Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Da kom tanta!!! 4 dager så starter vi på pergo :D

Så spennende!! :danse:

Skal følge nøye med deg fremover :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, ikke så ofte vi jubler når prøvene får tr på besøk, men hurra! :fnise:

Hahaha nei det var en forandring ja! Hehe :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som

Vet om det er mulig å få slettet den gamle dagboken min "lille mirakel i magen " uten å måtte gå inn i den boken Og be om å få den slettet ? Når jeg bruker telefonen min for denne dagboken søker jeg alltid "fionel prøver igjen" og da kommer ALLTID den gamle opp.. Og det gjør like vondt hver gang.. På tide å slette alle spor om det som en gang var ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis du går på tilbakemeldinger, ris og ros-underforumet, så ligger det en tråd klistret der som du kan bruke. :-) Evt troe jeg du kan sende pm til Phaedra eller Bond. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis du går på tilbakemeldinger, ris og ros-underforumet, så ligger det en tråd klistret der som du kan bruke. :-) Evt troe jeg du kan sende pm til Phaedra eller Bond. :-)

da prøver jeg det! Tusen takk :D:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her inne som vet når på døgnet det er best å ta pergo pilla? Begynner jo i morgen og har skjønt man burde ta de samme tid hver dag for å få jevn stimulering, kanskje det er best på kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på nettet nå at jeg like så gjerne kunne starte på dag tre av mensen.. Det er i dag...

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg trasher min egen dagbok her nå.. Da har jeg begynt på pergo, man skal ta de på kvelden for å minske "symptomene".. Jeg valgte å gå litt imot det som står på pakken, da jeg leste over 20 forum med folk som har skrevet at man like gjerne an begynne på dag 3.. Jo lenger ut i syklusen du begynner jo færre egg produseres.. Leste inne på haukeland sykehus sitt "forum" mener det var haukelang.. og der stor det skrevet av en fertilitets spesialist at man like gjerne kunne begynne på dag seks, det hadde ikke noe å si.. Spesielt ikke siden det nå er kveld på dag 3, og de fleste tar det morning dag 4 :)

God natt alle sammen :D ææÆ jeg er sååå spent!! Tenk om det "bare" er dette som skal til for å få ett knøtt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til fionel :) Jeg håper virkelig det klaffer denne gangen!

Takk for det kjære deg! Denne helgen har vært brukt på sofaen under dyna med en kraftig forskjølelse! Men etter c vitaminer, tran, lolipop is, kakao, nesespray og paracet er jeg er jeg nå på bedringens vei! Så har vært en innholdsrik helg på film fronten! Haha!! Du da?

Hatt en fin helg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, er ikke gøy å være syk! Heldigvis er du på bedringens vei :)

Jeg har hatt jobbehelg (nattevakt), så jeg har stort sett sovet og latet meg når jeg ikke har vært på jobb :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det påtide å ta pille nr 2 :danse: Å gud bedre å jeg har hatt vondt i eggstokkene i dag.. Herregud... Men jeg tar det imot med åpne armer.. Smerte gjør meg ikke noe så lenge resultatet blir ett lite mirakel :rolleyes::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...