Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

kom over dette fantastiske sitatet i dag og tenkt jeg bare ville dele det med dere:

Making the decision to have a child is momentous.

It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.

Elisabeth Stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det påtide å ta pille nr 2 :danse: Å gud bedre å jeg har hatt vondt i eggstokkene i dag.. Herregud... Men jeg tar det imot med åpne armer.. Smerte gjør meg ikke noe så lenge resultatet blir ett lite mirakel :rolleyes::rodmer:

merker du det allerede? :) så morsomt! :) jeg la egentlig ikke merke til at jeg hadde tatt tablettene før jeg faktisk fikk EL! trodde nesten jeg skulle få TR på flekken! hadde så vondt! men det var bare første gangen :) de andre gangene har jeg nesten ikke kjent noe til noe av pillene :) JEG KRYSSER ALT SOM KRYSSES KAN! :) men ikke bena! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei ikke kryss bena dine!!! Haha jaa ringte ned til gynekologen jeg fikk se av og spurte om det var vanlig å merke det så tidlig.. Og Joda det kunne visst hende det og ikke noe å bekymre seg for :) så godt er det! :D håper det er alt jeg får :D merkelig å tenke at bare fem "små" piller kanskje er lykkekuren for det man ønsker mest i verden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ringte de fra en jobb. Butikk som keg VIRKELIG hadde kost meg i!! Eneste problemet er at de visstnok bare kan tilby 80% stilling dersom jeg får den.... VELDIG usikker her altså ! Dette er drømmejobben på en måte! Men 80% da?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

I dag ringte de fra en jobb. Butikk som keg VIRKELIG hadde kost meg i!! Eneste problemet er at de visstnok bare kan tilby 80% stilling dersom jeg får den.... VELDIG usikker her altså ! Dette er drømmejobben på en måte! Men 80% da?!!

Hvordan vil lønnen bli da i ny jobb på 80% stilling i forhold til hva du er vandt med i en 100% stilling?

Muligheten er jo at du evnt har en ekstra jobb på 20% i en annen butikk f.eks? :)

Så dersom den jobben på 80% er din drømmejobb, så ville jeg absolutt gått for den!

Må være en herlig følelse å glede seg til å gå på jobb! Og det å ha en 20% stilling utenom en annen plass, gir litt variasjon i hverdagen, og du får i tillegg muligheten til å bli kjent med mange nye mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få 20% stilling altså? Ja da er jo det en fin mulighet :D vil uansett gå ned i lønn i butikk kontra det jeg har i dag.. Men det blåser jeg i, jeg må bort herifra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var snart dag to på pillene over :) og i dag har det ikke vært noe bivirkninger annet en fortsatt litt ømt i eggstokkene :) Håper jeg slipper lett unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg brev fra volvat også :) Hormonprøvene så bra ut, CA125 (!?) prøvene var på 33 og verdier opp til 35 regnes visst som normale.. sto også at LH verdien var forhøyet forenlig med nærstående eggløsning også sto det at østrogennivået heldigvis var normalt... ?

Noen som er gode "Lege" tolkere her :P ?

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CA er hvertfall cancer antigen, så det er jo positivt at den ikke er forhøyet :)

Hvis det ikke var noe avvik på de andre prøvene som du sier er alt som det skal på "blodsiden". :)

Håper pergo er det som skal til og at spiren sitter straks :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CA er hvertfall cancer antigen, så det er jo positivt at den ikke er forhøyet :)

Hvis det ikke var noe avvik på de andre prøvene som du sier er alt som det skal på "blodsiden". :)

Håper pergo er det som skal til og at spiren sitter straks :klem:

Takk for svar gode du <3 Kjente jeg fikk et lite "gufs" over meg når jeg leste Cancer antigen :trist: Men det ordner seg vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å takke for fine du! :) Skjønner det var guffent å lese, men heldigvis var den normal så da er det ikke noe å tenke på heldigvis :klem:

Ha en fin kveld <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det drømmejobben på deg? Selv om det er 80% ville nok jeg gått for det! :Nikke: hvis det blir litt lite lønn, finnes det jo deltidsjobber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Mange bedrifter som ansetter folk i en 20% stilling ja :) det vil jo være 1 dag i uka en plass..en fast kveld f.eks eller noe :) evnt at du har en stilling som ekstrahjelp en plass, eller jobber ekstra i din daværende 80% stilling ved behov, så er da det greit? :) Eller?

Fantastisk kjekt for deg at dette er noe du vet du kommer til å trives i, kontra hvor du er nå ;)

Jeg er selv i ett veiskille, holder på å gå gal der jeg er nå..er sååå lei! Så må prøve å være like tøff som deg :jepp:

Lykke til videre på pergo, blir spennende å se hvordan du opplever første kur :)

Krysser fingrene for pergoknøtt :hjerte:

:kose:

Endret av roseduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det fionel? :)

Her går det da ganske bra :D venter bare på EL og IKM jeg nå :) og sitter med en god følelse i magen faktisk! ( men det gjør jeg jo hver mnd:P ) Hvordan står alt til hos deg da ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det drømmejobben på deg? Selv om det er 80% ville nok jeg gått for det! :Nikke: hvis det blir litt lite lønn, finnes det jo deltidsjobber :)

Tja vi får nå se hva det bli til med den jobben da :P Litt usikker akkurat nå, men jeg stresser faktisk ikke med noen ting (merkelig nok) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det da ganske bra :D venter bare på EL og IKM jeg nå :) og sitter med en god følelse i magen faktisk! ( men det gjør jeg jo hver mnd:P ) Hvordan står alt til hos deg da ? :)

Så bra :-D håper så inderlig at dette går deres vei!

Jeg tok nettopp en test og fikk faktisk en meget meget svak strek :O men ingen glede helt ennå, med tanke på sisst gang.. Den er så svak at jeg er på grensen til å tro at det er en skyggestrek, men det viser godt at det faktisk ER en eller annen strek der når jeg sammenlignet med de andre :D

JIIIIIIZES, nå må jeg bare konsentrere meg og å IKKE håpe for mye :P

god natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :-D håper så inderlig at dette går deres vei!

Jeg tok nettopp en test og fikk faktisk en meget meget svak strek :O men ingen glede helt ennå, med tanke på sisst gang.. Den er så svak at jeg er på grensen til å tro at det er en skyggestrek, men det viser godt at det faktisk ER en eller annen strek der når jeg sammenlignet med de andre :D

JIIIIIIZES, nå må jeg bare konsentrere meg og å IKKE håpe for mye :P

god natt :klem:

så spennende!!! Test igjen på morgenurin:D åå så gøy om du får positiv test nå :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet igjen, og det er fremdeles en svak svak strek der :D Nå SKAL jeg klare å holde meg til søndag morgen før jeg tester igjen :) Så får vi se hvordan dette går :O Jeg klarer liksom ikke helt å tro det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet igjen, og det er fremdeles en svak svak strek der :D Nå SKAL jeg klare å holde meg til søndag morgen før jeg tester igjen :) Så får vi se hvordan dette går :O Jeg klarer liksom ikke helt å tro det :P

da kan det virke som om du er gravid :D juuuuhu veldig spent på søndag! Du kommer ikke til å klare å teste i heeeele morgen vel? Det hadde ikke jeg gjort ihvertfall !:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...