hvordan går det fionel? Hvor langt i syklusen er du kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. mars 2013 #977 Del Skrevet 27. mars 2013 Så spennende med pergo! Satser på at det får i gang babylagingen !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #978 Del Skrevet 28. mars 2013 EL slim i dag :D juhu!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 28. mars 2013 #979 Del Skrevet 28. mars 2013 EL slim i dag :D juhu!!!!!! Da er det bare en ting å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 28. mars 2013 #980 Del Skrevet 28. mars 2013 woho! herlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå