Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Hei Fionel :blomst:

Så dumt å høre at du har en cyste, men heldigvis har du en forståelsesfull kjæreste. Jeg fikk frysninger da jeg leste hva han sa til deg :rodmer:

Jeg ville også ringt gynekologen og spurt bare for sikkerheten ;)

Jeg har troen på dere, dette skal nok gå fint Fionel :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg begynt på pillen :D ringte GU i går og det var visst ikke noe farlig :) nå er vi i gang :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fionel :blomst:

Så dumt å høre at du har en cyste, men heldigvis har du en forståelsesfull kjæreste. Jeg fikk frysninger da jeg leste hva han sa til deg :rodmer:

Jeg ville også ringt gynekologen og spurt bare for sikkerheten ;)

Jeg har troen på dere, dette skal nok gå fint Fionel :kose:

takk for det kjære du <3 Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg begynt på pillen :D ringte GU i går og det var visst ikke noe farlig :) nå er vi i gang :D:D

Tjoho! Nå skal du se det bli andre boller, Fionel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Fionel! Ville bare legge igjen et lite ord fra en snikleser. ;)

Nå har jeg lest litt i boken din, og ble så glad på dine vegne nå som du har begynt med Pergo! Krysser fingrene for dere! :) Nå som cysten er oppdaget og kan gjøres noe med, og kuren er på gang - og med en sånn flott kjæreste som det virker som du har, er det nok ingen sak! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å lese at det går fremover nå, Fionel! Veldig spennende!

Massevis av babystøv fra Edvard og meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for babystøv og gode tanker kjære dere!! Her skjer det ikke så mye nytt igrunn! :P Nå er det en dag igjen av den første kuren som skal fremskyve mensen, så er det bare å vente på den.. Også... DA er vi i gang : D:D Og jeg gleder meg så mye at jeg får sommerfugler i magen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å da har jeg gjennomgått en natt med omgangsyke HURRA!! Nå blir jeg populær på jobb... Heldigvis tok jeg siste pille litt tidlig i går kveld, så håper den fikk gjort noe før jeg begynte å kaste opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg, det er fælt med omgangssyke!! :( Håper du er helt frisk igjen nå! Jeg hadde det også rett før helga, og er ennå ikke helt meg selv.. Håper pillen rakk å virke før du ble dårlig da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. God bedring Fionel. Det er dessverre en av "gledene" ved å jobbe i barnehage. Man får med seg alt hjem. Selv om man ikke blir syk selv, så får gjerne mannen det :P

Håper du kommer deg fort :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brgymmer å komme seg litt nå :) siste dag med primolot i dag :D JIPPI!! Håper håper håper mensen dukker opp asap! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var siste pille tatt, og jeg håper tanta straks kommer :) ! I dag har jeg hatt eksremt mye kremet utflod :S Men det er vel vanlig før tanta kommer i guess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg skal til legen for å få henvisning til gyn neste mandag. Så jeg håper ting skjer fort hos oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Jeg skal til legen for å få henvisning til gyn neste mandag. Så jeg håper ting skjer fort hos oss begge :)

spennende pentu! Deilig når man føler man kommer litt nærmere målet ! :D lykke til! Spent på update når du hAr vært der !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg har vært her nå. Så spennende Fionel :D Masse lykke til <3

Endret av Lykke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg har vært her nå. Så spennende Fionel :D Masse lykke til <3

takk for det :D ja spennende nå! Syns bare denne tanta kan dukke opp!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...