Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Haha, kjenner jeg meg selv rett så nei, men jeg skal prøve så godt jeg kan å la være :ler:

Jeg håååper jeg er gravid altså, men jeg har en dårlig følelse! Er så redd for at streken skal forsvinne igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var enda en helg over, kjenner jeg er veldig glad for at jeg har påskeferie hele uken :D Det er en god følelse det! I går gikk jeg gjennom alle klærne mine og puttet det jeg ikke bruker i poser som skal gis til fretex :) Sambo kommer snart hjem og planen for påsken her er å gjøre terassen klar for vår/sommer =) Det skal bli godt! Jeg har også bursdag i påsken, så det skal nok feires :) ELlers er det jo på tide å hoppe i høyet :danse: Og jeg håper disse hormonkvisene pergoen ga meg snart kan forsvinne :) ser ut som en hormonel 15 åring i annsiktet for tiden :fnise:

(tror kanskje jeg skl få satt ned boksen med babyting i kjelleren i påsken også) Ryddet bak sengen og i nattbordene på rommet i går, og da fant jeg en bok jeg ga til sambo da jeg var gravid som het : den perfekte pappa) Og han mente da at det ikke var noe poeng i å lese den, og at han ikke leste bøker, så den ble puttet i boksen den også etter at vi mistet) MEn så fant jeg den igjen i nattbordet hans, og hanhadde lest nesten hele :sjokkert: , og da ble jeg litt rørt.. tenk han har lest i den ETTER at vi mistet, det sier mer en 1000 ord for meg altså :rodmer:

Dere da jenter? har dere hatt en god helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine samboeren din :klem:

Kjenner igjen dette med å se ut som en hormonell fjortis, for det har hormoner gjort med meg de siste ukene også! Håper det roer seg hos deg snart!

Kos deg masse med påske og bursdag Fionel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine samboeren din :klem:

Kjenner igjen dette med å se ut som en hormonell fjortis, for det har hormoner gjort med meg de siste ukene også! Håper det roer seg hos deg snart!

Kos deg masse med påske og bursdag Fionel :klem:

Takk for det kjære deg :) Haha ja er ikke greit med disse kvisene :P Ha en fin påske du også :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure litt på om det skjer noe her nede nå.. Kanskje EL faktisk komme denne mnd!? :danse: :danse: :danse: :danse: Har smerter og føler meg oppblåst.. I dag hadde vi sengekos og nå blir det annenhver dag frem til ikm, så er vi ihvertall sikre på at vi treffer dersom EL skulle komme :fnise: håper håper håper :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure litt på om det skjer noe her nede nå.. Kanskje EL faktisk komme denne mnd!? :danse: :danse: :danse: :danse: Har smerter og føler meg oppblåst.. I dag hadde vi sengekos og nå blir det annenhver dag frem til ikm, så er vi ihvertall sikre på at vi treffer dersom EL skulle komme :fnise: håper håper håper :plystre:

Ta en el test da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Spennende!! Føler meg selv oppblåst og el-smerter pågang! Startet å teste etter el igår - negativ.. Har ikke tatt test enda (glemt det ut..blir det for sent å ta på kvelden..?) la inn aksjer igår kveld da, så blir annenhver dag her også frem mot ikm eller forhåpentligvis positiv el test!! :) :) heier på oss :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!! Føler meg selv oppblåst og el-smerter pågang! Startet å teste etter el igår - negativ.. Har ikke tatt test enda (glemt det ut..blir det for sent å ta på kvelden..?) la inn aksjer igår kveld da, så blir annenhver dag her også frem mot ikm eller forhåpentligvis positiv el test!! :) :) heier på oss :danse:

Nei, tvert imot! LH nivået stiger fra formiddag og utover kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sende deg de jeg har liggende i morgen hvis du sender meg navn og adresse på pm Fionel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sende deg de jeg har liggende i morgen hvis du sender meg navn og adresse på pm Fionel! :)

Du er ikke en morder altså? som vil komme og drepe meg i søvne og stjele alle de fine skoene mine :P:fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha Fionel :) Ingen fare altså, du skal få beholde både sko og livet det lover jeg :fnise::ler:

hihi daså ! Sender deg en pm jeg da :)

tusen takk,god er du <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...