Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

huff, dette hørtes overhode ikke greit ut kjære deg...

Arbeidsmiljø er noe av det viktigste som finnes for å ha en ok hverdag, trives man ikke på jobb så går det ikke bare utover kvaliteten på jobben du gjør,men også hus,hjem og samboer, ikke minst overskuddet til å gjøre andre ting i hverdagen.

For din egen del så vil jeg på det sterkeste anbefale deg å bytte jobb. en slik hverdag er det overhode ingen som skal ha!

At du er prøver skal du ikke tenke på engang. Blir du gravid så blir du gravid, det har ikke eventuell ny arbeidsgiver noenting med.

Det viktigste er at du får en jobb du kan ha det fint i.

jeg har nettopp byttet jobb (begynte for 4 uker siden) og vi er jo også prøvere.

Det klaffer når det klaffer,og jeg vet at jeg har en fin jobb og komme tilbake i etter endt permisjon,når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi jeg skålte i cola :D haha drikker aldri brus i hverdagen men i går kjøpte jeg meg likesågodt en STOR cola :D Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, noen dager uten tid til kg og jeg går glipp av nettskål ;) Skåler litt nå jeg da, har vannet klart! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mnd har jeg bevisst ikke lett etter symptomer, ikke tenkt på det, ikke tatt hensyn til det.. Annet en folat så klart... Og i dag våknet jeg med stikking i livmoren og en merkelig brusende følelse i puppene.. Jeg skulle egentlig ut på jentekveld i går, tok ett glass vin og ble så dårlig at jeg ikke visst hvor jeg skulle gjøre av meg, kastet opp og hele greia... ( ja jeg vet jeg ikke burde drikke vin nå EL er over. ( skyt meg) Jeg er bare lei av hele greia... Vi stoppet med sex da jeg sa opp jobben min... Men vi hadde alikevel sex 5 dager før appen sa at jeg hadde EL... Altså i den fruktbare uken... Hjelpes meg....

Om spiren sitter denne mnd begynner jeg å gråte.. Om 3 mnd står jeg uten jobb... Muligens jeg har fått en ny ( håpe, håpe, håpe) Men om den sitter denne mnd vil jeg alikevel være 4 mnd på vei da.... Gosh... Hva har jeg gjort...

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FOr ikke så snakke om ekstreme mengder kremet utflod.. Var ett pr små "strimler" med blodig slim.. :S I alle dager da.... Har bestilt meg time til privat GU på tirsdag kveld, så jeg får forhåpentligvis noen svar da..

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære Fionel =)

Alt ordner seg. FOrstår at du uroer deg for dette, og skulle det være saken så betyr det ikke at du har gjort noe dumt ved å si om.

Å ha et slikt arbeidsmiljø som gravid er ikke bra. Stress, ikke bare fysisk med psykisk.

Om du søker jobb, kikk også på deltid. Du kan fremdeles gjøre mye hvis du skulle være gravid, så ikke tenk at det kun er negativt hvis spiren endelig sitter.

Livet blir sjelden som en har planlagt det. Men jeg er sikker på....at du,dere, klarer dere helt fint skulle spiren endelig sitte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KJære Fionel =)

Alt ordner seg. FOrstår at du uroer deg for dette, og skulle det være saken så betyr det ikke at du har gjort noe dumt ved å si om.

Å ha et slikt arbeidsmiljø som gravid er ikke bra. Stress, ikke bare fysisk med psykisk.

Om du søker jobb, kikk også på deltid. Du kan fremdeles gjøre mye hvis du skulle være gravid, så ikke tenk at det kun er negativt hvis spiren endelig sitter.

Livet blir sjelden som en har planlagt det. Men jeg er sikker på....at du,dere, klarer dere helt fint skulle spiren endelig sitte! :)

Jeg har ikke anet å si en tusen takk! :D Du vet å roe meg ned :) gang på gang!! Kanskje det er deg jeg skulle hatt med meg på en eventuelt fødsel en gang :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Gikk glipp av nettskålen ser jeg, men jeg vil bare si at du er en utrolig tøff jente :D Tror det er veldig bra for deg å komme bort ifra et slikt miljø.

Håper at spiren sitter denne måneden:) Alt annet kommer til å ordne seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke anet å si en tusen takk! :D Du vet å roe meg ned :) gang på gang!! Kanskje det er deg jeg skulle hatt med meg på en eventuelt fødsel en gang :P haha

haha! :) Bare hyggelig, men jeg mener det jeg skriver, og det tror jeg mange kunne si seg enig i her. Alt vil aldri være helt optimalt. Selv må vi overleve på 1 lønning her i landet jeg bor da vi får barn, her er det vanlig at mor går tilbake i jobb 3 mnd etter fødsel. Det skal jeg ikke. Det klarer jeg ikke. Vi har hus og alt av vanlige utgifter, det må bare gå på hans lønning. Ja jeg kan tenke meg at det blir trangt. Men det ordner seg økonomisk, selv om det betyr at vi ikke klarer å dra til Karibien på ferie, men heller slå opp teltet. Du skjønner hva jeg mener. I sommer dropper vi ferie siden vi rett og slett vil spare penger til nettopp denne tiden da jeg ikke får noe støtte siden jeg velger å være hjemme lenger enn 3 mnd.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

FOr ikke så snakke om ekstreme mengder kremet utflod.. Var ett pr små "strimler" med blodig slim.. :S I alle dager da.... Har bestilt meg time til privat GU på tirsdag kveld, så jeg får forhåpentligvis noen svar da..

Hvordan gikk det videre med denne utfloden din??

Vi får vel krysse fingrene og anta at det var en festeblødning?? :kose:

Ha en god mandag og herlig start på en ny uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...