Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det videre med denne utfloden din??

Vi får vel krysse fingrene og anta at det var en festeblødning?? :kose:

Ha en god mandag og herlig start på en ny uke :)

det ga seg.. Men så hadde vi sex i går kveld (langt over EL nå uansett, og når jeg var å do etter det kom det litt slim som var mørkt blod :s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

det ga seg.. Men så hadde vi sex i går kveld (langt over EL nå uansett, og når jeg var å do etter det kom det litt slim som var mørkt blod :s

Du pleier aldri å ha blod ved el?

Får håpe på at det er en festeblødning da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det å få barn "passer aldri". Og uansett om det klaffer nå, er det helt fantastisk! Tenk så ønsket dette barnet kommer til å være! Og det kommer til å vokse i magen til ei mor som ikke er ulykkelig på jobb. Det kommer til å løse seg uansett, skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det tid for gynekolog..... Kan ikke si jeg er veldig glad for det :P men er vel bare å hoppe i det :P har nå hatt brunlig utflod i flere dager :S er KJEMPE bekymret for at det er noe veldig galt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du pleier aldri å ha blod ved el?

Får håpe på at det er en festeblødning da? ;)

pleier aldri å ha blod annet en ved mensen nei :S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til idag, Fionel! Håper at alt er bra med deg og at du kanskje bare er litt i "u-rute"

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til idag, Fionel! Håper at alt er bra med deg og at du kanskje bare er litt i "u-rute"

:klemmer:

takk:D leste på nett at det kunne tyde på at man ikke fikk EL, kanskje det stemmer for meg? Har ikke hatt el smerter siden før jeg ble gravid sist, men hvordan undersøker de sånt? Noen som vet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke noe galt, men greit å få en ordentlig forklaring :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg ferdig! Det var ikke en morsom opplevelse! Jeg har ikke EL og de fant en ganske stor cyste på ene eggstokken.. Men veldig mange fine egg! Jeg skal begynne på pergokur... Jeg er redd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Kan ikke gjøre så mye annet ennå sende deg en :klem: Bra at det ble oppdaget i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var i det minste bra at du hadde mange egg. Og bra at du nå får hjelp. Stor klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det ikke var en artig opplevelse *klem*( er på mobil)

Men, du har iallfall fått vite hva som var galt og fått hjelp:) det er jo positivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada nå er vi ihvertfall ett steg nærmere :D spm er bare om vi nå skal vente med pergokuren til jeg har fått og fått begynt i ny jobb.. Eller om vi skal hoppe på med en gang :S hv ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada nå er vi ihvertfall ett steg nærmere :D spm er bare om vi nå skal vente med pergokuren til jeg har fått og fått begynt i ny jobb.. Eller om vi skal hoppe på med en gang :S hv ville dere gjort?

Jeg for min del hadde ikke klart å vente, skjønner jo usikkerheten. Hadde du bodd på vestlandet så skulle du fått jobb på min avdeling. Man trenger alltid flinke ped.medarbeidere. Jeg tror ikke du får problemer med å få jobb og dermed hadde ikke jeg vært redd. Men ja. Hva sier kjæresten oppi det hele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...