Miia Skrevet 7. mars 2013 #901 Del Skrevet 7. mars 2013 Hei Fionel Så dumt å høre at du har en cyste, men heldigvis har du en forståelsesfull kjæreste. Jeg fikk frysninger da jeg leste hva han sa til deg Jeg ville også ringt gynekologen og spurt bare for sikkerheten Jeg har troen på dere, dette skal nok gå fint Fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #902 Del Skrevet 8. mars 2013 I dag har jeg begynt på pillen :D ringte GU i går og det var visst ikke noe farlig nå er vi i gang :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #903 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Hei Fionel Så dumt å høre at du har en cyste, men heldigvis har du en forståelsesfull kjæreste. Jeg fikk frysninger da jeg leste hva han sa til deg Jeg ville også ringt gynekologen og spurt bare for sikkerheten Jeg har troen på dere, dette skal nok gå fint Fionel takk for det kjære du <3 Endret 10. mars 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 8. mars 2013 #904 Del Skrevet 8. mars 2013 I dag har jeg begynt på pillen :D ringte GU i går og det var visst ikke noe farlig nå er vi i gang :D:D Tjoho! Nå skal du se det bli andre boller, Fionel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 8. mars 2013 #905 Del Skrevet 8. mars 2013 Hei, Fionel! Ville bare legge igjen et lite ord fra en snikleser. Nå har jeg lest litt i boken din, og ble så glad på dine vegne nå som du har begynt med Pergo! Krysser fingrene for dere! Nå som cysten er oppdaget og kan gjøres noe med, og kuren er på gang - og med en sånn flott kjæreste som det virker som du har, er det nok ingen sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 8. mars 2013 #906 Del Skrevet 8. mars 2013 Da er du i gang, så gøy! Blir spennende å se hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 8. mars 2013 #907 Del Skrevet 8. mars 2013 Jippi Dette blir spennendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. mars 2013 #908 Del Skrevet 9. mars 2013 Så godt å lese at det går fremover nå, Fionel! Veldig spennende! Massevis av babystøv fra Edvard og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #909 Del Skrevet 10. mars 2013 Takk for babystøv og gode tanker kjære dere!! Her skjer det ikke så mye nytt igrunn! Nå er det en dag igjen av den første kuren som skal fremskyve mensen, så er det bare å vente på den.. Også... DA er vi i gang : D:D Og jeg gleder meg så mye at jeg får sommerfugler i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #910 Del Skrevet 11. mars 2013 Å da har jeg gjennomgått en natt med omgangsyke HURRA!! Nå blir jeg populær på jobb... Heldigvis tok jeg siste pille litt tidlig i går kveld, så håper den fikk gjort noe før jeg begynte å kaste opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 11. mars 2013 #911 Del Skrevet 11. mars 2013 Huffameg, det er fælt med omgangssyke!! Håper du er helt frisk igjen nå! Jeg hadde det også rett før helga, og er ennå ikke helt meg selv.. Håper pillen rakk å virke før du ble dårlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 11. mars 2013 #912 Del Skrevet 11. mars 2013 Uff, sånne netter er så slitsomme! Håper du får en god dag likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 11. mars 2013 #913 Del Skrevet 11. mars 2013 Uff. God bedring Fionel. Det er dessverre en av "gledene" ved å jobbe i barnehage. Man får med seg alt hjem. Selv om man ikke blir syk selv, så får gjerne mannen det Håper du kommer deg fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #914 Del Skrevet 11. mars 2013 Brgymmer å komme seg litt nå siste dag med primolot i dag :D JIPPI!! Håper håper håper mensen dukker opp asap! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #915 Del Skrevet 11. mars 2013 Da var siste pille tatt, og jeg håper tanta straks kommer ! I dag har jeg hatt eksremt mye kremet utflod :S Men det er vel vanlig før tanta kommer i guess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 11. mars 2013 #916 Del Skrevet 11. mars 2013 Så spennende! Jeg skal til legen for å få henvisning til gyn neste mandag. Så jeg håper ting skjer fort hos oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #917 Del Skrevet 11. mars 2013 Så spennende! Jeg skal til legen for å få henvisning til gyn neste mandag. Så jeg håper ting skjer fort hos oss begge spennende pentu! Deilig når man føler man kommer litt nærmere målet ! :D lykke til! Spent på update når du hAr vært der ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 14. mars 2013 #918 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) En stund siden jeg har vært her nå. Så spennende Fionel :D Masse lykke til <3 Endret 14. mars 2013 av Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #919 Del Skrevet 14. mars 2013 En stund siden jeg har vært her nå. Så spennende Fionel :D Masse lykke til <3 takk for det :D ja spennende nå! Syns bare denne tanta kan dukke opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #920 Del Skrevet 15. mars 2013 Da kom tanta!!! 4 dager så starter vi på pergo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå